nobody Posted November 26, 2016 Posted November 26, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Even voor de kast gaan staan voor mn tweede cover te kiezen. Lang getwijfeld aan Amarillo van Blacksad (die zou ik zo aan de muur hangen ), maar uiteindelijk toch voor één van mn favoriete tekenaars gegaan: Munuera. Bart 01 B Knobbel
Bart 01 Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Ik ben voor A gegaan :-) Het talent en de stijl van Munuera gecombineerd met deze prachtige inkleuring. Blanche, zittend op een fier paard, die met een zwaar gemoed door een sprookjesbos gaat. Het contrast met de zwarte, vlakke vogels. Schoon toch.
nobody Posted November 28, 2016 Author Posted November 28, 2016 Ik ben fan van dreigende, grimmige covers, dus ik kies B. Maar ik maak me geen illusies ook niet over mijn inzendingen.
JJL Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Munuera natuurlijk! Die cover gaat hopelijk nog ver komen.
gedo Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Ik vind A te Disney en B net een photoshop collage... Toch voor A gegaan.
Timhardt Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 A is te disney idd, zeker met de titel erbij. B hoewel niet voor de 100%
Waldorf Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Het zijn geen van beiden covers die mij doen kopen. Ik ben toch voor B gegaan. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Kristof Berte Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Hoewel ik een grote Munuera-fan ben, toch voor B gegaan. Betoveringen is een schitterende strip, maar de cover is me te kitsch, te romantisch. Terwijl de reeks net soms erg speels en grappig is, en vaak ook cynisch. Dat vind ik niet in de cover terug. B doet me dan weer denken aan een filmposter, mooie compositie. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Tweetie Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 A lijkt op een tekenfilm en B op een collage. Geen van beide spreken me echt aan. Toch voor A gekozen.
the pope Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Het zijn geen van beiden covers die mij doen kopen. Ik ben toch voor B gegaan. bis
Rik Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Ik ben fan van dreigende, grimmige covers, dus ik kies B. Maar ik maak me geen illusies ook niet over mijn inzendingen. 2 maar het gaat vooral over de fun.. Omnia mutantur nihil interit
nobody Posted November 28, 2016 Author Posted November 28, 2016 2 maar het gaat vooral over de fun.. Natuurlijk
SPeeDy Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Titel "Betoveringen" en dan die vogels en vooral de kleur van dat licht zijn 100% een match. B is ok, maar niet echt speciaal vind ik. A dus Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
pudifar Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Ik vind A te Disney en B net een photoshop collage... Toch voor A gegaan. Idem. Dit maakt het een moeilijke keuze.
Gio Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Titel "Betoveringen" en dan die vogels en vooral de kleur van dat licht zijn 100% een match. B is ok, maar niet echt speciaal vind ik. A dus idem, dus A
Recommended Posts