shakeitupguy Posted January 10, 2020 Posted January 10, 2020 De eerste komende FACTS editie dit jaar vindt plaats op 4&5 April en ook deze keer hebben we al een 20 comic en -stripnamen. Vanavond beginnen we met het startschot met de aankondiging van de eerste comic klepper maar jullie krijgen de primeur. De eerste stripnamen zullen maar vanaf ergens in februari aangekondigd worden en met wat geluk zullen er van 1 stripuitgeverij 5 (of meer) namen aanwezig zijn Quote
Ambreville Posted January 11, 2020 Posted January 11, 2020 Beeeh, Ik haat die trage opbouw. Komt A. of niet? Dan weet ik dat ik een hotel moet boeken Quote
shakeitupguy Posted January 12, 2020 Author Posted January 12, 2020 On 1/11/2020 at 8:53 AM, Ambreville said: Beeeh, Ik haat die trage opbouw. Komt A. of niet? Dan weet ik dat ik een hotel moet boeken Andreas is al eens geweest Quote
SPeeDy Posted January 12, 2020 Posted January 12, 2020 6 hours ago, shakeitupguy said: Andreas is al eens geweest Mag van mij nog eens terug hoor On 1/11/2020 at 8:53 AM, Ambreville said: Beeeh, Ik haat die trage opbouw. Komt A. of niet? Dan weet ik dat ik een hotel moet boeken Of Ambreville komt of niet zou je toch zelf moeten weten? . Ik dacht eerder dat je ging vragen of M. komt of niet. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Ambreville Posted January 12, 2020 Posted January 12, 2020 Jammer genoeg interesseert Andreas me echt geen fluit. A. werd aangegeven door W. dat die ging komen. Wie is M.? Quote
Warson Posted January 13, 2020 Posted January 13, 2020 Ik verkies eerder dat G komt Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"
Ambreville Posted January 13, 2020 Posted January 13, 2020 Dan O. nog. O. samen met M. en G. maakt dat wel iets leuks. Goed dat we B.S. al weten. Quote
SPeeDy Posted January 14, 2020 Posted January 14, 2020 Manara Obata (Takeshi) Gaiman Neil (ok, geen tekenaar maar ik zou toch wel wat handtekeningen wensen) Idd, lijkt best leuk. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Johan Posted January 14, 2020 Posted January 14, 2020 Neil was vroeger eens te gast in Leuven voor een expositie....hij tekende er, maar miniem???? Quote
Nzaadr Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 Ik vraag me af of er al informatie over tekenaars in aantocht is? Quote
Tweetie Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 Volgens de FACTS site https://facts.be/en/guests/artist-alley/ : Brian Stelfreeze Lee Townsend Alan Davis !! Sanjulian Dan Parent en nog een heel stel Disney tekenaars Ik ben er zo aan gewend dat Shakey de namen hier meldt dat ik nog niet eens op de site had gekeken. Quote
Ambreville Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 Bij Sanjulian kan je dus een olieverf schilderij bestellen. Leuk. Quote
shakeitupguy Posted February 12, 2020 Author Posted February 12, 2020 1 hour ago, Tweetie said: Volgens de FACTS site https://facts.be/en/guests/artist-alley/ : Brian Stelfreeze Lee Townsend Alan Davis !! Sanjulian Dan Parent en nog een heel stel Disney tekenaars Ik ben er zo aan gewend dat Shakey de namen hier meldt dat ik nog niet eens op de site had gekeken. Thx. Was er nog niet van gekomen. Die Disney tekenaars hebben allen albums uit bij Glénat in het Nederlands : Nikolas Keramidas, ook bekend van Luuna (Daedalus) , Tykkho (Uitgeverij L) Silvio Camboni, ook bekend van De Buitengewone Reis recent verschenen bij Dark Dragon Books Fabrizo Petrossi Glénat is dus de uitgeverij waar we enkele striptekenaars van heb weten strikken Er volgen nog leuke stripnamen . En zoals steeds wordt alle info ivm dédicaces, commissies & handtekeningen op deze pagina : https://facts.be/nl/gasten/artiesten-sketches-commissies/ Quote
Tweetie Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 Zo te zien is er maar een tekenaar met sketch tickets? Quote
shakeitupguy Posted February 14, 2020 Author Posted February 14, 2020 On 2/12/2020 at 11:31 PM, Tweetie said: Zo te zien is er maar een tekenaar met sketch tickets? Nee hoor, er zullen ook signeertickets zijn voor : Virgine Augustin : Alim De Leerlooier, 40Olifanten, Whaligoe en Conan Een gewoon album is voldoende voor een sketch ticket voor haar. Geen 4 HC Silverster strips Quote
Nzaadr Posted February 15, 2020 Posted February 15, 2020 leuke naam die Augustin. En vergeet ook niet de luxe beurseditie van Dark Dragon te noemen. De speciale editie met een kaftje van €20. Echt bijzonder! Op 12/2/2020 om 18:45, Tweetie zei: Volgens de FACTS site https://facts.be/en/guests/artist-alley/ : Brian Stelfreeze Lee Townsend Alan Davis !! Sanjulian Dan Parent en nog een heel stel Disney tekenaars Ik ben er zo aan gewend dat Shakey de namen hier meldt dat ik nog niet eens op de site had gekeken. Klopt, dit is the place to be Quote
shakeitupguy Posted February 15, 2020 Author Posted February 15, 2020 12 hours ago, Nzaadr said: En vergeet ook niet de luxe beurseditie van Dark Dragon te noemen. De speciale editie met een kaftje van €20. Echt bijzonder! Je brengt me op ideeën 12 hours ago, Nzaadr said: leuke naam die Augustin. Dan zal je de komst van Didier Cassegrain ook wel leuk vinden. Quote
shakeitupguy Posted February 19, 2020 Author Posted February 19, 2020 Wat reclame maken voor Keramidas. Hij heeft wat Luuna albums thuis liggen in het NL en wil daar commissies doen zo rond de 50 à 100€ inclusief album. Op FACTS gaan we geen albums van Luuna verkopen dus dit is de kans voor een heel mooie tekening. Voor deze vraagt hij 175€. Is gemaakt op 2 schutbladen van Luuna albums Indien interesse mag men mij contacteren of gewoon via FB gaan. . Quote
shakeitupguy Posted February 23, 2020 Author Posted February 23, 2020 Nog 3 tekenaars zijn aangekondigd : Bill Morrison : The Simpons, was er al eens in waar hij toen bijna 150 tekeningen heeft gemaakt) Nils Hamm : Magic The Gathering illustrator David Petersen : Mouse Guard En er volgen een aantal strip & comic tekenaars Quote
fenip Posted February 25, 2020 Posted February 25, 2020 Op 23/2/2020 om 19:55, Lecram zei: David Petersen wil ik wel eens ontmoeten... https://www.2dgalleries.com/galleries/petersen-david-11113 Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190
Richard Boom-vavavoom Posted February 28, 2020 Posted February 28, 2020 Op 10/1/2020 om 11:19, Gerb-Art zei: WOW! 1 Van mijn helden, superrrrr! ja echt geweldig!! THE RIDE !!!!!!! Alles van 12Gauge is geweldig!!! Natuurlijk hoop ik ook op Jason Pearson nu Op 12/2/2020 om 18:45, Tweetie zei: Volgens de FACTS site https://facts.be/en/guests/artist-alley/ : Ik ben er zo aan gewend dat Shakey de namen hier meldt dat ik nog niet eens op de site had gekeken. idem. LOL Op 23/2/2020 om 12:11, shakeitupguy zei: Nog 3 tekenaars zijn aangekondigd : Bill Morrison : The Simpons, was er al eens in waar hij toen bijna 150 tekeningen heeft gemaakt) Nils Hamm : Magic The Gathering illustrator David Petersen : Mouse Guard En er volgen een aantal strip & comic tekenaars erg mooie namen!! En wat is de regel bij Bill dit maal? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
shakeitupguy Posted February 28, 2020 Author Posted February 28, 2020 41 minutes ago, boomvavavoom said: ja echt geweldig!! THE RIDE !!!!!!! Alles van 12Gauge is geweldig!!! Natuurlijk hoop ik ook op Jason Pearson nu idem. LOL erg mooie namen!! En wat is de regel bij Bill dit maal? Zoals vorige keer. Een print kopen van normaliter10€ en aanschuiven. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted February 28, 2020 Posted February 28, 2020 o wacht. Indertijd zat ik aan de andere kant van de tafel geloof ik! Anyways, mercikes (klink ik toch bijna als een belg nu?) voor die info. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Bremgio Posted March 1, 2020 Posted March 1, 2020 Op 19/2/2020 om 16:48, shakeitupguy zei: Wat reclame maken voor Keramidas. Hij heeft wat Luuna albums thuis liggen in het NL en wil daar commissies doen zo rond de 50 à 100€ inclusief album. Op FACTS gaan we geen albums van Luuna verkopen dus dit is de kans voor een heel mooie tekening. Voor deze vraagt hij 175€. Is gemaakt op 2 schutbladen van Luuna albums Indien interesse mag men mij contacteren of gewoon via FB gaan. . kan ik zo een album van Luna bestellen met kleurtejening op naam van Bart De Bremme . ik kom 4/4 naar facts. liefst in album nr 3 of later. Quote
Ambreville Posted March 1, 2020 Posted March 1, 2020 39 minuten geleden, Bremgio zei: kan ik zo een album van Luna bestellen met kleurtejening op naam van Bart De Bremme . ik kom 4/4 naar facts. liefst in album nr 3 of later. Je moet dat bij Keramidas zelf bestellen. Via facebook of het email-adres dat op de facts pagina staat. Voor de liefhebbers. Hij heeft een idee om een Tykko dédi te doen over de drie covers heen. Quote
shakeitupguy Posted March 2, 2020 Author Posted March 2, 2020 17 hours ago, Ambreville said: Je moet dat bij Keramidas zelf bestellen. Via facebook of het email-adres dat op de facts pagina staat. Voor de liefhebbers. Hij heeft een idee om een Tykko dédi te doen over de drie covers heen. Ik heb Bremgio een bericht gestuurd. Misschien is hij het Frans niet machtig en dan wil ik hem graag verder helpen. Quote
Nzaadr Posted March 3, 2020 Posted March 3, 2020 Ik krijg vaak mail over de kaartjes die we NU moeten kopen. Antwoord op de vraag of er restitutie zal zijn bij annulatie krijg ik van de organisatie niet. Alle maatregelen sluiten niet uit dat dit ervan komt. Tegendeel. Verwacht ik niet van Stefan maar van de echte kassier wel. Quote
devilcreator Posted March 3, 2020 Posted March 3, 2020 52 minuten geleden, Nzaadr zei: Ik krijg vaak mail over de kaartjes die we NU moeten kopen. Antwoord op de vraag of er restitutie zal zijn bij annulatie krijg ik van de organisatie niet. Alle maatregelen sluiten niet uit dat dit ervan komt. Tegendeel. Verwacht ik niet van Stefan maar van de echte kassier wel. Stefaan en ik hebben hier ook geen info over. Op dit moment gaat FACTS gewoon door en zijn we bezig om alles voor te bereiden voor de Artist Alley en het programma. Alle vragen bij mogelijke annulatie moet je dan ook stellen via info@facts.be. Zij zullen zeker reageren op jouw vragen al moet je hen even de tijd geven omdat het volume wel groot kan zijn. Voorlopig hebben we ook nog geen paniek-mails of annulaties gekregen van de aanwezige tekenaars. Dus je kan nog steeds uitkijken naar een goed gevulde artist alley. Quote
Bremgio Posted March 3, 2020 Posted March 3, 2020 Op 1/3/2020 om 09:29, Ambreville zei: Je moet dat bij Keramidas zelf bestellen. Via facebook of het email-adres dat op de facts pagina staat. Voor de liefhebbers. Hij heeft een idee om een Tykko dédi te doen over de drie covers heen. merci voor tip Quote
Nzaadr Posted March 7, 2020 Posted March 7, 2020 Op 15/2/2020 om 16:38, shakeitupguy zei: Je brengt me op ideeën Dan zal je de komst van Didier Cassegrain ook wel leuk vinden. Was leuk maar ik lees elders dat hij niet komt. Quote
Hollywood Posted March 7, 2020 Posted March 7, 2020 1 uur terug, Nzaadr zei: Was leuk maar ik lees elders dat hij niet komt. Klopt hij komt niet. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood
shakeitupguy Posted March 8, 2020 Author Posted March 8, 2020 On 3/7/2020 at 8:39 AM, Hollywood said: Klopt hij komt niet. Net terug uit een gebied waar ze geen wifi hebben. Hij heeft achterstand opgelopen met werk en moet daar prioriteit aan geven. Quote
Hollywood Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 Komt nog genoeg mooi volk Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood
Nzaadr Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 1 uur terug, Hollywood zei: Komt nog genoeg mooi volk Ziet er goed uit maar ik heb op dit moment het idee dat ik 2x early birdticketjes zo laat mogelijk aanschaf. Dat ligt niet aan de lijst of het werk van de comicsploeg maar aan de omstandigheden. Quote
Theoak Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 Of de geplande beurzen vanwege het corona virus doorgaan de komende maanden is natuurlijk nog lang niet zeker. Quote
Tweetie Posted March 10, 2020 Posted March 10, 2020 Was te verwachten: Federale regering raadt aan indoor evenementen met meer dan 1.000 deelnemers af te gelasten https://www.hln.be/nieuws/binnenland/federale-regering-raadt-aan-indoor-evenementen-met-meer-dan-1-000-deelnemers-af-te-gelasten Quote
SPeeDy Posted March 10, 2020 Posted March 10, 2020 Tot einde maart. Facts 1 week later. Max aantal mensen in de zaal 999...? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Recommended Posts