Jump to content

[Tweede Ronde (6)] pagina 26 vs. pagina 40

Yncke

Welke pagina vind jij de 'beste'?  

63 members have voted

1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?

This poll is closed to new votes

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 01/17/2018 at 07:00 AM

Recommended Posts

Posted

Tweede ronde.

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

A

who.png.c67e39ceea567112eb51a331794930aa

Ik meen eens gelezen te hebben dat toen Martin Lodewijk deze splash zag hij bijna niet kon geloven dat mensenhanden dit hadden gemaakt. Ik sluit me daar bij aan. Dit is echt zo ongelofelijk briljant gedaan... Don Lawrence was n groots kunstenaar.

sanderg

B

20171126_201135.jpg.935bd57c87958cff13bc

Een plaat uit de reeks Peter Pan van Loisel, uit de zwart-wit luxe-integrale. De actie van de krokodil, 4 kaders die een fractie van een seconde samenvatten. Weergaloos. 

Wel een vrij slechte foto, maar ik wil het boek niet teveel plooien 

Kristof Berte

• 2 weeks later...
Posted
58 minuten geleden, Yncke zei:

Voor een keer maakt mijn persoonlijke vuistregel "tekst en kaders" het mij gemakkelijk. :)

Ja. Maar mochten we weer terugkomen bij het mooiste stripplaatje (of mooiste splash) dan zie ik A graag terugkomen.

Posted
4 uren geleden, esteban² zei:

Ditmaal stem ik niet op A, die op mij kon rekenen in de 1ste ronde.  De vakkundigheid van Loisel, daar kan ik niet omheen.

Je wilt toch niet beweren dat Don Lawrence minder vakkundig was?

Posted

Volgens mij weinig tekenaars die zichzelf op latere leeftijd opnieuw uitvinden.

Don Lawrence was er een van, in de kronieken van 30 jaar Storm het speciale editie nummer

wordt dit proces nader toegelicht, aanrader.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...