Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Veto

Veto Stript... Eindelijk Mijn Eigen Blog

Recommended Posts

Officieel kan ik nog niets communiceren maar de laatste keer dat ik 'le grand maître' heb gesproken, zou Thorgal 36 het laatste wapenfeit van Rosinski zijn. Maar dit is wel niet officieel gecommuniceerd, dus je weet het nooit. 

En nee, ik heb de Vrije Vlucht van Sente/Cuzor nog niet gelezen. Komt nog wel. Er verschijnt zoveel moois de laatste maanden. Een mens moet keuzes maken. Ik ben 'maar' een leerkracht hé... :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 minutes ago, Veto said:

Officieel kan ik nog niets communiceren maar de laatste keer dat ik 'le grand maître' heb gesproken, zou Thorgal 36 het laatste wapenfeit van Rosinski zijn. Maar dit is wel niet officieel gecommuniceerd, dus je weet het nooit. 

En nee, ik heb de Vrije Vlucht van Sente/Cuzor nog niet gelezen. Komt nog wel. Er verschijnt zoveel moois de laatste maanden. Een mens moet keuzes maken. Ik ben 'maar' een leerkracht hé... :e012:

ha! bedankt voor dit tipje van de sluier...

zet n ster van zwart katoen maar op uw lijst :-) als u t niet goed vindt mag u mij de schuld geven ;-)

inderdaad is de keuze enorm de laatste tijd... ik probeer toch maar zoveel mogelijk aan cherry picking te doen.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Misschien leuk om te weten dat Een Ster van Zwart Katoen oorspronkelijk bedoeld was voor... Rosinski! Het verhaal, of het idee voor het verhaal, lag al jaren op de plank bij Yves Sente en zou een volgend project moeten geweest zijn na hun gezamenlijk De Wraak van Graaf Skarbek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
38 minutes ago, Kontiki said:

Misschien leuk om te weten dat Een Ster van Zwart Katoen oorspronkelijk bedoeld was voor... Rosinski! Het verhaal, of het idee voor het verhaal, lag al jaren op de plank bij Yves Sente en zou een volgend project moeten geweest zijn na hun gezamenlijk De Wraak van Graaf Skarbek.

verrek! dat is nog eens een leuk nieuwtje! ik ben erg content met de uitwerking door Cuzor maar was ook zeker benieuwd geweest wat Rosinski ervan had gemaakt.

Nog n reden om t snel te gaan lezen Tom ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren en vandaag vier strips gelezen en besproken op mijn blog : nieuwste album van hoofdreeks 'Samoerai' en nieuwe spinoff 'Samoerai Origine' en twee gloednieuwe oneshots van Zidrou, eentje met Vlaming Bosschaert en een tweede met de Hollandse Aimée de Jongh.

Check it out :

https://vetostript.weebly.com/recensies

408599.jpg

408604.jpg

408667.jpg

408668.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Ambreville zei:

Geen commentaar op Arleston?

Euh... Hoe bedoel je? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

He, merci. Weer iets bijgeleerd... Marc Hadrien is blijkbaar een van de vele pseudoniemen van Arleston. Wist ik niet... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vier pas verschenen strips gewikt en gewogen: een teleurstellend nieuw deel van 'Dwergen', een genietbaar nieuw album van 'Elfen' maar vooral een heel, heel aangename kennismaking met de nieuwe conceptreeks 'Orks & Goblins'. Wat waren die albums heerlijk om lezen! De ontdekking van de maand voor mij. Betere dan de nieuwste 'Thorgal'... en dat betekent iets als ik dat hier typ! 😉

Alles weten ? Ga gewoon naar mijn blog :

https://vetostript.weebly.com/recensies

425994.jpg

425996.jpg

425998.jpg

426003.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen