Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Berekeningen met honderduizenden euro's in plus en min in de weegschaal moeten leggen om gedomme een meerwerk(je) van een paar duizend euro's te motiveren - dat frustreert mij!

 

En 'projectleiders'/aannemers die constant in hun eigen voeten schieten omdat ze te dom zijn om hun meerwerken op een positieve manier aan de bouwheer te verkopen en er tegelijk nog eens voor zorgen dat de ontwerpers in kwestie geen manoevreerruimte meer overhebben - die mag je van mij ook samen op een onbewoond eiland zonder vers water zetten... :12:

 

hah - dat lucht op - kan ik toch nog gaan slapen :e005:

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Aangevroren sneeuw op fietspaden...remmen werken niet door ijs... Damn, survival-route op de fiets.

 

Kom kom Koen, ik heb net 13 kilometer naar de kaasstad woerden per fiets afgelegd en geen centje pijn. Je moet de rulle sneeuwrandjes opzoeken en natuurlijk je fiets goed onderhouden (Maguraremmen willen ook wel helpen).

Link naar reactie

Slapeloosheid

 

voor de 2e nacht dat me dit gebeurt

 

om 3.33 wakker geworden en om 4.14 maar opgestaan en achter de computer gaan zitten (in de woonkamer, met winterjas aan en deken op biggrin.gif )

 

Ben nu een uurtje wakker en heb ondertussen wel voor Boom Art Department gewerkt, Dat dan weer wel.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Slapeloosheid

 

voor de 2e nacht dat me dit gebeurt

 

om 3.33 wakker geworden en om 4.14 maar opgestaan en achter de computer gaan zitten (in de woonkamer, met winterjas aan en deken op biggrin.gif )

 

Ben nu een uurtje wakker en heb ondertussen wel voor Boom Art Department gewerkt, Dat dan weer wel.

 

Daar heb ik anderhalf jaar geleden ook een hele tijd last van gehad. Maanden aan een stuk dat ik rond 4 uur wakker werd en dan meestal niet meer terug in slaap kon geraken. Na een tijdje begint dat wel aan je te vreten.

Hier en daar hoor je dan terloops zo eens van anderen dat ze ook vaak rond dat tijdstip wakker worden. Wat bij mij dan weer vragen oproept in de aard van: wat gebeurt er rond dat tijdstip? Zit het ingebakken in het globale onderbewustzijn? In de morfogeneteische velden misschien? Steken we mekaar aan? Of zou het liggen aan straling, - genre H.A.A.R.P. en consoorten - ? ...

Link naar reactie

LOL

 

in mijn geval vermoed ik gewoon dat het mijn eigen onrust is over mijn financiele onzekerheid, opzetten Boom Art Department, mezelf voorbereiden voor 2013 en stands en invulling regelen voor Antwerp Convention, FACTS, Breda, Filmcon en wellicht ook Gorinchem....

 

Dan mijn nieuwe ingeving "internationale licenties" waardoor ik ga proberen contacten te leggen bij 100 Europese uitgeverijen.

 

Kickstarter opzetten voor eigen comic onder B.A.D. met dus ook BAD-artiesten.

 

Toch maar tot de conclusie komen dat ik hulp nodig heb om mijn eigen comic te schrijven....

 

O ja... dan heb ik ook nog 3 kids en dan mijn dame aan wie ik verantwoording moet afleggen :)

 

 

Redenen genoeg om slapeloos te zijn!! :e007:

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Scholen en ziekenhuizen onttrekken uit het katholieke netwerk. Zo'n zaken zijn nu punten die ik een inbreuk vind van de op de persoonlijke levensfeer door een godsdienst. Iets wat bijv. retep dan weer niet erg vindt aan godsdiensten...

 

Indien men biiv. creationisme of een of andere dogmatische godsdienst onderwijst op school dan brengt dat verwarring teweeg en zo blijft die nonsens aanwezig in de maatschappij. Het blijft aanwezig in een vorm die schadelijk is. Het mag wel aanwezig zijn in het collectief bewustzijn, zodat we weten wat voor schade dergelijke paradigmata kunnen aanrichten.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een vrouw in Duitsland werd op een vreemde plaats wakker, helemaal gedesoriënteerd. Later blijkt dat er een verdovingsmiddel in haar bloed zat én dat ze verkracht was. Ze gaat naar een Duits ziekenhuis om de vaststellingen te laten doen en DNA van de dader te verzamelen, maar ze wordt geweigerd. Enigszins teleurgesteld gaat ze naar een ander ziekenhuis voor dezelfde testen. Wederom wordt ze geweigerd. Wederom krijgt ze dezelfde reden: Wanneer ze de testen zouden uitvoeren, moet het ziekenhuis ook de morning-after-pil voorschrijven, dat staat zo in de wet. Beide ziekenhuizen werken onder de Katholieke mantel en weigeren dit onderzoek om die reden. Ze willen geen mogelijk leven doden.

Met hulp van anderen is ze in een Protestants ziekenhuis geraakt alwaar ze wél de testen wilden doen. De morning-after-pil is in Duitsland enkel beschikbaar op voorschrift van dokter.

 

Het gaat hier niet om één of ander gelovig Latijns-Amerikaans/Afrikaans/Moslimland, maar om Duitsland. Zoiets vind ik triest.

 

 

 

Bron van hetgeen wat gebeurde?

 

Is er duidelijkheid omtrent hoe het verdovingsmiddel werd toegediend?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een vrouw in Duitsland werd op een vreemde plaats wakker, helemaal gedesoriënteerd. Later blijkt dat er een verdovingsmiddel in haar bloed zat én dat ze verkracht was. Ze gaat naar een Duits ziekenhuis om de vaststellingen te laten doen en DNA van de dader te verzamelen, maar ze wordt geweigerd. Enigszins teleurgesteld gaat ze naar een ander ziekenhuis voor dezelfde testen. Wederom wordt ze geweigerd. Wederom krijgt ze dezelfde reden: Wanneer ze de testen zouden uitvoeren, moet het ziekenhuis ook de morning-after-pil voorschrijven, dat staat zo in de wet. Beide ziekenhuizen werken onder de Katholieke mantel en weigeren dit onderzoek om die reden. Ze willen geen mogelijk leven doden.

Met hulp van anderen is ze in een Protestants ziekenhuis geraakt alwaar ze wél de testen wilden doen. De morning-after-pil is in Duitsland enkel beschikbaar op voorschrift van dokter.

 

Het gaat hier niet om één of ander gelovig Latijns-Amerikaans/Afrikaans/Moslimland, maar om Duitsland. Zoiets vind ik triest.

 

Nu ja, het christendom is dan ook doordrongen van vrouwenhaat.

Link naar reactie

Ik heb verschillende e-mail adressen en wou net één van mijn hotmail adressen controleren. Blijkbaar kan ik er nu niet meer op en moet ik bewijzen dat ik de eigenaar ben maar het ziet er enorm verdacht uit. Ik moet blijkbaar een hele lijst van antwoorden invullen maar dingen die ik zelf gewoon absoluut niet meer weet zoals andere wachtwoorden die ik al eens voor dit account gebruikt heb, onderwerpen van onlangs verzonden onderwerpen (ik heb er al jaren niets meer op verstuurd) en dan nog eens factureringsgegevens zoals de laatste 4 cijfers van mijn creditkaart nummer, wtf?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...