Ga naar inhoud

De Lemen Troon herdruk deel twee


Recommended Posts

10 minuten geleden, sanderg zei:

Ik meen dat leem een soort klei is.. (althans in het Nederlands). 

 

Lijkt me niet ideaal- plakkerige boel

Leem is een grondsoort maar het is een metafoor voor een zwakke troon..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Als je interesse hebt in de honderdjarige oorlog, de periode van Jeanne D'arc, dan is het zeker de moeite. het is een degelijke reeks. Goed geschreven, goed getekend. Maar ook weer niet onmisbaar om gelezen te hebben. Er zijn veel personnages, veel ontwikkelingen, maar dat is te verwachten van de honderdjarige game of thrones.

 

De luxes geven me wel een wrang gevoel. De originele serie heeft een onvoltooide rugtekening waar ik al jaren op zit te kijken. En nu komt Silvio opeens af met een optie van 350 euro met een vage beschrijving van wat extra inhoud. Dan moet je zeker nog een album een jaar op voorhand financieren, of tenminste de hele pot betalen om er op het einde een doosje bij te krijgen. Ik ga hier dus vriendelijk voor passen. Om het maar niet over de Kobijn-dozen te hebben van dezelfde uitgever.

 

 

 

Link naar reactie

Ik volg dezelfde redenatie als Ambreville. Ook ik heb de 6 delen met rugtekening en moet maar afwachten of deel 7 in 2022 verschijnt. Silvester profileert zich niet altijd als een betrouwbare uitgever. Kobijn heeft Ambreville ook al genoemd..

De luxe editie van de lemen troon ga ik zeer zeker niet aanschaffen.

 

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
2 uren geleden, Ambreville zei:

Om het maar niet over de Kobijn-dozen te hebben van dezelfde uitgever.

 

Gisteren stond hier een stripverzamelaar aan de deur van wie ik Walking Dead 13-20 kocht (Tom, Torere op Lastdodo). Na even praten kwamen we bij Gung Ho uit, waarna hij me vroeg of ik dacht dat het laatste deel er in zal passen. Lol, daar heb ik op dit forum al genoeg over geleuterd 😀

 

Los daarvan is Gung Ho wel de strip waar ik dit jaar het hardst naar uitkijk. Mijn zoontje leest nu de oude Gorilla-uitgaven.

 

Ik ben zelf nog aan het twijfelen over de luxe van de lemen troon (=topreeks). Ik vind vooral het formaat van 23x31 wat tegenvallen.

Link naar reactie
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...