Planb Posted November 15, 2021 Posted November 15, 2021 Voor de liefhebbers van fantasystrips. Deel 3 zal vanaf volgende week te koop zijn. Quote
bammar Posted November 15, 2021 Posted November 15, 2021 SSZ: Intussen wenkt een nieuw album voor Ken Broeders, eveneens voor Uitgeverij L, met de titel De Adem van de Duivel. En dat is een one-shot. Quote
Tanuki Posted November 21, 2021 Posted November 21, 2021 <insert random 'take all my money' gif> Quote
Firmin Van De Kasseien Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 Op 18/11/2021 om 09:58, Planb zei: Verkrijgbaar vanaf 23 november. Ik kijk alvast uit naar de signeersessies! Ik was te laat om de luxe gesigneerde versie te bestellen. Quote
Daan Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 4 uren geleden, Planb zei: Zo prachtig! En waar kunnen we die kopen/winnen/stelen? Quote
Planb Posted November 28, 2021 Author Posted November 28, 2021 14 minuten geleden, Daan zei: Zo prachtig! En waar kunnen we die kopen/winnen/stelen? Dit was een initiatief van Uitgeverij L en net als zij waren we verrast door de snelheid van de reservaties; op amper een paar uur tijd was alles beklonken. Er komen geen extra signeersessies. Quote
Daan Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 2 minuten geleden, Planb zei: Dit was een initiatief van Uitgeverij L en net als zij waren we verrast door de snelheid van de reservaties; op amper een paar uur tijd was alles beklonken. Er komen geen extra signeersessies. En hoe zijn die dan verspreid? Dit is helaas volledig aan mij voorbij gegaan... Quote
Firmin Van De Kasseien Posted November 28, 2021 Posted November 28, 2021 1 uur geleden, Planb zei: Dit was een initiatief van Uitgeverij L en net als zij waren we verrast door de snelheid van de reservaties; op amper een paar uur tijd was alles beklonken. Er komen geen extra signeersessies. Tot volgend jaar dan in Breda ! Quote
Ambreville Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 Het werd aangekondigd in de nieuwsbrief van Eppo. Ik was er vlug bij en was zo stout om het in de groep van Ronse te delen. Daar zijn er wel een aantal afgenomen. Quote
cinco Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 Op 28/11/2021 om 16:29, Daan zei: Zo prachtig! En waar kunnen we die kopen/winnen/stelen? Je kan nog altijd voor die derde optie gaan. Quote
Firmin Van De Kasseien Posted November 30, 2021 Posted November 30, 2021 Op 28/11/2021 om 16:29, Daan zei: Zo prachtig! En waar kunnen we die winnen? WEDSTRIJD! Win een door Ken Broeders gesigneerde luxe van Driftwereld 3 Terwijl Ken Broeders al volop bezig is met zijn volgende strip, het historisch gesitueerde one-shot De Adem van de Duivel, is bij Uitgeverij L het slot van zijn fantasytrilogie Driftwereld verschenen. Dankzij Uitgeverij L en de inspanningen van de auteur mogen we drie exemplaren van de luxeversie (winkelprijs: 49,95 euro) weggeven. Daarin zit niet alleen een lijvig dossier en een gesigneerde ex libris, op de koop toe maakte Broeders een knap uitgewerkte potloodtekening in het album, exclusief voor onze drie winnaars. Het enige dat je hiervoor moet doen, is ons het correcte antwoord op onderstaande vraag door te sturen. In welk stripblad verscheen de voorpublicatie van de reeks Driftwereld? Stuur je antwoord naar info@stripspeciaalzaak.be met het onderwerp "Wedstrijd Driftwereld" met je naam en volledige adres erbij. Uit alle correcte inzendingen loten we de drie winnaars. We leven de wet op de privacy na, de adressen worden bijgevolg niet bijgehouden. Enkel het adres van de winnaars sturen we door naar Uitgeverij L die zal instaan voor de verzending van het gesigneerde album. Deelnemen kan tot vrijdagnacht 17 december, klokslag middernacht. Quote
Planb Posted December 1, 2021 Author Posted December 1, 2021 Op 28/11/2021 om 16:29, Daan zei: Zo prachtig! En waar kunnen we die kopen/winnen/stelen? Er was me iemand voor. Zoals je hierboven kan lezen kan je een gesigneerd luxe album van Driftwereld 3 op te kop tikken via de wedstrijd van de Stripspeciaalzaak:https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/wedstrijd-win-een-door-ken-broeders-gesigneerde-luxe-van-driftwereld-3 Succes gewenst! Quote
Daan Posted December 1, 2021 Posted December 1, 2021 2 uren geleden, Planb zei: Succes gewenst! Dank u. Jaren geleden dat ik nog eens iets won, hopelijk is mijn tijd weer eens daar... Prachtige tekeningen zijn het! Quote
$tripofiel Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 Bedankt voor de link, heb ook mijn kans gewaagd. Quote
Planb Posted December 4, 2021 Author Posted December 4, 2021 https://www.facebook.com/100001265509803/videos/1772549516130548/ Quote
Firmin Van De Kasseien Posted December 17, 2021 Posted December 17, 2021 Op 30/11/2021 om 18:14, Firmin Van De Kasseien zei: WEDSTRIJD! Win een door Ken Broeders gesigneerde luxe van Driftwereld 3 Deelnemen kan vandaag nog tot middernacht! Quote
Firmin Van De Kasseien Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 WINNAARS WEDSTRIJD Win een door Ken Broeders gesigneerde luxe van Driftwereld 3 Deze wedstrijd is afgelopen. Het correcte antwoord op de vraag in welk stripblad de voorpublicatie van de reeks Driftwereld verscheen, is natuurlijk Eppo. Uit de vele correcte inzendingen hebben we onderstaande drie winnaars geloot die elk een met een potloodtekening voorziene illustratie van Ken Broeders in de luxeversie van Driftwereld deel 3 winnen. Onno Boermeester Chris Huybrechts Sander Ombelets Quote
Planb Posted January 9, 2022 Author Posted January 9, 2022 Het laatste album van DRIFTWERELD in het Frans verschijnt in april 2022. Quote
Yncke Posted January 10, 2022 Posted January 10, 2022 Vertaald door Arleston, als ik stripinfo mag geloven. O.o Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom de nieuwe covers? Quote yncke.be
Planb Posted February 11, 2022 Author Posted February 11, 2022 Op 10/1/2022 om 10:51, Yncke zei: Vertaald door Arleston, als ik stripinfo mag geloven. O.o Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom de nieuwe covers? Als we dat eens wisten... Quote
Recommended Posts