Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Wat een onzin, ik hou van een standvastig mens. Laat die Boom nou toch lekker doorboren met steeds zwaardere tools ! Het resultaat zal er naar zijn !

 

Komende van iemand die een schroef met een hamer de muur in zou rammen... :P;)

Link naar reactie

Ja, laatst zat er op de trein iemand van zijn oren te maken tegen zijn collega over die verlofdagen, en dat hij bijgevolg in de toekomst geen bloed meer ging geven.

 

Waarna hij zijn betoog vervolgde met volgende hersenkronkel: "het is te hopen dat niemand uit de familie van deze of gene minister daardoor komt te sterven, of ze zullen weten wat ze gedaan hebben..." :unsure:

Link naar reactie

Ik kan dat echt niet, ik hou van horrors waar ze koppen afhakken en schilderijen uit de romantiek vol met gruwelijke dingen en toch, noem me maar een mietje, zelf bloed laten trekken vind ik zo verschrikkelijk akelig :wacko:

 

Ik kan daar dus ook niet tegen. Tegelijk vind ik het mijn plicht om bloed te geven, maar ik kan mezelf er niet toe brengen. Toen mijn vrouw de eerste keer zwanger was namen ze mijn bloed af om mijn bloedgroep te weten. Bij het terugkomen van de dokter moest mijn bolbuikige dame rijden, want ik viel ei zo na flauw. :e008:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nee hoor, in 't geval van jagers-verzamelaars waren er vermoedelijk nog geen leidersfiguren, dat toont zich in elk geval niet in hun materiële cultuur. Er doen nogal wat fabeltjes de ronde, net gebaseerd op oude romantische benaderingen. En hoe je 't ook draait of keert, wie écht een volstrekt egalitaire samenleving wenst zal enkel deze als voorbeeld kunnen vinden vrees ik. Met het sedentair worden is ook het materialisme en de sociale differentiatie ontstaan, en daar zullen we wel nooit meer vanaf raken, hoe zeer we dat ook zouden wensen. Utopia blijft een utopie.

 

 

http://www.bristol.ac.uk/news/2012/8537.html

 

 

Hereditary inequality began over 7,000 years ago in the early Neolithic era, with new evidence showing that farmers buried with tools had access to better land than those buried without.

Link naar reactie

De zak met kattenkorrels is bijna leeg, en je krijgt die allerlaatste korrels er maar niet uit. Totdat je de zak wilt opvouwen natuurlijk om je er van te kunnen ontdoen, dan rollen ze plots alle kanten op, telkens weer. Ergerlijk.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Katten die niet buiten durven rondzwerven, kun je dat eigenlijk nog wel katten noemen?

 

Aan de radiator verkleefde loserts ! Katten horen buiten: met andere katten vechten, uren op muurtjes zitten en de omgeving in de gaten houden (god mag weten waarom), gaten graven en daar in schijten danwel pissen, geaaid worden door buurkinderen, muizen en vogeltjes scherp houden etc....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...