Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Op 6/1/2020 om 12:29, BobFish zei:

Er komt een Steranko is…Revolutionary! King-Size ! Zie ik wel super naar uit, ik hoop dat ze samenwerken met IDW ?

Ik weet niet of je de Jim Lee king-size editie hebt gezien? Dat is wat je kunt verwachten. Dit is misschien meer jouw smaak: https://www.idwpublishing.com/product/jim-sterankos-nick-fury-agent-of-shield-artists-edition-hc-new-printing/

Link naar reactie
3 uren geleden, linthout zei:

Koop beter die Absolute Swamp Thing van Alan Moore!

...En kom tot de conclusie dat je nostalgische gevoelens voor de originele uitgaven

het niet halen bij dit onvoorstelbaar mooie boek! 🙂

8XKHo6jIu9RkHFWsNrvVMjKWg1fBjnQGJf0fBvrH

Als je van de duivel spreekt, kijk eens aan wat een mooie aankoop, wat een pareltje.

mR5-SCHP1PSl97ItZuYKbYs8fkNbmU7_pSAIFy9m

De kleuren spatten van het ruwe grauwe papier, mooi hoor !


7Sg0MUAxckGVJcoE63_WnZyhKuNcE38H9m4zAF-i

Geen digitale kleurovergangen, geen bruingrijze 'moderne' tinten, geen glanzend blinkend papier. Je voelt het reliëf van de print, heerlijk.

-YwVCEyrg6Vah9C8vIZIDPkVt9D6DkqoKqkNwlHX


😈 Nu jij Willy 😉

Link naar reactie
1 hour ago, BobFish said:

Jeps 🤠 Ik had bijna die omnibus gekocht...
Toch nog een vraagje over de omnibus : Is dat met van dat blinkend wit glossy papier ? (zoals meestal bij Marvel omnibussen)

Glanzend papier inderdaad, dat is wel iets minder mooi dan mat maar hij was erg goedkoop dus dat zie ik maar door de vingers.

Link naar reactie
10 minuten geleden, Retardi zei:

Ik weet niet of je de Jim Lee king-size editie hebt gezien? Dat is wat je kunt verwachten. Dit is misschien meer jouw smaak: https://www.idwpublishing.com/product/jim-sterankos-nick-fury-agent-of-shield-artists-edition-hc-new-printing/

Heb je afbeeldingen van die Jim Lee king-size editie ?

Die Artists edition trekt me niet aan omdat ik de kleuren bij Steranko zo fantastisch vind ! En de IDW editie (ook al houd ik van hen) is in het zwart-wit, niet ?

Link naar reactie
4 uren geleden, BobFish zei:

8XKHo6jIu9RkHFWsNrvVMjKWg1fBjnQGJf0fBvrH

Als je van de duivel spreekt, kijk eens aan wat een mooie aankoop, wat een pareltje.

mR5-SCHP1PSl97ItZuYKbYs8fkNbmU7_pSAIFy9m

De kleuren spatten van het ruwe grauwe papier, mooi hoor !


7Sg0MUAxckGVJcoE63_WnZyhKuNcE38H9m4zAF-i

Geen digitale kleurovergangen, geen bruingrijze 'moderne' tinten, geen glanzend blinkend papier. Je voelt het reliëf van de print, heerlijk.

-YwVCEyrg6Vah9C8vIZIDPkVt9D6DkqoKqkNwlHX


😈 Nu jij Willy 😉

Ja, dit is een mooi boek.

Maar BEKIJK die Absolute toch eens!!!!

De cover alleen al!!!! MOS!!!! Welk boek heeft nu een cover die uit MOS bestaat?

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, linthout zei:

Ja, dit is een mooi boek.

Maar BEKIJK die Absolute toch eens!!!!

De cover alleen al!!!! MOS!!!! Welk boek heeft nu een cover die uit MOS bestaat?

 

 

WILLY, ik wil foto's, de harde feiten !
Alles wat ik op youtube en elders op het net zie is gewoon lelijke kleuren, sorry.

De gustibus et coloribus non est disputandum zeker...

Link naar reactie

Foto's?Daarmee kun je toch niet oordelen!  Boek open minded bekijken in de stripwinkel toch?

Ik begrijp je wel hoor...Je bent old school...

Als ik je zo enthousiast bezig hoor over bladen zoals Metal Hurlant...En je ontdekt daar dingen die ik veertig jaar geleden al ontdekt heb... En even enthousiast was als jij nu... Wat een mooie herinneringen!!!!

Hoe komt het dat jij nu plots interesse hebt in strips van die periode?

Ook je liefde voor Italiaanse strips begrijp ik volkomen... Ik vind het doodjammer dat ik geen woord Italiaans kan...Alleen Dylan Dog al...Wat een prachtreeks!!! Gelukkig is er iemand in China die er al een vijftigtal uitgegeven heeft in het Engels...Dat kan ik tenminste lezen!

 

Link naar reactie
10 uren geleden, linthout zei:

Ik vind het doodjammer dat ik geen woord Italiaans kan...Alleen Dylan Dog al...Wat een prachtreeks!!! Gelukkig is er iemand in China die er al een vijftigtal uitgegeven heeft in het Engels...Dat kan ik tenminste lezen!

 

En super mooi uitgebracht door Silvester Strips !

Jammer genoeg zijn ze na een tiental boekjes gestopt.

Maar deze box is echt een snoependoos, elke keer genieten ! De vertaling is goed gelukt, zelfs de woordmopjes van Groucho :) .

Die Absolute Swamp Thing zal wel zijn voordelen hebben maar ik ben echt een fascist op vlak van kleuren en textuur. Bij mij moet je bijvoorbeeld nooit afkomen met een 'J'ai Lu' editie van een BD of een ingekleurde Bone of een DVD of een .avi of een 128kbps mp3 :).

Link naar reactie
Op 8/1/2020 om 08:08, BobFish zei:

En super mooi uitgebracht door Silvester Strips !

Jammer genoeg zijn ze na een tiental boekjes gestopt.

Maar deze box is echt een snoependoos, elke keer genieten ! De vertaling is goed gelukt, zelfs de woordmopjes van Groucho :) .

Die Absolute Swamp Thing zal wel zijn voordelen hebben maar ik ben echt een fascist op vlak van kleuren en textuur. Bij mij moet je bijvoorbeeld nooit afkomen met een 'J'ai Lu' editie van een BD of een ingekleurde Bone of een DVD of een .avi of een 128kbps mp3 :).

Ja, uiteraard heb ik die schitterende box!!!  Niet haalbaar in het Nederlands om door te gaan met Dylan Dog.

Verder:

Als heel de reeks van Swamp Thing (Alan Moore) op die manier uitgegeven is kan ik er nog inkomen! Dat is inderdaad mooi.

Voor wie het interesseert: er is nu één Absolute Swampie te koop bij Worlds' End.

 

Link naar reactie
1 uur terug, Spawn999 zei:

Deze dikke jetser erbij 😀

 

 

o ja, die is goed!! Jammer van de switch in tekenaar halverwege, maar het verhaal is van voor tot achter ronduit sterk!

Ik heb die nog in die slipcase TPB versie die Cheapcomics indertijd verkocht.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
4 minuten geleden, boomvavavoom zei:

o ja, die is goed!! Jammer van de switch in tekenaar halverwege, maar het verhaal is van voor tot achter ronduit sterk!

Ik heb die nog in die slipcase TPB versie die Cheapcomics indertijd verkocht.

 

Die ene tekenaar was inderdaad jammer. De hc is zeer moeilijk te vinden.

Link naar reactie
11 uren geleden, Neat Stuff zei:

Ik had de stille hoop dat Diamond ze zou gaan distribueren, maar dat lijkt toch echt niet meer te gebeuren. 475 Euro ( zou ik toch wel vermoeden...) is me in deze te gortig.

De reguliere editie is iets democratischer https://idwlimited.com/shop/usagi-yojimbo-grasscutter-artist-select-signed-numbered-edition/  150 usd

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...