Ga naar inhoud

Feli


feli

Recommended Posts

Zoals Bart Proost van "Alexander" ooit tegen me zei: Talent is één ding voor striptekenaars, discipline is een ander.

Je moet vooral volharden en blijven doorwerken...

Ik geef je volledig gelijk maar er moet natuurlijk wel en haalbare deadline gesteld worden. Zeker als men naast het tekenen nog fulltime werkt (en zoals in mijn geval nog veel overuren 's avonds en in het weekend).

Maar we doen verder en zijn intussen alweer wat pagina's opgeschoven. Nog een kleine 20 te gaan.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar reactie

Volgens mij werken wij 'amateurs' minstens even hard als de profs :)

 

Reken maar uit: 7-8 uur per dag op de dagjob en dan 's avonds nog een uur of 3-4 tekenen. Ondertussen moet er nog gependeld worden en zien de kindjes mij af en toe eens graag. Daarnaast probeer ik nog om 1 keer in de week te sporten en wil ik ook wel eens gewoon een pint gaan drinken. Geen wonder dat ik me de laatste tijd een beetje moe voel :)

 

EDIT: Maar ik klaag niet :P

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Ik denk toch dat er nog een behoorlijk verschil is tussen strips maken als hobby en ze maken om brood op de plank te krijgen...

 

 

Het was ook een beetje als een boutade bedoeld ;)

 

 

Het tweede is leuker  :e005:

 

Dat weet ik zo nog niet, maar ik zou het toch ooit eens willen proberen :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Volgens mij werken wij 'amateurs' minstens even hard als de profs :)

 

Reken maar uit: 7-8 uur per dag op de dagjob en dan 's avonds nog een uur of 3-4 tekenen. Ondertussen moet er nog gependeld worden en zien de kindjes mij af en toe eens graag. Daarnaast probeer ik nog om 1 keer in de week te sporten en wil ik ook wel eens gewoon een pint gaan drinken. Geen wonder dat ik me de laatste tijd een beetje moe voel :)

 

EDIT: Maar ik klaag niet :P

 

Ik klaag ook niet hoor.  Zit nog elke avond met heel veel plezier aan mijn bureau.

Maar inderdaad.  Met een gemiddelde van ver boven de 40 uren per week is het soms ook nog de tijd en moed vinden om aan mijn bureau te zitten.

 

Misschien moeten de paar professionele striptekenaars op de reep eens inzicht geven in hun aantal uren en werkschema's.  Dit is zeker interessant.  Ikzelf ben altijd wel geïnteresseerd in het 'achter de schermen' verhaal.

Ik weet wel niet of ik het graag zou doen als job.  En zeker niet in dit huidig klimaat, waar ze niet rond komen.

Nee, geef mij dan maar mijn goed betaalde job en mijn hobby na de uren. ;-)

 

En oh ja, aflevering 2 van Hallo Vaarwel is vorige week begonnen. (dus ook het ideaal moment om aflevering 1 volledig te lezen)

 

post-66-0-92795800-1458158576_thumb.png

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Het is zover! De Mosselen strip is klaar.
95 pagina's, getekende, gekleurd en geletterd worden nu naar de uitgever verstuurd.
Binnenkort in de winkel!  Hoezee!

En nu tekenen we verder aan Hallo Vaarwel 5.  (nog steeds online te lezen op www.hallovaarwel.be)

Klein schetsje van deze morgen voor ik vertrok naar het werk:
post-66-0-59161400-1462915856_thumb.jpg
 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

De strip loopt goed.  Gisteren gaan signeren in de Mekanik.  Heel plezant maar wel vermoeiend.

 

Voor de liefhebbers, zaterdag zitten we in Sint-Niklaas. (https://www.facebook.com/events/563334887169718 /  https://www.facebook.com/events/539925042860695/ )

Zondag in de World's End in Gent (https://www.facebook.com/events/294465587559161/ / https://www.facebook.com/events/1556558164638913/)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...