Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

oo die STAND ON GUARD is zooooooo goed!!!!  Dat wordt genieten!!

 

488161084_2019-081.thumb.jpg.aab993a8e9dbea9539583cea8bf7d4b3.jpg

 

CROW vs HACK/SLASH #2
WHITE WIDOW #2 (Jamie Tyndall)
ANIMOSITY #22
FIVE YEARS #3 (Terry Moore)
RIDE: BURNING DESIRE #2 (OF 5)
SABRINA TEENAGE WITCH #4 (OF 5)
KICK-ASS: NEW GIRL VOL. 02  (Millarworld)
PRODIGY VOL. 01 (Millarworld)
HIT-GIRL VOL. 04 (Hollywood) (Millarworld)
Death or Glory TPB #1 (rick remender)
Warlord of Mars: Dejah Thoris Omnibus Vol. 1
Hack/Slash Omnibus #1
Batman/Teenage Mutant Ninja Turtles Vol. 1

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
18 uren geleden, comicfreak zei:

Ik kwam van de week deze thread tegen op dit messageboard, dus bedacht hier kan ik ook wel wat posten!

 

Vandaag gekocht:

 

welkom en een mooie lijst! NASTY PILLS is van Amigo COmics, right?
Ik heb goede dingen gehoord van dei Harley.

En Vampirella... de grootstse hit voor Dynamite tot nog toe. 130.000 verkochte comics!
En het verhaal is erg goed tot zover!

 

2 uren geleden, spock zei:

Ik heb deze besteld uit de previews september (WEC site): 

 

 

ooo ik hoopt dat die Dirty Pair een omnibus van Adam Warren was :)
Ik mist nog een paar ervan!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nee, is niet Adam Warren. tzijn twee recente tankobon die gebundeld worden.

Dus ook niet de manga van de animé. Dat heb ik ook nog gelezen, héél lang geleden. 

 

Ik heb die van Adam Warren zeer graag gelezen, maar van de zes vond ik enkel 2, 3 en 4 de moeite om te houden. 
Dat is ook alweer meer dan twintig jaar geleden dat ik kennis maakte met Warrens DP. Geniale gekte. 

Link naar reactie
On 9/1/2019 at 4:31 PM, boomvavavoom said:

welkom en een mooie lijst! NASTY PILLS is van Amigo COmics, right?
Ik heb goede dingen gehoord van dei Harley.

En Vampirella... de grootstse hit voor Dynamite tot nog toe. 130.000 verkochte comics!
En het verhaal is erg goed tot zover!

 

ooo ik hoopt dat die Dirty Pair een omnibus van Adam Warren was :)
Ik mist nog een paar ervan!

Inderdaad Richard,

 

Dat is Nasty Pills #2 van Amigo Comics.
Nu heb ik wat om te zoeken want ik heb nummer 1 nog niet

Link naar reactie

Die gast heeft ook nog 2 andere albums gemaakt voor Amigo Comics. Als je die wil hebben, ik heb ze voor een prikkie voor je

@Nasty #1: die kan je ook direct bestellen via Amigo's website. Doe ze vooral de groeten van me :)
Ik heb een 10-tal boeken voor ze ge-edit

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 1/9/2019 om 13:46, spock zei:

Ik heb deze besteld uit de previews september (WEC site): 

Ik via Archonia en via COmicasa

 

SPAWN #303
TAROT WITCH OF THE BLACK ROSE #119
Animosity #25
RED SONJA & VAMPIRELLA MEET BETTY & VERONICA #6
RED SONJA / VAMPIRELLA (2019) #2
Five Years #6
LADY MECHANIKA SANGRE #5 (OF 5)
Vampirella (2019) #4

AVATAR TSU TEYS PATH VOL. 01 (TRADE PAPERBACK)
HARLEEN #3 (OF 3) (MR)
Dr Frankenstein HC (Burlymen Entertainment)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Net het eerste volume van de nieuwe Conan the Barbarian gelezen (bundelt # 1 tot 6). Ik hou wel van de combinatie van sfeervolle Conan-verhalen met respect voor het bronnenmateriaal. Gelukkig koppelt Jason Aaron er ook een overkoepelend verhaal aan vast dat de reeks wat extra spankracht geeft ... Het tekenwerk van Mahmud Asrar is ook helemaal niet mis. 

 

conan.jpg.df4fc7f83dbf5ebba1891fe864e77e85.jpg

Link naar reactie

Ik vergat wat leesmateriaal mee te nemen. Ik zit op hotel bij het strand, terwijl ik in Amsterdam werkte. Gelukkig was de winkel in Haarlem (Jopo de Pojo) zo vriendelijk om me deze te verkopen.

De eerste keer dat ik Hellboy ga proberen. Ik was niet altijd enthousiast over het tekenwerk en stijl van Mignola (ik was meer van Witchblade, Vampirella, Darkchylde) dus het kostte me wat tijd om erin te komen, zo lijkt het.

 

BATMAN: DAMNED > sterk... al zijn er pages die ik ronduit niet begrijp en maar "artsy" noem ofzo. En de piemel is weggewerkt. Had ook totaal geen toegevoegde waarde voor het verhaal, denk ik zelf.

HELLBOY IN HELL: nu halverwege (want de zon ging onder) en het leest interessant weg. Beetje "Christmas Carrrol" erbij en wat Shakespeare. Mooi gedaan.

afbeelding.thumb.png.018c26aa6d9edde8ee64d882bf5a68fb.png

 

In gedachten hoor ik Ron Perlman spreken terwijl hij het boek leest

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Spawn999 zei:

En dit juweeltje wat een uitgave!!

capullo?!???! For real?!??!?!?

 

En even voor mijn beleving: ik heb bijna niets van DC, laat staan van Swamp Thing.
Als ik deze zou halen, zou dat een goede keuze zijn?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...