nobody Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Dit is alvast mijn eerste keuze. Beperkte sterke kleuren ( blauw - rood ), één duidelijke leesrichting van linksboven naar rechtsonder. Letterlijk trapsgewijs naar beneden. Eén centraal beeld van een ongelooflijk knap meisje - in minimalistische pennentrekken getekend. Zij is omringd door een groot zwarte leegte die bij nader inzicht allemaal monsters zijn. Ragfijn en übergedetailleerd getekend. Die Jeroen Bosch-monsters tonen hun tanden maar blijven op afstand, doodsbang van de vastberadenheid van het meisje/heks/whatever. Enorm intrigerend en vooral beeldschoon. Kool Thing B Mijn tweede is Rimpels. Omdat met deze relatief eenvoudige afbeelding de essentie van het verhaal zo enorm duidelijk en sterk verteld. gedo Link to comment
Rik Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 A, prachtige rode doek Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Timhardt Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 B heeft het beste idee. Maar A spreekt me toch net iets meer aan. Link to comment
Waldorf Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 B gestemd. Uit sympathie. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Natuurlijk gekozen voor A, maar B is een heeeel sterke cover. Mooier kan je een gelukkig dementieverhaal niet verbeelden Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
gedo Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Poe eerste ronde loting tegen Van Gerwen...maar ik sta achter mijn inzending en geloof in zijn kracht! Go B go!! Link to comment
eriktex Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Heb er lang over nagedacht, maar toch voor A gegaan... .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Kool Thing Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Heb er lang over nagedacht, maar toch voor A gegaan... Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
SPeeDy Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 B is een intrigerende cover, maar A had ik zelf ingediend als Kool Thing me niet voor was geweest. A dus. Link to comment
Tweetie Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 B is een mooie cover, maar A is nog veel beter. Dus toch maar A. Link to comment
Chimi Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 A is net iets beter, maar B is zo'n goede cover, als ik allebei kon nomineren deed ik het meteen. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
nobody Posted December 9, 2016 Author Share Posted December 9, 2016 B is inderdaad een goeie cover, die iets overbrengt. Alleen jammer dat ze daar zo'n oranje rechthoek op geplakt hebben. Nu ja, ik had al geschreven dat ik A prachtig vind Link to comment
lukoste Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Probeer maar eens op een trap te staan zoals op cover A het geval is. Je knalt zo op je gezicht. Aldus B gestemd. Link to comment
Kool Thing Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Probeer maar eens op een trap te staan zoals op cover A het geval is. Je knalt zo op je gezicht. Aldus B gestemd. >Probeer maar eens je mouwen zo te houden zoals op cover B het geval is... :-) Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
gedo Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 >Probeer maar eens je mouwen zo te houden zoals op cover B het geval is... :-) Dat noemen ze een hand warmer... Link to comment
Rik Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 >Probeer maar eens je mouwen zo te houden zoals op cover B het geval is... :-) Probeer maar eens een verzameling foto's uit je hoofd te laten komen... Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Daan Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 A! Van B vind ik alleen de kleuren wel aardig... Link to comment
Recommended Posts