Ga naar inhoud

Originelen


TomP

Recommended Posts

Heeft iemand enig idee of de persoon naar wie ik een linkje plaats van zijn/ haar collectie originelen ook op de reep zit?

 

 http://www.2dgalleries.com/profile/misterA

 

Dit moet toch zowat de meest waardevolle/ omvangrijke collectie originelen zijn die ik ooit heb gezien! Zelfs de originele cover van 'De stad van de verloren god' behoort tot de collectie (!!!) 

Link naar reactie
3 hours ago, sanderg said:

Heeft iemand enig idee of de persoon naar wie ik een linkje plaats van zijn/ haar collectie originelen ook op de reep zit?

 

 http://www.2dgalleries.com/profile/misterA

 

Dit moet toch zowat de meest waardevolle/ omvangrijke collectie originelen zijn die ik ooit heb gezien! Zelfs de originele cover van 'De stad van de verloren god' behoort tot de collectie (!!!) 

 

Ik vraag me af wat je met zo'n omvangrijke collectie doet. Je kan dat toch niet allemaal ophangen (tenzij je een groot kasteel hebt natuurlijk, wat met MisterA misschien wel kan gezien de waarde van die collectie...)? 

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
21 minutes ago, Stuvio said:

De echte vraag is: hoe lang zal het duren eer *biep* bestolen wordt? 

 

Edit: censuur van de mods, excuses daarvoor.

Hmmm... nou, ik begrijp dat een priveberichtje aan mij per ongeluk voor iedereen te lezen was/is. Ik ga ervan uit dat dit wel ongedaan kan worden gemaakt toch?

 

Ervan uitgaande dat dit forum in principe door n vrij selecte groep mensen wordt gevolgd waarvan het niet waarschijnlijk is dat t criminelen zijn (daarvoor lijken andere fora mij meer aangewezen: -) stel ik voor dat iedereen die t weet wie mr a is dat gewoon voor zich kan houden toch?

 

Dessalniettemin- wat n collectie... beetje too  much wellicht, maar wat n.prachtwerk zit erbij!

Link naar reactie

Ik vind met name zijn collectie Rosinski's bijzonder indrukwekkend. Hoe krijgt iemand t voor mekaar om 3 covers van Thorgal albums in zijn bezit te krijgen plus de cover van Western?!!!!! Dan moet je toch Rosinski persoonlijk kennen en/of een soort Dagobert Duck zijn.. ik heb die covers nooit voorbij zien komen bij veilingen en volgens mij worden covers van Rosinski nu helemaal niet meer verkocht.

 

Idd vraag ik me wel af wat je hier nou allemaal mee doet?! Waarschijnlijk zit t gros in grote mappen en heeft hij t mooiste aan een (kasteel: -)muur

Link naar reactie

 

2 hours ago, Simon said:

Ik vrees dat er zeer veel in mappen zal liggen. Eigenlijk een zonde. Ik wil gerust mijn muur ter beschikking stellen! :D


Erg zonde eigenlijk inderdaad.... Al moet ik bekennen dat ik inmiddels ook een bescheiden map heb met wat originelen. Mijn vrouw vindt het welletjes zo wat de muren in ons huis betreft :-D

Ik merk bij mezelf dat als je eenmaal begint met originelen verzamelen je van steeds meer tekenaars je wel wat wilt hebben. Ik heb er voor nu nog een aantal op mijn lijstje staan - in elk geval zou ik graag nog iets willen van Marini. Verder wellicht nog iets van Aouamri (iemand enig idee of hij nog verder gaat met de Saga Valta reeks??) en Miralles (wat gaat die nu eigenlijk doen nu de Djinn reeks klaar is?). Daarna is het misschien wel welletjes.. (al weet ik stiekem wel beter ;-)   Wel jammer dat het zo'n prijzige hobby is :-(      

Link naar reactie
10 minutes ago, Tweetie said:

 

Eigenlijk niet erg. Dan verkleuren die mooie covers in ieder geval niet.

Tja, daar heb je ook weer n punt...

 

Ik kan er nog steeds niet helemaal bij dat t hem gelukt is om t originele schilderij van de cover van 'de stad van de verloren' god te bemachtigen. Dat wordt toch wel vrij algemeen gezien als een van de beste, zo niet de beste, Thorgal cover. 

 

Met al die Rosinski expo's (en t aankomende Rosinski museum) is t eigenlijk jammer dat deze er dan blijkbaar niet bij hangt..

 

De cover van de schaduwen voorbij heb ik overigens wel op foto's van exposities gezien. Die cover was destijds verkocht door Maghen als ik t mij goed herinner (voor 60k- inmiddels zal hij wel veel meer doen denk ik)

 

Misschien hebben ze dat schilderij terug aangekocht of zo, of stelt de eigenaar deze in bruikleen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...