Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Gisteren voor het eerst in mijn leven naar Temptation Island gekeken. Een paar bevindingen...

 

1. De jongens en meisjes, ik noem ze zo omdat ze het intellect van een 12-jarige hebben, die meedoen zijn maar op één ding uit: een carrière in het schnabbel-circuit.

2. Alle deelnemers hebben het sexappeal van een natte keukenhanddoek.

3. Er was niemand die het woord "stiekem" kende.  Ik haat het woord "sneaky" nu al.

4. "Ja, het is wel stresserend". Het enige dat je er moet doen, is je klem zuipen en je poten uit de broekjes van de anderen houden. Hoezo stress?!

5. Het gaat zo ongelooflijk trààààààg!

6. Er is ontzettend veel slap gelul in het programma maar er wordt weinig gezegd.

7. In een tijd van fuckbuddies, friends with benefits, losse scharrels, tinderdates en open relaties is het programma eigenlijk niet meer relevant.

 

EDIT

8. Vlamingen kunnen geen Nederlands spreken.

Link naar reactie

Ik vind het opvallend dat wanneer je op 'het internet' iemand weer eens Temptation Island ziet afbreken het altijd de eerste keer is dat die persoon het gezien heeft. En dan meestal nog per ongeluk, al zappend. Kijk, dát vind ik persoonlijk erg grappig.

 

Ik ben trouwens een fan. Als ik de aflevering mis, lees ik daags nadien telkens de fantastische samenvatting op hln.be. Weer helemaal mee. En nadien maar uitkijken naar het al even fantastische 'debation island'.

 

Gisteren trouwens eerst een volledige trade van Saga gelezen en nadien naar temptation gekeken. The horror :e007:

Link naar reactie

Je moet me natuurlijk niet geloven, House zei altijd "everybody lies", je mag het volgen en ik mag op mijn beurt dan weer opsommen wat ik ergerlijk vond. Mensen die zeggen dat je geen kritiek mag geven op TI zijn al net zo erg als de betweters die roepen dat je er niet naar mag kijken. :e002:

Link naar reactie

Ik kom net bij Chabane buiten, en dan recht naar Temptation Island. Ik heb het gisteren gezien (uit verveling, eerste keer, voor de interviews) en bleef daarna iets te lang plakken op Vijf. Daarna was er een soort van naakt datingprogramma met een soort van Hollandse Kim Kardassian. Overdreven opgespoten billen en lippen. Pure Horror. Dan is temptation nog braaf, pok al zijn die mensen nog zo dom om te denken dat niet overal gefilmd wordt.

voor de Nederlanders, Google eens op ‘debation Island’.

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...