Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Correctie: de post in Leuven werkt normaal, 't is het nieuw sorteercentrum in Brussel dat bevolkt wordt door een bende bosmongolen.

 

Nutteloze mededeling: virale infectie,  ik voel me als een vod en 't ziet er naar uit dat ik er vandaag drie stoffen zakdoeken door ga jagen.

 

Nutteloze mededeling bis: de gevaren van de attention economy oftewel het clicking and dicking around business plan. Woop woop!

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
1 hour ago, Waldorf said:

Bij professor Bourgeois leerden we 'wenkbrauwboog'. Een apenbrug is toch nog iets anders. 

 

ca_object_representations_media_3898_lar

Apenbrug is toch hangen aan het bovenste touw en je voortbewegen door: terwijl je jezelf met je armen vooruittrekt je benen telkens verlegt van positie?

Link naar reactie

Of misschien is het antigifcentrum samen gegaan met de plaatselijke brandweer in het kader van besparingen... Ik zie hier een heleboel mogelijkheden. We kunnen het dierenasiel fusioneren met de gevangenis. Het antiradicalisatiecentrum met de vuilophaaldienst. De groendienst met de antidrugbrigade (als ge wiet kunt opsporen, kunt ge ook snoeien, mannen).

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Brandweer en civiele kunnen best via burgerinitiatieven gebeuren samen met private ondernemingen.  Antigif enz...behoort onder civiele. Vuilophaal kan geautomatiseerd gebeuren. En privaat.  Transvanheede is ook privaat. Ik zie niet waarom er geen meerdere vuilophaaldiensten kunnen bestaan nast elkaar en mensen kunnen kiezen welk bedrijf hun troep komt ophalen.

Brood wordt ook door private bedrijven gebakken. Een bakker is een private onderneming. En ik ben nog nooit door de bakker op de hoek bedreigd geweest om enkel maar bij hem en brood te kopen.

En weedkweek en consumptie, daar moet niemand zich mee bemoeien. Dat moet zelfs niet in de wetgeving opgenomen worden. Da's net zoals alcohol. Of sierbloemen en planten. Je kweekt je plantje en je tuft je joint. Klaar. Of je koopt bij een kweker.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een van de 2 katten kreeg kuren. Madam vond het blijkbaar niet nodig om haar gevoeg te doen in de tuin. Ondanks het feit dat ze zomaar naar buiten kan. Die 10 meter waren er blijkbaar teveel aan. Dus werd het neusje dippen in haar eigen "creatie" en tijdelijk buitenzetten. Soms moet je eens een grens trekken. Net als bij mensen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

30 augustus. Einde van de oorlog in het oostelijk theater en onderdeel van WO1 alhoewel de centralen en de triple entente in 1918 al een wapenstilstand ondertekenden. Einde van de Grieks-Turkse oorlog dus. Verderzetting van de modernisering van Turkije onder Kemal Attatürk. Hetgeen alweer langer dan een decennium ongedaan wordt gedaan dankzij smiechten als Herr Dogan.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Oh Sylvana...ze gaat weer kankeren. Over discriminatie en hoe een feestje zoals Sinterklaas allochtonen letterlijk kansen ontneemt en fysiek belemmert om geld te verdienen. Met haar 2 huizen en een hoop belastinggeld voor haar Artikel 1 hobbygroepje.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...