Ga naar inhoud

[Derde Ronde (5)] pagina 9 vs. pagina 4


Yncke

Welke pagina vind jij de 'beste'?  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 01-02-18 at 07:00

Recommended Posts

Derde ronde. 

 

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

spirit.jpg.dd15c622c599c5e1f78edf7f6ea8e

 

The Spirit - Will Eisner: een prachtige sfeervolle plaat die je meteen het verhaal intrekt.

 

Dr. Benway

 

 

B

 

5a09d1215b8ee_frnt2.jpg.5d675e16e85fb080

 

Deze plaat uit de Wentelwereld van Storm is echt een beauty..

 

Rik

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
  • nobody unpinned this topic
21 minuten geleden, Tom B zei:

Ik begrijp A eigenlijk niet zo goed. Is de Spirit onzichtbaar in de eerste prentjes? Is hij van water gemaakt? 

Nee, hij is gewoon kletsnat van de regen. 

22 minuten geleden, Tom B zei:

IEn vanwaar die rare inkleuring van het masker in het laatste prentje? Is dat een mix van de ogen van de spirit en die van een vrouw? 

Nee, zie de zwartwit versie. Eisner heeft het de inkleurder lastig gemaakt, want z'n masker heeft wel een buitenrand, maar geen binnenrand bij de ogen. Waarschijnlijk bedoeld om aan te geven dat de Spirit zonder masker niet bestaat, hij is z'n geheime identiteit geworden.  

Link naar reactie

Ik had dezelfde bedenking(en) als Tom. Vooral de vrouwelijke ogen storen mij. Sfeervol? Dat valt mee. Mogelijk was The Spirit eerst, dat kan. Ik weet het simpelweg niet. Maar ik heb zoiets al honderd keer gezien. En ik kan de tekenstijl op deze pagina niet echt waarderen. Een anti-Spirit stem dan maar, in het voordeel van Storm.

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
2 uren geleden, Tom B zei:

Maar wat doen die stapgeluiden dan naast die plasjes in de hal? (bij de heringekleurde versie lijkt het overigens alsof het om urine gaat).

Volgens mij bedoeld om aan te geven dat het water van hem af gedrupt is. 

Het kunnen geen stapgeluiden zijn, want al die stappen kunnen niet tegelijkertijd gezet worden.  

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...