Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Solo was een reeks uit midden jaren 2000 waarin verschillende artiesten in een nummer hun ding mochten doen. Het Darwyn nr is een collectie v kortverhalen in verschillende stijlen met als rode draad Sam Bradley die in een bar zit, Jimmy’s. Het werd oa gebundeld in Graphic Ink, the art of Darwyn Cooke. Het meeste werk v Darwyn heb ik effectief gebundeld, maar ik vind Solo persoonlijk beter als een apart ‘magazine’. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
20 uren geleden, linthout zei:

Mooi! Wie geeft dat uit? Je hebt alvast het origineel gekocht?

Geen idee, maar het hele verhaal is af, dus het zal binnenkort wel uitkomen.

Inderdaad werden de originelen meteen aangeboden. Ik heb zelf een pagina of 12 en wat schetsen.

 

 

Link naar reactie
On 5/20/2019 at 11:39 PM, mojo said:

Solo was een reeks uit midden jaren 2000 waarin verschillende artiesten in een nummer hun ding mochten doen. Het Darwyn nr is een collectie v kortverhalen in verschillende stijlen met als rode draad Sam Bradley die in een bar zit, Jimmy’s. Het werd oa gebundeld in Graphic Ink, the art of Darwyn Cooke. Het meeste werk v Darwyn heb ik effectief gebundeld, maar ik vind Solo persoonlijk beter als een apart ‘magazine’. 

 

On 5/22/2019 at 12:01 PM, Marinelli said:

Prachtige reeks, die Solo. Ik heb het nummer van Teddy Kristiansen altijd gekoesterd ... het was een fijn format om een tekenaar eens 'all the way' te laten gaan in korte stukjes en verhalen . Dit gaf vaak memorabele resultaten.

 

Thx, om me te overhalen 😀

Helaas zowel de singles als gebundeld niet te vinden 😪

Link naar reactie
2 uren geleden, Ronald A zei:

Heeft iemand een idee waarom die IDW Star Wars strips bijna niet verkrijgbaar zijn via de fysieke comicshops.

 

Disney, eigenaar van Star Wars, blokkeert sinds vorig jaar de levering van IDW's Star Wars en Disney comics om de lokale uitgeverijen van deze strips niet in de weg te zitten. Ik weet niet of deze blokkade voor alle landen buiten USA geldt.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
6 uren geleden, Ronald A zei:

Heeft iemand een idee waarom die IDW Star Wars strips bijna niet verkrijgbaar zijn via de fysieke comicshops.

Bestel je ze nog voor verschijnen uit de catalogus bij een comicshop of kijk je of je ze in de bakken kunt vinden? 

 

Qua comics verschijnt er heel veel en comicshops kunnen het anbod moeilijk bijbenen. En dan gaat de voorkeur uit naar Marvel en DC en niet naar kleinere uitvers als IDW.

Link naar reactie
21 uren geleden, Tweetie zei:

Bestel je ze nog voor verschijnen uit de catalogus bij een comicshop of kijk je of je ze in de bakken kunt vinden? 

 

Qua comics verschijnt er heel veel en comicshops kunnen het anbod moeilijk bijbenen. En dan gaat de voorkeur uit naar Marvel en DC en niet naar kleinere uitvers als IDW.

Ik koop enkel de trades, bestel ze steeds op voorhand nadat ik Previews gelezen heb..

 

Zo staat tales from vader en rogue one al maanden in bestelling bij Mekanik...zonder resultaat.

 

Probeer zoveel mogelijk bestellingen via Amazon.de te vermijden want die komen steeds in beschadigde toestand toe en cheap comics uit NL heeft ze niet in stock.

Link naar reactie
19 uren geleden, Ronald A zei:

Ik koop enkel de trades, bestel ze steeds op voorhand nadat ik Previews gelezen heb..

 

Zo staat tales from vader en rogue one al maanden in bestelling bij Mekanik...zonder resultaat.

 

Probeer zoveel mogelijk bestellingen via Amazon.de te vermijden want die komen steeds in beschadigde toestand toe en cheap comics uit NL heeft ze niet in stock.

edit: vorige links waren niet echt behulpzaam...

https://www.archonia.com/comicshop/nl/article/333091/star+wars+adventures+tales+from+vaders+castle+tp/

Link naar reactie
Op 16/6/2019 om 16:39, Ronald A zei:

Ik koop enkel de trades, bestel ze steeds op voorhand nadat ik Previews gelezen heb..

 

Zo staat tales from vader en rogue one al maanden in bestelling bij Mekanik...zonder resultaat.

 

Probeer zoveel mogelijk bestellingen via Amazon.de te vermijden want die komen steeds in beschadigde toestand toe en cheap comics uit NL heeft ze niet in stock.

Ik denk dat het aan het bestelpunt ligt. 

Als Archonia ze in voorraad heeft, zou een voorbestelling via Previews toch succesvol moeten zijn. Archonia zit tenslotte ook ergens in Belgie

Link naar reactie
Op 17 juni 2019 om 18:53, Tweetie zei:

Ik denk dat het aan het bestelpunt ligt. 

Als Archonia ze in voorraad heeft, zou een voorbestelling via Previews toch succesvol moeten zijn. Archonia zit tenslotte ook ergens in Belgie

Bedankt voor de reactie en sorry allemaal voor late reply.

 

Nog een laatste vraag, hoe verpakt Archonia de trades. Want heb het echt wel gehad met die kartonnen pakketjes van Amazon waar de trades steeds beschadigd uitkomen.

Link naar reactie
Op 16/6/2019 om 16:39, Ronald A zei:

Ik koop enkel de trades, bestel ze steeds op voorhand nadat ik Previews gelezen heb..

 

Zo staat tales from vader en rogue one al maanden in bestelling bij Mekanik...zonder resultaat.

 

Probeer zoveel mogelijk bestellingen via Amazon.de te vermijden want die komen steeds in beschadigde toestand toe en cheap comics uit NL heeft ze niet in stock.

Vreemd dat Mekanik ze niet voor je kan bestellen. Ik ben dan wel niet zo'n gigant als deze Antwerpse reus maar mijn bescheiden onderneming heeft ze gewoon geleverd gekregen. Misschien moet je ze daar gewoon even aan de jas trekken om ze eraan te herinneren? Bovendien zal je de eeuwige dankbaarheid vergaren van je lokale comic pusher en een bijdrage leveren aan het voortbestaan van deze fijne ondernemingen in plaats van megalomane mafketels als Jeff Bezos en consorten te sponsoren...

Link naar reactie
Op 19/6/2019 om 17:54, Ronald A zei:

Bedankt voor de reactie en sorry allemaal voor late reply.

 

Nog een laatste vraag, hoe verpakt Archonia de trades. Want heb het echt wel gehad met die kartonnen pakketjes van Amazon waar de trades steeds beschadigd uitkomen.

Archonia stopt haar waren in comics hoezen en deze gaan op hun beurt in het bubbeltjesplastiek. Werk al sinds 2012 met hen en nooit gezanik gehad met verpakkingen. 

Link naar reactie

afbeelding.thumb.png.3234d86becf2e197d07cb4f0f5e582d4.png

 

ASPEN COMICS 2019 : A YEAR AHEAD (2019) ONE-SHOT
BATMAN (2016) #68
CROSSOVER Nancy In Hell + Apocalypse Girl (2018) #1 (Amigo Comics)
FATHOM (2018) #2, 7, 8
FATHOM : VOLUME 8 (2019) #1 B-Cover
GARGANTUAN (2019) #0, 1 (Of 5)
HACK / SLASH VS. CHAOS (2018) #3-5
HELLWITCH HELLBOURNE (2019) #1 Hellqueen Cover Edition
INCREDIBLE HULK : LAST CALL (2019) #1
JUGHEAD THE HUNGER VS. VAMPIRONICA (2019) #1, 2
LADY MECHANIKA : SANGRE (2019) #1 (Of 5) B-Cover
RED SONJA / VAMPIRELLA / BETTY & VERONICA (2019) #1, 2
SABRINA : TEENAGE WITCH (2019) #1 (Of 5) C-Cover
SPAWN (1992) #293 - 297
TAROT : WITCH OF THE BLACK ROSE (2000) #114 - 116
VAMPIRELLA (2017) VALENTINES DAY SPECIAL #1 A-Cover
VAMPIRELLA / REANIMATOR (2018) #2 - 4 (of 4)
VAMPIRELLA : ROSES FOR THE DEAD (2018) #3, 4 (Of 4) A-Cover
WITCHBLADE (2017) #11, 12
ZOOHUNTERS (2014) #4 B-Cover

 

 

en 400 lege enveloppen om binnenkort mijn Kickstarter mee uit te sturen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

image.png.20238a940f273dfb7fcc89a4a62948e8.png

 

Bescheiden aankoop bij groot media bedrijf die momenteel stunt met 5 euro korting op bepaalde comics.

Mijn bewondering voor Bernie Wrightson is weer helemaal terug van nooit echt weggeweest, als er een

tekenaar is die exemplarisch in zwart wit dient te worden gelezen is het Bernie wel.

Deze TPB is voor zijn geld de moeite waard maar de inkleuring is een beetje vlak, ga wel op zoek naar

mooiere uitgaves van zijn werk, die Bernie Wrightson Artifact Edities zien er wel heel fraai uit.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Op 21/7/2019 om 11:18, bouncer zei:

image.png.20238a940f273dfb7fcc89a4a62948e8.png

 

Bescheiden aankoop bij groot media bedrijf die momenteel stunt met 5 euro korting op bepaalde comics.

Mijn bewondering voor Bernie Wrightson is weer helemaal terug van nooit echt weggeweest, als er een

tekenaar is die exemplarisch in zwart wit dient te worden gelezen is het Bernie wel.

Deze TPB is voor zijn geld de moeite waard maar de inkleuring is een beetje vlak, ga wel op zoek naar

mooiere uitgaves van zijn werk, die Bernie Wrightson Artifact Edities zien er wel heel fraai uit.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

 

Deze heb je naturlijk al?

 

Frankenstein ( HC, Geïllustreerd door Bernie Wrightson, first printing): https://www.amazon.co.uk/Bernie-Wrightsons-Frankenstein-Wollstonecraft-Shelley/dp/1595822003/ref=sr_1_3?keywords=frankenstein+wrightson&qid=1561549139&s=books&sr=1-3 -

Link naar reactie
On 7/21/2019 at 11:18 AM, bouncer said:

image.png.20238a940f273dfb7fcc89a4a62948e8.png

 

Bescheiden aankoop bij groot media bedrijf die momenteel stunt met 5 euro korting op bepaalde comics.

Mijn bewondering voor Bernie Wrightson is weer helemaal terug van nooit echt weggeweest, als er een

tekenaar is die exemplarisch in zwart wit dient te worden gelezen is het Bernie wel.

Deze TPB is voor zijn geld de moeite waard maar de inkleuring is een beetje vlak, ga wel op zoek naar

mooiere uitgaves van zijn werk, die Bernie Wrightson Artifact Edities zien er wel heel fraai uit.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

 

 

 

 

 

Als je 'm nog voor een goede prijs kan vinden (zie net dat hij OOP is) is "Creepy Presents Bernie Wrightson" de moeite waard. Alle verhalen die hij heeft getekend voor Creepy en Eeerie in een mooie hardcover uitgave.

Link naar reactie
38 minuten geleden, Spawn999 zei:

Deze heb je naturlijk al?

 

Frankenstein ( HC, Geïllustreerd door Bernie Wrightson, first printing): https://www.amazon.co.uk/Bernie-Wrightsons-Frankenstein-Wollstonecraft-Shelley/dp/1595822003/ref=sr_1_3?keywords=frankenstein+wrightson&qid=1561549139&s=books&sr=1-3 -

Jazekers !

Zeven jaar monnikenwerk om 48 panelen te tekenen en een lichtend voorbeeld te zijn voor Andreas met zijn

Cromwell Stone.

 

Link naar reactie
18 minuten geleden, Aaltomuoto zei:

Als je 'm nog voor een goede prijs kan vinden (zie net dat hij OOP is) is "Creepy Presents Bernie Wrightson" de moeite waard. Alle verhalen die hij heeft getekend voor Creepy en Eeerie in een mooie hardcover uitgave.

Toevallig ga ik deze bestellen, vond m nog op internet in een Nederlandse stripspeciaalzaak, samen met Creepshow,

'A look back". een episode van Hulk met The Thing, en Batman "The Cult ".

Die verhalen van Steve Niles lijken mij wat minder.

Trouwens die Cerebus gekocht bij jouw, heb ik veel plezier aan en ook een startsein gegeven om me wat meer in

de Comics te verdiepen.

 

 

 

Link naar reactie

City Of Others, Ghoul en Dead She Said, zijn inderdaad minder met wisselend tekenwerk. Blijkbaar had hij de laatste jaren wat off dagen... Het verschilt per pagina...

Frankenstein Alive! Alive! is ook een aanrader, maar heeft deze helaas niet af kunnen maken (Kelley Jones heeft deels het laatste deel afgemaakt).

Link naar reactie
7 hours ago, bouncer said:

Toevallig ga ik deze bestellen, vond m nog op internet in een Nederlandse stripspeciaalzaak, samen met Creepshow,

'A look back". een episode van Hulk met The Thing, en Batman "The Cult ".

Die verhalen van Steve Niles lijken mij wat minder.

Trouwens die Cerebus gekocht bij jouw, heb ik veel plezier aan en ook een startsein gegeven om me wat meer in

de Comics te verdiepen.

 

 

 

Mooi, voor de normale prijs hopelijk (20 dollar geloof ik)?

 

Wat betreft Cerebus ben ik dus deels schuldig aan de explosieve groei binnenkort in jouw boekenkast begrijp ik ;)

Link naar reactie
1 uur geleden, Aaltomuoto zei:

Mooi, voor de normale prijs hopelijk (20 dollar geloof ik)?

 

Wat betreft Cerebus ben ik dus deels schuldig aan de explosieve groei binnenkort in jouw boekenkast begrijp ik ;)

"Creepy presents Bernie Wrightson" besteld voor inderdaad 20 euro bij de Stripaap webshop, ( hopelijk nog op

voorraad ) terwijl de goedkoopste op Amazon 43 dollar is.

Wat betreft Cerebus laten we het maar houden op "partners in crime", de boekenkast is inmiddels de gehele

logeerkamer geworden tot grote ergernis van Mrs Bouncer.:angry:

Link naar reactie

Ergens tussen mega-verkopen (momenteel 795 comics verkocht dit jaar) heb ik toch nog tijd gevonden om wat leuks te vinden!

 

Queen Crab HC (Jimmy Palmiotti)
SHIFTER HC (224 page ; Brian Holguin + Brian Haberlin; Anomaly Productions)
LILI The Demoness #1, 2 (Kickstarter)

 

370256476_201972.thumb.jpg.dbf297547555700eb9036ae8159a94e2.jpg

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Bprd: The devil you know 3 Ragnarok (zal nog wel even duren voor ik hem effectief kan lezen, sta wat achter met BPRD). 

 

Catwoman door Brubaker omnibus 3 (voor de volledigheid en omdat er een comic door Sean Phillips in staat). 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Single issues gaan ophalen bij Mekanik. 

 

X-men: House of x 1,2 en Powers of x 1 (veelbelovend begin v Hickman)

Lazarus risen 2

conan 8

red sonja: lord of fools 

Ascender 4

LOEG: The Tempest 6 (einde vd serie en laatste Alan Moore)

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 22/7/2019 om 14:21, Spawn999 zei:

City Of Others, Ghoul en Dead She Said, zijn inderdaad minder met wisselend tekenwerk. Blijkbaar had hij de laatste jaren wat off dagen... Het verschilt per pagina...

Frankenstein Alive! Alive! is ook een aanrader, maar heeft deze helaas niet af kunnen maken (Kelley Jones heeft deels het laatste deel afgemaakt).

afgeraffeld zelfs. Wel jammer. Kelley Jones is als geen ander gekwalificeerd om de opvolger van Bernie te zijn in dit gebeuren, maar hij had er best meer tijd voor mogen krijgen.


Zelf wat comics uit de pre-order bak gehaald en heerlijk gelezen (op TWD na, want ik ben tradepaperwaiting)

 

ANIMOSITY #21
CROW HACK SLASH #1 CVR A SEELEY
FIVE YEARS #1, 2
GARGANTUAN #2 (OF 5) (MR)
WHITE WIDOW #1
RIDE BURNING DESIRE #1 (OF 5)
SABRINA TEENAGE WITCH #2, 3 (OF 5)
WALKING DEAD #193  (Final Issue)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...