Ga naar inhoud

3 vragen over Guust Flater (poll)


cinco

3 vragen over Guust Flater  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke periode?

    • de Kwabbernoot-periode
    • de Pruimpit-periode
  2. 2. Favoriete running gag?

    • de contracten
    • de Flaterfoon
    • de Fiat 509
    • het geflirt met juffrouw Jannie
    • de kat en de lachmeeuw
    • de latex-Guust
    • de parkeermeters
    • stiekem slapen op het werk
    • een andere running gag
      0
  3. 3. Bravo Brothers

    • Wat is Bravo Brothers?
    • Overschat!
    • Bravo Brothers was goed, maar geef mij maar de one-pagers.
    • Bravo Brothers is het beste wat ik van Guust en de redactie heb gelezen. ook al is het technisch gezien een Robbedoesverhaal.
    • Euh... is er een keuze tussenin?


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

De blikjes...hoe ze open te krijgen met alles wat er op een kantoor te vinden valt dat dat op geen enkele manier kan worden gecatalogeerd onder de noemer "keukengerei."

En dus daaruit voortkomend: de bereidingsobsessie, keukenfetisj van Guust...marinades met een hoog explosief karakter...en eerlijk waar: echt lekkere ingrediënten met mogelijks een fantastische maaltijd als resultaat...maar je moet er wel bijnemen dat dit wordt bereid tussen labo-materiaal, chemische basisproducten en een experiment in volle gang.

Link naar reactie

Guust is heel erg fifty/fifty voor mij, merk ik.  De simpel opgezette visuele grappen kan ik zeker hebben, ze zijn vaak heel charmant of to the point.  Maar andere grappen zijn zeer oubollig en gaan ook veel te lang door.  Alsof je de (voorspelbare) grap in het tweede kadertje al gehad hebt, maar ze dan nog 4 kadertjes lang onnodig gaat uitleggen of er totaal overbodig vervolg gaat aan breien.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
8 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

De blikjes...hoe ze open te krijgen met alles wat er op een kantoor te vinden valt dat dat op geen enkele manier kan worden gecatalogeerd onder de noemer "keukengerei."

Juist! Ik herinner me iets met een blikje melk en een turnevies (schroevedraaier) waarbij de melk uiteindelijk in de schuif onder het bureau belandt... 🤣

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De Frankfürter-worstjes!

Ook met nen tournavis - schroevendraaier voor onze Nederlandsche mederepers - een hamer en een blikje sardienen wat eindigte met het blikje in de deur van een kast, vlak naast de kop van Kwabbernoot.

En dat blikje worstjes met een drukpers, waarbij de worstjes door een open raam beneden op straat eindigden...en de straathonden een heerlijk tussendoortje hadden.

En zijn trucs om blikopeners binnen te smokkelen.

Link naar reactie
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...