Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Omdat je nog steeds het verlangen koestert dat het duistere en zwaarbeladen gitaargeestdriftige-annex-pulserend drumwerk-muziekgenre enigszins mainstream zou kunnen worden waardoor brede lagen der bevolking zouden kunnen inzien wat voor genieen en miskende atiesten er zich zoal bevinden in alle geledingen onzer maatschappij.

Helaas...

Link naar reactie

Dat Amenra niet gewonnen heeft, zegt meer over de MIA-redactie die nog altijd krampachtig naar HUMO omkijkt voor bevestiging, dan over de kwaliteiten van de bloeiende Belgische scene. Nu ja, boeien. De wereld is groter dan Vlaanderen en buiten wat verlopen dertigers kijkt niemand nog om naar "Millionaire".

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
3 hours ago, Waldorf said:

Het is echt jaren geleden dat ik Mia nog eens zag. Haar man Ivan zie ik wel nog af en toe.

Mia Dewulf?
 Da's die van Band Aid 1984...? Toch?

Die zingen dat hé..."Mia Dewulf..."
De rest van hun tekst ken ik niet...

Ik wist niet dat het over die Mia en Ivan ging...

En gij kent die mensen. Waarover den Baauwwb zingt...
 

Link naar reactie
8 uren geleden, IvoVWS zei:

Dat Amenra niet gewonnen heeft, zegt meer over de MIA-redactie die nog altijd krampachtig naar HUMO omkijkt voor bevestiging, dan over de kwaliteiten van de bloeiende Belgische scene. Nu ja, boeien. De wereld is groter dan Vlaanderen en buiten wat verlopen dertigers kijkt niemand nog om naar "Millionaire".

 

 

Kristoff is ook kwaad op Mia.

Link naar reactie
20 uren geleden, Kool Thing zei:

Iemand zin om Amenra te gaan zien in Rijsel? 

Het is intussen twee jaar geleden dat ik ze zag, wat gaat het snel.

Volgende keer neem ik mijn vriendin mee (die luistert naar 90's meisjesmuziek, à la Steps, Spice Girls, Celine Dion, enz., I kid you not) - dus dan moet er toch minstens een akoestische show bij zijn.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
2 minutes ago, Hamirubi said:

Het is intussen twee jaar geleden dat ik ze zag, wat gaat het snel.

Volgende keer neem ik mijn vriendin mee (die luistert naar 90's meisjesmuziek, à la Steps, Spice Girls, Celine Dion, enz., I kid you not) - dus dan moet er toch minstens een akoestische show bij zijn.

:e010:

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Inderdaad. Iedereen moet en zal onder de totale controle van de roverheid vallen.
Zij die willen leven ten koste van diegene die arbeid - zowel fysiek als geestelijk - leveren willen alles weten van diegene waar ze geld van willen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...