Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Dat mijn midlife crisis zou uitmonden in het beheren,verzamelen en ook nog lezen van een strip collectie

had ik toch zo'n vijf jaar geleden niet kunnen vermoeden.

Motor rijden is aan mij niet besteed,en een leuke jonge vriendin is in gemeenschap van goederen getrouwd

niet echt handig.

Gelukkig is er dit forum zodat ik mij niet alleen hoef te voelen in mijn aspiratie enige kennis omtrent het

begrip strips op te doen.

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Omdat de realiteit voor de anderen die geen deel uitmaken van die nutteloze kwakkel zijn gezin/relatievorm neerkomt op afdokken voor mijnheer de gesubsidieerde zijn plezier en de kost die hij heeft aan zijn kinderdagverblijf.

Veel plezier voor de anderen in de maatschappij is daar niet aan. Gelet op het feit dat er nog tal van zo'n situaties zijn, waar er enkel maar te betalen valt zonder er iets aan te hebben.

Of mocht jij deelnemen aan het plezier, dat gaande was in die kweekstal in Marcinelle?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Kunnen lachen met het feit dat een ander voordeel heeft ten koste van jezelf...?

Dat is geen gevoel voor humor, maar pure stompzinnigheid.

"Gisteren ne keimaffe homejacking meegemaakt , jong...bij mij thuis! Heel heftig! Net zoals in de film, zeg...met geweren en een reeks vuistslagen...wreed neig, jong...
Ik voel het nog altijd aan tanden...of tenminste, aan de rest dat er nog zit in mijn bakkes...
 1 minpuntje wel...ik kan alle lichamelijke letsels en schade niet inbrengen bij de verzekering..."

Nu, ja, er moeten ook zo'n kwieten bestaan zeker...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het gaat er mij om dat anderen, waaronder mijzelve, beknot worden inzake koopkracht, financiele vrijheid, wanneer er zo'n figuren met nageslacht moeten onderhouden worden door anderen.

Voor mijn part houden dergelijke cavedwellers er harems, gestoeld op Arabische leest, op na en verwekken ze honderden kinderen. Als ze dat allemaal zelf kunnen bekostigen, dan doen ze maar.

 

Link naar reactie

De stier, en nu zijn vrouwen, kreeg 7500 kinderbijslag per maand. Wat is dat godvergeten veel, omgerekend over 31 kinderen kom je dan op 242 euro per maand per kind. In Nederland krijgt men tussen de 200 en 280 euri per KWARTAAL, al naar gelang de leeftijd van het kroost.

 

Kom er maar in Mausert, met je rant over kinderfokkers....

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
12 hours ago, Waldorf said:

De profeet van de persoonlijke vrijheid op dit hier forum die zich kwaad maakt omdat iemand anders zijn persoonlijke vrijheid anders invult. Het is niet dat die vent de hele wetgeving omtrent kindergeld zelf geschreven heeft, he. 

Je wil er weer een draai aangeven zodat het lijkt alsof ik een ander wil verbieden om een legioen aan melkzuigers op de wereld te zetten. Wat dus niet zo is.  Hij mag er elvendertig harems op na houden. Maar wel met zijn eigen duiten. Zo wordt niemand in zijn vrijheid aangetast.  In tegenstelling tot de huidige situatie...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
4 hours ago, IvoVWS said:

"Anti-nuclear weapons group ICAN wins Nobel Peace Prize"

http://www.bbc.com/news/world-europe-41524583

 

Het is ergens wel ironisch en eigenlijk ook wel een klein beetje zielig dat ICAN de Nobelprijs voor de vrede krijgt terwijl de wereld op de rand van een nucleaire oorlog staat. 
 

En dat er ook een Nobelprijs voor de vrede werd uitgereikt aan sujetten zoals Obama.  Nog een instituut dat op het schap mag.

Link naar reactie
15 hours ago, Kameraad Mauser said:

En dat er ook een Nobelprijs voor de vrede werd uitgereikt aan sujetten zoals Obama.  Nog een instituut dat op het schap mag.

In het geval van Malala Yousafzai, niet akkoord. De commissie begaat wel serieuze flaters: Obama is er één (overigens volledig te danken aan zijn onpopulaire voorganger George W. Bush oftewel "le GO de Guantanamo Bay") maar denk ook aan Al Gore en de EU.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...