Ga naar inhoud

Suske En Wiske


acor

Recommended Posts

image.png.79af38804c8cccf900b54eed9ef92adc.png

 

 

Druk en bindwerk Brepols - Turnhout. Een mythische gekartonneerde editie in rood linnen gebonden, met goudopdruk. oplage onbekend. Zeer zeldzame luxe uitgave van De beminde Barabas, hardcover 1985 met geschreven dankbetuiging op datum 2 maart 1985. Over deze uitgave gingen gedurende lange tijd slechts geruchten. Tot op heden zijn er slechts 5 exemplaren van bekend. Zouden zijn uitgegeven ter gelegenheid van een Bar-Mitswa.

 

Wat een geweldig verhaal.😀

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Vandaag bij de lokale boekhandel ‘Klaartje Wakker’ al zien liggen. Ik was nieuwsgierig ondanks dat ik officieel gestopt ben met verzamelen en dacht ‘ik ga er eens in bladderen’. Tot mijn schrik zag ik dat alle exemplaren beschadigd waren. Gebogen ruggen, gevouwen bladzijdes en zelfs een met een gescheurde kaft. Is dat bij meerdere boekhandels zo? 

Link naar reactie
Op 16/4/2024 om 21:32, DeRillendeRots zei:

Vandaag bij de lokale boekhandel ‘Klaartje Wakker’ al zien liggen. Ik was nieuwsgierig ondanks dat ik officieel gestopt ben met verzamelen en dacht ‘ik ga er eens in bladderen’. Tot mijn schrik zag ik dat alle exemplaren beschadigd waren. Gebogen ruggen, gevouwen bladzijdes en zelfs een met een gescheurde kaft. Is dat bij meerdere boekhandels zo? 

 

Die wat ik vandaag in een lokale supermarkt heb zien liggen, zagen er ongeschonden uit.

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Het huidige hoofd van Sidonia blijft er raar uitzien.

 

afbeelding.png.53bd35f3907cf1ee618b40c295ecba26.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...