Ga naar inhoud

Ergernissen - Laat Hier De Vitriool Uit Uw Pen Vloeien.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Heb ook een bijbel thuis. Het is er één die mijn vader gebruikte toen hij studeerde op het seminarie (samen met oa Willem Vermandere en Johan Anthierens). Hij is uiteindelijk wel verliefd geworden op mijn moeder en maar godsdienstleraar geworden en wat later vertegenwoordiger van een pharmaceuticabedrijf.

 

Dat is een opzienbarende carriere switch !

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Dart kan wel zijn maar die hond blijft gedurende de behandel periode van de eigenaars gewoon facteurtjes bijten....

 

Baasjes een spuitje. Hond: ergens naar een domein of asiel waar het dier op een kwalitatieve manier zijn leven kan verder zetten. Indien niet mogelijk, jammer maar helaas zal het dier zijn baasjes moeten volgen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nog even en het is zover, privatisatie van de lucht om ons heen! Kan ik al ergens aandelen kopen? :(

 

Dat luistert naar High Society en gaat dan een beetje aandelen kopen... :(

Link naar reactie

Jezus Christus, lieve Heer. Ik ging naar m'n gemeentehuis: gesloten. De bib: gesloten. Terwijl die normaal toch open zijn op dit uur en deze dag. Werken die luiwammesen weer niet.

 

Vreemd hé, ik stond ook voor gesloten deuren aan de bibliotheek. En dat stond nergens aangegeven op de site of op hun deur. Ja, "gesloten op zon- en feestdagen". We zijn vandaag geen van beide.

Link naar reactie

HAAT

 

ik wilde van mijn slaapkamer naar de kamer erboven (Bram) een gaatje boren, coax splitten en voila, Bram heeft TV op zijn kamer!

 

Splitter gehaald en alles klaargemaakt, dan de klopboor aangesloten en 1.5 uur later NOG geen gat door het plafond!!!!!!

 

Van onder baar boven lukt 20cm me prima maar de laatste 4 cm is een killer!

Van boven naar beneden dan maar... eerste 2 cm prima maar dan kom ik weer op die vervelende 2 cm terecht die me de andere kant op al nekte!

 

grrrrr

 

Pneumatische boor dan maar?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...