Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Vandaag gegeten bij Five Guys Burger & Fries in Antwerpen: een cheeseburger en hotdog met extra spek en pikante saus.  Godverdomme, wat was me dat voor vettige boel! Sinds deze middag heb ik alleen nog maar 3 groene appels gegeten.

En zout!

En duur!

 

Kijk, niets tegen junkfood. Ik hou zelfs van junkfood als het ook effectief als junkfood verkocht wordt; slachtafval, suiker en winderigheid zonder poeha. Liefst geserveerd met 8 papieren servieten. Wat Five Guys doet, is een banaal, zelfs een slecht product verzuipen in modieuze maar goedkope "toppings" en er nog veel te veel voor vragen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Dames en heren, 't is met weinig trots dat ik nu wat postmoderne poëzie ga voordragen. Het origineel is onder YouTube vinden via de zoekopdracht "ditty.it memes compilation".  Voor uw comfort heb ik hieronder een link voorzien.
Bij deze...
*Ahum* 

 

Your mom gay

and your dad lesbian

lol

Also
ur sister
a mister
Your brother
is a mother
And most importantly
your granny tranny
and your granpap a trap

 

Ik dank u voor uw aandacht.

 

 

Link naar reactie

Op een of andere wijze ben ik geabonneerd geraakt op de nieuwsbrief van Zita. Daar staan vaak links in naar leuke sites (de fails van de week bijvoorbeeld).

Maar elke week zijn er ook een paar dellen die 'pikante' foto's op instagram zetten. Ik wens daar ferm tegen te protesteren: ofwel ga je helemaal uit de kleren en laat je iets zien ofwel stop je daarmee. 😈

 

Ter illustratie: Eline De Munck deze keer:

 

elinedemunckerz.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...