Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Tijd om de KBVB af te schaffen. Wie wil voetballen, koopt zelf maar een bal in een sportwinkel en zoekt een veldje om met zijn vriendjes te gaan shotten.

Zelfde geldt voor alle andere sporten.

Link naar reactie

Als kind kende ik de Rode Duivels enkel maar in de vorm van vliegtuigen. Die kwamen vaak bij ons boven de velden oefenen. Toen ik dan van de voetbalploeg Rode Duivels hoorde, vond ik dat na-apers. Voor mij zullen Rode Duivels dan ook altijd geassocieerd worden met vliegtuigen. En in vergelijking hiermee wordt zo een voetbalploegje al vlug een lachertje.

 

Fouga4x1996.jpg?1280483012

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Catharina van Siena.
Zij werd geboren als dochter van de wolverver Jacopo Benincasa, een burger van hoog aanzien in de stad Siena in Toscane. Zij was het vijfentwintigste kind in zijn gezin.

25.

Vijf en twintig.


Gelukkig viel er nog een ander te verdienen met dat wolverven.

Link naar reactie
10 hours ago, Kameraad Mauser said:

25.

Vijf en twintig.

 

Inside the Russia's super families

 

Father Ioann Osyak and his wife, Nadezhda, were among the first to receive the Order of Parental Glory. Awarded by the president, it is one of a raft of initiatives designed to boost Russia’s birth rate.

 

Father Ioann’s family suffered for their religion in the USSR, but in today’s Russia he has found himself an unlikely celebrity as the father of 18 children: eight girls (Olga, Elena, Maria, Tatyana, Anna, Nadezhda, Evdokia, Daria, Ksenia and Anastasia) and 10 boys (Ivan, Alexey, Evgeniy, Alexander,

Vladimir, Grigoriy, Sergey and Serafim).

 

 

De landen die hun bevolking aansporen om meer kinderen te hebben zijn ondertussen niet meer op één hand te tellen. Barbaarse macho's zitten aan onze poorten te morrelen en hier en daar glipt er eentje binnen. En wat doet de westerling? Die promoot het omvormen van hun mannen naar vrouwen... Dat wordt lachen geblazen in de toekomst.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser
4 hours ago, Waldorf said:

Het zijn over het algemeen mensen die goed zijn in dat waar we ze voor aangeworven hebben.

Activiteiten waarbij goed gebruik van een wc-borstel niet vereist is?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...