Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Ik heb het moeten opzoeken, maar inderdaad 'gepeupelte' is niet correct.

Mijn nederige excuses -het was er ver over.  :e011:

 

Met 'de mensen die zo'n dingen zeggen' doelde ik niet op jou, maar op lieden die zich een air aanmeten waaruit 'jullie, het gepeupel(te)' spreekt.  :e012:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

We droegen nog legerbottines en Arafatsjaals. En we gingen overal naar toe met de fiets. 

Legerbottines: check

 

Arafatsjaals: nein.

 

Met het fietske, ja. En iets later met de mobilette.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Een mobilette? Jij bourgeois, jij.

Pardon reeds!

 

Je verwart verwend bourgoiszoontje/nietsnut die alles in zijn schoot kreeg geworpen met vakantiejobuitoefende student die met zijn miezerig kapitaaltje een gemotoriseerd vehikel aanschafte. En dan nog van een toenmalige vriend die het ding van de hand deed om een booster te kunnen kopen.

 

Heb die Vespa nog steeds staan trouwens.

Link naar reactie

Gisteren een gesprek gehad met meerdere mensen waarin er tot mijn verbazing werd vermeld dat "komieken geen grappen over seks, geweld, geloof etc. mogen maken en ook niet mochten vloeken." wat op veel instemming kon rekenen. Het jaagt mij angst aan dat er zoveel mensen (zowel jong als oud) zoveel "onkuise" zaken uit hun leven willen verwijderen en niet willen erkennen dat het de realiteit is.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...