Ga naar inhoud

FACTS 2020


shakeitupguy

Recommended Posts

De eerste komende FACTS editie dit jaar vindt plaats op 4&5 April en ook deze keer hebben we al een 20 comic en -stripnamen.

 

Vanavond beginnen we met het startschot met de aankondiging van de eerste comic klepper maar jullie krijgen de primeur.

 

De eerste stripnamen zullen maar vanaf ergens in februari aangekondigd worden en met wat geluk zullen er van 1 stripuitgeverij 5 (of meer) namen aanwezig zijn😎

 

Brian-Stelfreeze-Instagram-Post-05.jpg

Link naar reactie
6 hours ago, shakeitupguy said:

Andreas is al eens geweest 😉

Mag van mij nog eens terug hoor 😀

 

On 1/11/2020 at 8:53 AM, Ambreville said:

Beeeh, Ik haat die trage opbouw. Komt A. of niet? Dan weet ik dat ik een hotel moet boeken ;)

Of Ambreville komt of niet zou je toch zelf moeten weten? 😉. Ik dacht eerder dat je ging vragen of M. komt of niet.

 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
1 hour ago, Tweetie said:

Volgens de FACTS site https://facts.be/en/guests/artist-alley/ :

Brian Stelfreeze

Lee Townsend 

Alan Davis !! 

Sanjulian

Dan Parent 

en nog een heel stel Disney tekenaars

 

Ik ben er zo aan gewend dat Shakey de namen hier meldt dat ik nog niet eens op de site had gekeken.

Thx. Was er nog niet van gekomen.

Die Disney tekenaars hebben allen albums uit bij Glénat in het Nederlands :

Nikolas Keramidas, ook bekend van Luuna (Daedalus) , Tykkho (Uitgeverij L)

Silvio Camboni, ook bekend van De Buitengewone Reis recent verschenen bij Dark Dragon Books

Fabrizo Petrossi

 

Glénat is dus de uitgeverij waar we enkele striptekenaars van heb weten strikken 🙂

Er volgen nog leuke stripnamen .

 

En zoals steeds wordt alle info ivm dédicaces, commissies & handtekeningen op deze pagina :

https://facts.be/nl/gasten/artiesten-sketches-commissies/

Link naar reactie

😊 leuke naam die Augustin.

En vergeet ook niet de luxe beurseditie van Dark Dragon te noemen. De speciale editie met een kaftje van €20. 

Echt bijzonder!

Op 12/2/2020 om 18:45, Tweetie zei:

Volgens de FACTS site https://facts.be/en/guests/artist-alley/ :

Brian Stelfreeze

Lee Townsend 

Alan Davis !! 

Sanjulian

Dan Parent 

en nog een heel stel Disney tekenaars

 

Ik ben er zo aan gewend dat Shakey de namen hier meldt dat ik nog niet eens op de site had gekeken.

Klopt, dit is the place to be

Link naar reactie

Wat reclame maken voor Keramidas. Hij heeft wat Luuna albums thuis liggen in het NL en wil daar commissies doen zo rond de 50  à 100€ inclusief album. Op FACTS gaan we geen albums van Luuna verkopen dus dit is de kans voor een heel mooie tekening.

 

Voor deze vraagt hij 175€. Is gemaakt op 2 schutbladen van Luuna albums

Indien interesse mag men mij contacteren of gewoon via FB gaan.

 

.Screenshot_20200219-150658_Facebook.thumb.jpg.a8ff2349e976f2cb3a92f504a3892644.jpg

Link naar reactie
Op 10/1/2020 om 11:19, Gerb-Art zei:

WOW! 1 Van mijn helden, superrrrr!

ja echt geweldig!! THE RIDE !!!!!!!

Alles van 12Gauge is geweldig!!!

Natuurlijk hoop ik ook op Jason Pearson nu :)

 

Op 12/2/2020 om 18:45, Tweetie zei:

Volgens de FACTS site https://facts.be/en/guests/artist-alley/ :

 

 

Ik ben er zo aan gewend dat Shakey de namen hier meldt dat ik nog niet eens op de site had gekeken.

idem. LOL

Op 23/2/2020 om 12:11, shakeitupguy zei:

Nog 3 tekenaars zijn aangekondigd :

Bill Morrison : The Simpons, was er al eens in  waar hij toen bijna 150 tekeningen heeft gemaakt)

Nils Hamm : Magic The Gathering illustrator

David Petersen : Mouse Guard

 

En er volgen een aantal strip & comic tekenaars 😀

 

erg mooie namen!!

En wat is de regel bij Bill dit maal?

 

2098174806_billmorrisonmummy.thumb.jpg.078be7c4d6bed10b35715022e0abbe17.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 19/2/2020 om 16:48, shakeitupguy zei:

Wat reclame maken voor Keramidas. Hij heeft wat Luuna albums thuis liggen in het NL en wil daar commissies doen zo rond de 50  à 100€ inclusief album. Op FACTS gaan we geen albums van Luuna verkopen dus dit is de kans voor een heel mooie tekening.

 

Voor deze vraagt hij 175€. Is gemaakt op 2 schutbladen van Luuna albums

Indien interesse mag men mij contacteren of gewoon via FB gaan.

 

.Screenshot_20200219-150658_Facebook.thumb.jpg.a8ff2349e976f2cb3a92f504a3892644.jpg

kan ik zo een album van Luna bestellen met kleurtejening op naam van Bart De Bremme . ik kom 4/4 naar facts. liefst in album nr 3 of later.

Link naar reactie
39 minuten geleden, Bremgio zei:

kan ik zo een album van Luna bestellen met kleurtejening op naam van Bart De Bremme . ik kom 4/4 naar facts. liefst in album nr 3 of later.

Je moet dat bij Keramidas zelf bestellen. Via facebook of het email-adres dat op de facts pagina staat.

Voor de liefhebbers. Hij heeft een idee om een Tykko dédi te doen over de drie covers heen.

 

 

 

Link naar reactie
17 hours ago, Ambreville said:

Je moet dat bij Keramidas zelf bestellen. Via facebook of het email-adres dat op de facts pagina staat.

Voor de liefhebbers. Hij heeft een idee om een Tykko dédi te doen over de drie covers heen.

Ik heb Bremgio een bericht gestuurd. Misschien is hij het Frans niet machtig en dan wil ik hem graag verder helpen.

Link naar reactie

Ik krijg vaak mail over de kaartjes die we NU moeten kopen.

Antwoord op de vraag of er restitutie zal zijn bij annulatie krijg ik van de organisatie niet. Alle maatregelen sluiten niet uit dat dit ervan komt. Tegendeel.

Verwacht ik niet van Stefan maar van de echte kassier wel.

Link naar reactie
52 minuten geleden, Nzaadr zei:

Ik krijg vaak mail over de kaartjes die we NU moeten kopen.

Antwoord op de vraag of er restitutie zal zijn bij annulatie krijg ik van de organisatie niet. Alle maatregelen sluiten niet uit dat dit ervan komt. Tegendeel.

Verwacht ik niet van Stefan maar van de echte kassier wel.

Stefaan en ik hebben hier ook geen info over.

Op dit moment gaat FACTS gewoon door en zijn we bezig om alles voor te bereiden voor de Artist Alley en het programma.

 

Alle vragen bij mogelijke annulatie moet je dan ook stellen via info@facts.be. Zij zullen zeker reageren op jouw vragen al moet je hen even de tijd geven omdat het volume wel groot kan zijn. 

 

Voorlopig hebben we ook nog geen paniek-mails of annulaties gekregen van de aanwezige tekenaars. Dus je kan nog steeds uitkijken naar een goed gevulde artist alley.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...