Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Ja, inderdaad, mij gaat het iets schelen.

 

Vroeger leefde ik in de illusie dat als ik iets zou produceren, mensen geïnteresseerd gingen zijn en er belangstellingen voor zouden hebben.

Nu weet ik dat dat niet zo is, en dat zelfs mijn naaste familie en vrienden er wellicht 2 seconden aandacht voor zouden hebben.

 

Ik ben vrij onzelfzeker en als niemand mij zegt dat ik iets juist doe denk ik constant dat alles wat ik doe verkeerd is.

Link naar reactie

Het is akelig om te weten dat, hoeveel liefde of werk je ook in een project steekt, niemand zal het iets kunnen schelen als het af is.

Het is een harde wereld, verwacht ook niet teveel schouderklopjes, de meeste mensen zijn gewoon met zichzelf bezig. En zoals Yncke zegt probeer jezelf onbevoordeeld te beoordelen.

 

En nu ga ik de rest van de maand geen wijsheden meer rondstrooien ;)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, inderdaad, mij gaat het iets schelen.

 

Vroeger leefde ik in de illusie dat als ik iets zou produceren, mensen geïnteresseerd gingen zijn en er belangstellingen voor zouden hebben.

Nu weet ik dat dat niet zo is, en dat zelfs mijn naaste familie en vrienden er wellicht 2 seconden aandacht voor zouden hebben.

 

Ik ben vrij onzelfzeker en als niemand mij zegt dat ik iets juist doe denk ik constant dat alles wat ik doe verkeerd is.

Aangezien er veel filmpjes op YT te vinden omtrent tekenen, strips, concept art, klassieke schilderkunst enz...zullen er zeker mensen geïnteresseerd zijn in hetgeen jij produceert.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik weet dat ik mij niet moet verwachten aan al te veel schouderklopjes, ik vind het gewoon een akelige gedachte hoe onbelangrijk je kunt zijn.

Niets van aantrekken. Er zijn ook heel veel zaken en mensen waar jij geen aandacht aan geeft...en die dus onbelangrijk zijn vanuit jouw leefwereld.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nee hoor.

Speak your mind. Daar dient dit subforum voor.

Hier kun je leuteren over: politieke kwesties ( enfin, 't is te zeggen, zolang forumleden geen misnoegde privéberichten sturen naar de moderatie, omdat zij ergens een partijkaart bezitten en een libertair hun maatschappelijke visie bekritiseert en hun bescherming in de vorm van een politieke partij met de grond gelijk maakt... :e007:  ), koffiekannen en bijhorende pads, het weer, den woef, bladerval op opritten en nauw aangrenzende openbare wegen, landrovers, zijspannen, bier en wijn ( spiritus in het algemeen ), series en films, geld, eigendom en kapitaal,...

Link naar reactie

VR flopt. Facebook had enkele jaren geleden Oculus voor veel geld overgenomen, maar er zijn al zo'n 200 (TWEEHONDERD) punten gesloten waar je gratis een VR-demo kunt krijgen.
Dat is al de derde flop van nieuwe high-tech-spul: eerst 3D (er worden geen 3D-tv's meer gemaakt, en in de bios loopt het ook niet meer), dan Enhanced Reality (sommige mensen die zo'n ER-bril van Google droegen, werden zelfs overvallen om de bril te vernielen), en nu is VR aan de buurt.
Het begint erop te lijken dat sommige van die technologie gewoon niet wordt aanvaard. Omwille van privacy? Of zijn de mensen het beu dat het glas altijd maar half vol is?
Ik kan in elk geval "self driving cars" aan de halfvolle glazen toevoegen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...