Ga naar inhoud

De Stripdagen (Rijswijk) 2021


eriktex

Recommended Posts

1 uur terug, Hoedan zei:

Op de plattegrond tel ik alles meegerekend 23 stands...waar is de rest?

Als je goed kijkt zie je dat een 'tentje' dikwijls meerdere stands bevat. Ik heb een stand van 3 meter en zit samen met drie collega's onder het 'tentje' rechtsboven.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
1 uur terug, Yan zei:

Als je goed kijkt zie je dat een 'tentje' dikwijls meerdere stands bevat. Ik heb een stand van 3 meter en zit samen met drie collega's onder het 'tentje' rechtsboven.

Aha, dat is de invulling van '45 kraampjes extra'. Een paar mensen meer per kraampje. Ik zie je zondag!

Link naar reactie
4 uren geleden, Hoedan zei:

Aha, dat is de invulling van '45 kraampjes extra'. Een paar mensen meer per kraampje. Ik zie je zondag!

Wat onder de 'tentjes zit' komt al zeker (40 stands), daarbij nog x aantal bij de stripverzamelbeurs. Door de wijziging in de COVID-maatregelen is er klaarblijkelijk nog extra ruimte gekomen, dat bedoelen ze misschien met de kraampjes extra.

 

In ieder geval, ik zie je graag zondag. 🙂

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Toch nog een beetje reclame maken voor Rijswijk en één van onze beursedities:

 

Formaat telefoongids - 330 pagina's schoon aan de haak. Harde kaft, knalrode linnen rug en drie prenten erbij. En speciaal voor Linthout een prachtig leeslint.

 

Kan ook per post verzonden worden

 

IMG_0788.thumb.JPG.ff58f5711edb182f3d716fb39127fc3c.JPG

 

IMG_0789.thumb.JPG.ac14298a1ea4ae82929769d12542536c.JPG

 

IMG_0791.thumb.JPG.4431ebcd961b97c70e2ce34147c15251.JPG

 

IMG_0792.thumb.JPG.f7a74e9119ac7f6766aeea0c2ecfe506.JPG

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
12 uren geleden, Mr.EGO zei:

ja, het was best rustig. De grote afwezigen waren Daedalus, Silvester, DDB, Scratch....   Voor de rest weer ouderwets (gezellig)....

Na de middag was het als snel uitgestorven. Zefs bij HUM 3 x kunnen aanschuiven en dat was de aantrekkelijke hoek. Samen met Arcadia natuurlijk.

Link naar reactie

Heerlijk weekend, leuk om weer alle oude bekenden te zien, te spreken, af en toe te huggen. Het blijft 1 van mn favoriete locaties, met de gezellige kraampjes en lampjes en tapijtje! Redelijk druk op zaterdag, op zondag helaas na 14u praktisch uitgestorven. Demografisch gezien vooral mannen gezien 40-70jr, en hier en daar een gezinnetje met wat kids.

 

Een zeer opmerkijke (of onsmakelijke) encounter had ik tijdens een pleestop, waar 2 urinoirs naast mij een heer stond die 'de tijd nam', wiens adem steeds zwaarder werd, en waarvan ik de hand, toen ik zelf klaar was en wegliep, toch echt een bepaalde beweging zag maken...... (!)

 

Je maakt wat mee op zo'n stripbeurs!

(En nee, het was niet een klant die bij ons aan de kraam 1 van onze Zwarte Reeks boeken had gekocht)

Link naar reactie
On 10/31/2021 at 10:33 AM, Hoedan said:

Na de middag was het als snel uitgestorven. Zefs bij HUM 3 x kunnen aanschuiven en dat was de aantrekkelijke hoek. Samen met Arcadia natuurlijk.

 

Hulde voor Hum, Arcadia en niet te vergeten ook EPPO strips die het event aantrekkelijk maken en in leven houden. 
Voor de rest was er niet heel veel te doen. Het Stripschap zou eens wat meer activiteiten moeten ontplooien dan alleen wat stands beschikbaar maken. 

Link naar reactie
On 11/1/2021 at 5:12 PM, Tweetie said:

 

Hulde voor Hum, Arcadia en niet te vergeten ook EPPO strips die het event aantrekkelijk maken en in leven houden. 
Voor de rest was er niet heel veel te doen. Het Stripschap zou eens wat meer activiteiten moeten ontplooien dan alleen wat stands beschikbaar maken. 

Het was een tragische bedoening. Ik kan mezelf haast niet voorstellen dat Belgische partijen zoals Buddy's Bookshop of Aracadia iets verdient hebben? 
 

Wat mij betreft zou Het Stripschap nog één keer alle levende tekenaars van de Pep generatie moeten uitnodigen voor een grootse bijeenkomst met de fans. Vier wat geweest is en gooi de pannen erop. Dit is gewoon sneu.

Link naar reactie
21 minuten geleden, Retardi zei:

Het was een tragische bedoening. Ik kan mezelf haast niet voorstellen dat Belgische partijen zoals Buddy's Bookshop of Aracadia iets verdient hebben? 
 

Wat mij betreft zou Het Stripschap nog één keer alle levende tekenaars van de Pep generatie moeten uitnodigen voor een grootse bijeenkomst met de fans. Vier wat geweest is en gooi de pannen erop. Dit is gewoon sneu.

Ik kan niet oordelen hoe het voor andere standhouders was, diegene aan wie ik het vroeg waren allen tevreden. Ikzelf had voor de derde keer op rij (2016, 2017, 2021) een supergoede beurs, zoals elke keer de beste in Nederland. Ik kijk uit naar 2022. 😍 

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Alvast reclame maken, voor mij, de volgende interessante beurs. 😜

Twee dagen erg genoten!

Veel bijgepraat en ook leuke dingen gekocht.

(Stripschap verkocht heel onverwacht heel veel "speciaal" reclame materiaal wat een must was voor sommige verzamelaars)

Wat je wel merkte, is dat Corona een stempel op de beurs drukte.

Wat ook jammer was,

dat  een aantal standhouders/stripmakers alleen zaterdag of zondag waren.

Buiten dat volgens mij was het voor de standhouders en bezoekers een geslaagde beurs.

 

2021-10-30 Stripdagen 2021 foto (c) Alex Odijk (89).jpg

Link naar reactie

Als bezoeker en verzamelaar deel ik sommige negatieve geluiden hier boven niet. Ik ben als vanouds weer samen met mijn zoon gegaan (de comic con beurzen hadden we overgeslagen). We hebben 3,5 uur over de beurs rondgelopen en het heel erg naar onze zin gehad. Ik kwam eigenlijk alleen maar even kijken, maar vond onverwachts toch meerdere leuke zaken zodat ik toch met een tas vol ben weggegaan. Wij zitten niet te wachten op meerdere overige activiteiten. Dit blijft gewoon een hele leuke beurs (en ik reis de meeste beurzen in Nederland en sommige in Belgie af). Wat ik wel jammer vond dat er op zaterdag meerdere stands niet bezet waren en ook tekenaars ontbraken. Terwijl van die laatste niet allemaal was aangegeven dat ze er op zaterdag niet zouden zijn. Maar wij gaan volgend jaar zeker weer als de beurs weer gehouden wordt.  

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...