Ga naar inhoud

de achtergrond van de stripliefhebber (anonieme vragenlijst)


Wat is je achtergrond? (anoniem)  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. meerkeuze-optie

    • Ik ben historicus / heb studies gedaan in die richting
      8
    • ik geef les / heb studies gedaan in die richting
      6
    • ik ben beroepsmatig bezig met talen / heb studies gedaan in die richting
      4
    • ik ben stripauteur / ik werk mee aan het creatieve proces van strips en dergelijke
      5
    • Ik ben betrokken bij het uitgeefproces van strips en dergelijke
      5
    • ik ben beroepsmatig bezig met strips, maar niet met het creatieve gedeelte of het uitgeefproces
      3
    • ik organiseer stripevents / ik help met het organiseren van stripevents
      2
    • geen van bovenstaande is voor mij van toepassing
      31


Recommended Posts

Uh... 
 

Ik ben een domme arbeider met een diploma op niveau van het secundair onderwijs. (Allee, eigenlijk ben ik sinds kort Quality Assistent, dat houdt in dat ik verantwoordelijk ben de opstelling van kwaliteitscontroles van onze afdeling)

 

Volgens mij is het publiek hier wat diverser hoor. 

Link naar reactie

ik ben IT-er (SAP FI Consultant)

Daarnaast schrijf ik verhalen en huur ik mensen in om mijn ideetjes om te zetten in plaatjes. Maar dat is een leuke hobby :)
Niet echt een "ik ben stripauteur / ik werk mee aan het creatieve proces van strips en dergelijke" want hobby. En daarom dus ook niet "k ben betrokken bij het uitgeefproces" want hobby

Ooit "ik help met het organiseren van stripevents" namelijk FACTS. En geprobeerd iets op te zetten in Arnhem en Rotterdam :) maar dat mag geen naam hebben.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 5/4/2023 at 12:15 PM, Peter Motte said:

En ik die dacht dat je tekende,

 

nope... schrijver, geldschieter, editor, graphic design, art director, uitgeverijtje... dat is wel genoeg :)

Quote

maar in werkelijkheid organiseer je geheimgehouden stripevenementen.

na FACTS heb ik wel wat geprobeerd, ja. Rotterdam Comicon is het nooit geworden, helaas. En HEROES COMICON werd een behoorlijk fiasco, door een zeer onbetrouwbare partij, dus (gek he) nu van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...