Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Enkele mailadresjes aanmaken en je kan zo maand na maand die betaalmuur bij zowel DM, DS, HLN, Knack, DWM en andere hoofdstroommedia omzeilen en gratis lezen.

Ik ben echt niet van plan om de Van Thillo-tower mee te helpen betalen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Wat een zever , al dat gedoe rond die voetbal en dat WK. En dan nog studietijd zitten te verbeuzelen aan die onzin. En met belastinggeld.

Straks weer staken omdat ze overwerkt zijn.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
20 uren geleden, Hamirubi zei:

Pfff, had ik maar een land rover.

Sssst. Straks wil iedereen er een. Zo'n leuke softtop in dit zomerse weer. Met een ouderwetse oliebrander waar je zelf nog goed kan aan werken.

Ā 

d.jpg

Ā 

Over het water zijn ze nog te krijgen:

De firma Jackson

Ā 

Bij Withams, vroeger de grootste verkoper van ex-MOD Defenders is het aanbod niet erg groot.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een Wrangler en een Land Rover dan...

En troost je...de groene ridders en hordes eco-warriors zijn stijgende, veel Land Rovers zullen er niet veel meer rondrijden binnenkort...

Ik vrees er zelfs voor dat ik helemaal geen Land Rover meer zal kunnen aankopen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nou en of.

Geen vlees meer. Geen alcohol. Verboden te roken. Geen diesels, geen benzine. Gelimiteerd waterverbruik. Geen kernenergie. Geen kapitalisme. Geen wapens.

Straks is het nog gezelliger in Noord Korea.

Link naar reactie
17 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

Straks is het nog gezelliger in Noord Korea.

Vele Belgen denken er ernstig over na om te emigreren naar Noord-Korea, vooral om zijn uitstekende vleesgerechten, zijn verfijnde spiritualiĆ«n, de hoge kwaliteit van zijn handgerolde sigaren, de hoge mate waarin zijn inwoners kunnen beschikken over luxueuse en vette wagens met grote V8-motoren die op goedkope brandstof mogen rondtuffen, het gratis water voor iedereen. Yep, die Noord-Koreanen zijn te benijden.Ā 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Trouwens...gesproken over motoren e.d. ...
Wist je dat ze in Den Haag nu ook Puchjes gaan verbieden? De klimaatboys zijn van mening dat klassieke motorfietsjes verbieden iets zal bijdragen aan het klimaat.

Link naar reactie

Die puchjes zien er mij iets uit dat in verhouding onnodig veel lawaai maakt en stinkt.

Ā 

Wij waren enkele weken geleden gaan wandelen in Achel. Daar moet ergens in de buurt een verhuurder zijn van oude antieke bromfietsen, want daar kwamen regelmatig groepjes op van die oude brol voorbijgereden. Een geweldig lawaai en een enorme stank telkens. Da's toch geweldig storend in zo een voor het overige rustige, zaligmakende natuur.

Ā 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...