Yncke Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Tweede ronde. Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik meen eens gelezen te hebben dat toen Martin Lodewijk deze splash zag hij bijna niet kon geloven dat mensenhanden dit hadden gemaakt. Ik sluit me daar bij aan. Dit is echt zo ongelofelijk briljant gedaan... Don Lawrence was n groots kunstenaar. sanderg B Een plaat uit de reeks Peter Pan van Loisel, uit de zwart-wit luxe-integrale. De actie van de krokodil, 4 kaders die een fractie van een seconde samenvatten. Weergaloos. Wel een vrij slechte foto, maar ik wil het boek niet teveel plooien Kristof Berte yncke.be
Dr. Benway Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Voor mij ook B. A is knap gedaan maar laat mij koud. marcelherms.nl
Yncke Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 Voor een keer maakt mijn persoonlijke vuistregel "tekst en kaders" het mij gemakkelijk. yncke.be
Rork Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 58 minuten geleden, Yncke zei: Voor een keer maakt mijn persoonlijke vuistregel "tekst en kaders" het mij gemakkelijk. Ja. Maar mochten we weer terugkomen bij het mooiste stripplaatje (of mooiste splash) dan zie ik A graag terugkomen.
sanderg Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Ik ga voor A maar ik vrees dat deze inbreng van mij hier gaat sneuvelen :-( Gelukkig heb ik er nog twee ;-) https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Kristof Berte Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 O-ver-dui-de-lijk B 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Kool Thing Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 5 minuten geleden, Kristof Berte zei: O-ver-dui-de-lijk B 2 Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
esteban² Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Ditmaal stem ik niet op A, die op mij kon rekenen in de 1ste ronde. De vakkundigheid van Loisel, daar kan ik niet omheen. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
SPeeDy Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 3 hours ago, Kool Thing said: 2 3 Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Madam Kito Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 4 uren geleden, esteban² zei: Ditmaal stem ik niet op A, die op mij kon rekenen in de 1ste ronde. De vakkundigheid van Loisel, daar kan ik niet omheen. Je wilt toch niet beweren dat Don Lawrence minder vakkundig was?
sanderg Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 1 hour ago, Tom B said: Je wilt toch niet beweren dat Don Lawrence minder vakkundig was? Hear hear 😁 https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
bouncer Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Volgens mij weinig tekenaars die zichzelf op latere leeftijd opnieuw uitvinden. Don Lawrence was er een van, in de kronieken van 30 jaar Storm het speciale editie nummer wordt dit proces nader toegelicht, aanrader.
esteban² Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 3 uren geleden, Tom B zei: Je wilt toch niet beweren dat Don Lawrence minder vakkundig was? Neen. Dat heb ik geen geval gezegd. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts