Ga naar inhoud

Koop je deel 1 van een tweeluik (of reeksen zoals Largo Winch en Undertaker die steeds uit tweeluiken bestaan) koop je deel 1 als het uitkomt of wacht je tot zowel deel 1 als deel 2 beschikbaar is?


cinco

tweeluiken  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Koop je deel 1 als het uitkomt of wacht je tot zowel deel 1 als deel 2 beschikbaar is?

    • Ik koop deel 1, ook al is deel 2 nog niet verkrijgbaar.
    • Ik wacht tot ik ze samen kan kopen.
    • Het is variabel, soms wacht ik tot ze beiden beschikbaar zijn, soms niet.


Recommended Posts

1 uur geleden, Daan zei:

Optie 1.

Maar meestal lees ik ze wel pas wanneer ze allebei beschikbaar zijn.

 

1 uur geleden, bammar zei:

ook optie 1 maar lezen als ze er alle 2 zijn

 

 

Zou ik niet kunnen als dat album daar zo verleidelijk bij mij thuis ligt te liggen, smekend om gelezen te worden, en dan geduldig meer dan een jaar wachten op deel 2. :o

 

Link naar reactie

Ik wacht niet op deel twee. Ik lees deel 1 en als het vervolg verschijn herlees ik dat om dan deel 2 tot mij te nemen. Bij langere reeksen is het al gebeurd dat ik na enkele delen niet meer herlees maar wacht tot de reeks compleet is om dan in één keer alles te lezen. Wat ook problemen oplevert: zo las ik Arq en Capricornus nog nooit volledig en was ik bij Azimut zwaar teleurgesteld door het pijlsnel bergaf gaan van het scenario.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 1 year later...

Ik heb bijvoorbeeld Verrijzenis van Soda in 2014 niet gekocht omdat ik het tegelijk met het vervolg wou aanschaffen.

Het vervolg dat sindsdien in development hell zit.

Ik heb dit album eind 2020 wel nog in een hotel in Durbuy gelezen waar ze verrassend genoeg ook Nederlandstalige strips hadden liggen.

 

303942.jpg.b7937bfb85b781900671d9b6392091fb.jpg

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...