linthout Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Gaat de stripbeurs in Gent nu nog door? Organisator Pierke is gestopt, de winkel is dicht. Oeps...Ik had dit bij 'stripbeurzen' moeten zetten. Sorry! Quote Link to comment
steelke Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Amaai, ik ben er wel van geschrokken... Het was van mij nu ook wel van net voor de zomer geleden dat ik nog eens langs geweest ben. Ik had sindsdien wel eens gepasseerd, maar zag telkens dat de winkel dicht was. Het was er zo uniek... Dirk geeft blijkbaar wat uitleg op zijn site: https://stripwinkel-pierke.weebly.com/ Quote Link to comment
SPeeDy Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 op de fb-page waren er toch al een hoop namen aangekondigd Quote Link to comment
Dog Mengo Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Hoezo de winkel is dicht???? Ik ben er vorige maand nog geweest. Nou dat vind ik nu zo jammer Quote Link to comment
TDPB Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Altijd jammer als een stripwinkel moet sluiten. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Dat is heel spijtig nieuws. Erg voor Dirk De Maeyer. De Gentse Stripbeurs lijkt wel door te gaan. De website is toch helemaal vernieuwd tegenover de vorige edities. Quote Link to comment
SPeeDy Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Nieuwe website: http://gentsestripbeurs.weebly.com/ Quote Link to comment
linthout Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 Er staat nog steeds bij: info:Stripwinkel Pierke!!! Dat is verontrustend. Quote Link to comment
Bonte Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Op de site van Pierke staat meer info over de sluiting van z'n winkel, het is opeens vlug gegaan. https://stripwinkel-pierke.weebly.com/ Over de beurs staat er niets, volgens mij gaat die nog steeds door al is dat afhankelijk van wie de organisator is. Quote Link to comment
Peter Motte Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Een heel verontrustend verhaal. Een van die boekhouders moet een zware fout hebben gemaakt. Ik denk dat Pierke die moet kunnen vervolgen. Als hij lid is van een zelfstandigenorganisatie, kan hij daar best maar zo snel mogelijk contact mee leggen. Quote Koop wat je leest, lees wat je koopt. Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte Link to comment
Waldorf Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 4 minuten geleden, Peter Motte zei: Een heel verontrustend verhaal. Een van die boekhouders moet een zware fout hebben gemaakt. +1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Bonte Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Ik heb woord van Dirk en het zal nog een paar weken duren voordat duidelijk is of de beurs kan doorgaan of niet. Quote Link to comment
Bonte Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 De beurs in Gent gaat dus door (waarschijnlijk onder Brabant Strip) en ook de volgende edities worden verdergezet. De winkel van Dirk daarentegen niet toch een monument in het stripwereldje die de deuren moet sluiten. Quote Link to comment
linthout Posted October 18, 2017 Author Share Posted October 18, 2017 Hoera en bijzonder jammer. Quote Link to comment
devilcreator Posted October 26, 2017 Share Posted October 26, 2017 De beurs gaat door, maar wordt niet georganiseerd door Brabant Strip. Er is een andere overnemer gevonden. Quote Link to comment
linthout Posted October 26, 2017 Author Share Posted October 26, 2017 57 minuten geleden, devilcreator zei: De beurs gaat door, maar wordt niet georganiseerd door Brabant Strip. Er is een andere overnemer gevonden. En wie is die andere moedige overnemer dan wel? Quote Link to comment
Bonte Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 18 uren geleden, linthout zei: En wie is die andere moedige overnemer dan wel? Tja, ik natuurlijk. Ik regel deze editie gewoon de financiën en facturatie zodat de beurs kan verdergezet worden en standhouders geen geld verliezen, het blijft Dirk en z'n team die de beurs organiseren en voor de volgende jaren zien we wel wat er moet gebeuren. Zoals het er nu voor staat neem ik de beurs niet volledig over maar zorg er gewoon voor dat het kan verdergezet worden zonder problemen. Quote Link to comment
linthout Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 Schitterend! Quote Link to comment
marioboon Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Dikke duim voor Bonte! Quote Link to comment
Kristof Berte Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Super! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Recommended Posts