Jump to content

[Tweede Ronde (14)] winkel 41 vs. winkel 34

Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

64 members have voted

1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

This poll is closed to new votes

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 02/03/2022 at 08:00 AM

Recommended Posts

Posted

Tweede ronde.

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

A

20211201_215718.jpg.5fd57e2375c394b50972

Uit Agent 327, Dossier nachtwacht

mister o

B

Dirkjan.png.3d870ab3f58d589e7daf1fc14daf

fantasiooo

Posted

A ziet er een leuke winkel uit, maar heeft geen Pranfeuri’s. Enkel zij die nog nooit een Pranfeuri gebruikt hebben zouden het als een hype kunnen beschouwen. Met de huidige chip-schaarste zie ik het nog gebeuren dat toekomstige Panfeuri’s als NFT verhandeld gaan worden.

B dus.

Posted
15 minuten geleden, Ambreville zei:

A ziet er een leuke winkel uit, maar heeft geen Pranfeuri’s. Enkel zij die nog nooit een Pranfeuri gebruikt hebben zouden het als een hype kunnen beschouwen. Met de huidige chip-schaarste zie ik het nog gebeuren dat toekomstige Panfeuri’s als NFT verhandeld gaan worden.

B dus.

Aangezien de Pranfeuri niet veel heeft aan het vermoeden dat een Panfeuri als NFT verhandeld gaat worden, kies ik voor A.

Posted

Verdorie, dat gaat hier helemaal de verkeerde kant uit. De grote middelen dan maar.

De alternatieve beter getekende versie:

pranfeuri_betergetekend.thumb.png.2562379ca10564ba625d9320dfd89647.png

Andere rondes leren mij dat de taal van de inzending van groot belang is. Daarom even de Franse en Engelse versies opgesnord:

pranfeuri_FR.thumb.png.253383c43dad98c4a0700703157c93f2.png

pranfeuri_EN.thumb.png.1882ed257cde2975e64cd6b49f5b06a3.png

Klap op de vuurpijl, de betere scan:

Download pranfeuri_HQ.tif (135.1 MB)

Als ik hier de eerste prijs niet mee haal, weet ik er niets van.

Posted

Tja, ik wankel na dit offensief om de Pranfeuri te promoten. Maar mijn vrouw is helaas tegen. Ze zegt dat ze nog meer striprommel in het huis niet aankan. De Pranfeuri of jouw strips is het dilemma dat zij mij voorlegt.  

Mijn stem blijft dus staan bij Agent 327...Dus geen Pranfeuri in huize Rik.

Hebben jullie vrouwen ook zo veel te vertellen thuis?

Omnia mutantur nihil interit

Posted
22 minutes ago, Rik said:

Tja, ik wankel na dit offensief om de Pranfeuri te promoten. Maar mijn vrouw is helaas tegen. Ze zegt dat ze nog meer striprommel in het huis niet aankan. De Pranfeuri of jouw strips is het dilemma dat zij mij voorlegt.  

Mijn stem blijft dus staan bij Agent 327...Dus geen Pranfeuri in huize Rik.

Hebben jullie vrouwen ook zo veel te vertellen thuis?

Dat zou toch een eenvoudige keuze moeten zijn. Een Pranfeuri kan alle functies van een vrouw invullen, en zaagt nooit.

Posted
12 uren geleden, Ambreville zei:

Dat zou toch een eenvoudige keuze moeten zijn. Een Pranfeuri kan alle functies van een vrouw invullen, en zaagt nooit.

Kan een Pranfeuri een kind maken? Dat wil ik wel eens zien.

Posted
12 minutes ago, TDPB said:

Kan een Pranfeuri een kind maken? Dat wil ik wel eens zien.

Geen probleem. In de volgende ronde laten we dat zien. Je kan boven je stem aanpassen.

Posted

Als je gans deze pagina doorleest, zou je denken dat de DIrkjan-tekening het met gemak gaat halen omwille van al die doorslaggevende argumenten, maar blijkbaar valt de kracht van de zwijgende meerderheid toch niet te onderschatten.

Posted
8 minutes ago, cinco said:

Als je gans deze pagina doorleest, zou je denken dat de DIrkjan-tekening het met gemak gaat halen omwille van al die doorslaggevende argumenten, maar blijkbaar valt de kracht van de zwijgende meerderheid toch niet te onderschatten.

image.png.9aef598da4995d4289c59f926d6238ed.png

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...