Yncke Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Tweede ronde. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: En een mooie zwart/wit plaat van Bernet mag ook niet ontbreken eriktex B: "De eerste reeks die ik kocht na de kinderstrips (niet negatief bedoeld), was Jugurtha. Ik vond de tekeningen van Franz prachtig. Nu nog is hij één van mijn favorieten. Dit, De Chinese Muur (nr. 7, 1980), is één van de eerste albums die ik indertijd kocht (kreeg), dit plaatje het allereerste uit het album. Het is misschien nog niet Franz’ beste werk, maar ik vind het toch een mooie compositie, en het heeft een grote nostalgische waarde voor me. en ook Vania " kuzuri yncke.be Link to comment
JJL Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Hmmm, waardeer beide tekenaars, maar vind deze twee plaatjes niet bijzonder. Dan toch maar Franz. Link to comment
nobody Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Ik had niet gedacht dat deze plaat van Franz in de tweede ronde zou geraken, maar ik grijp elke kans om Franz nog eens onder de aandacht te brengen. Ik kon natuurlijk een beter plaatje gezocht hebben maar als mede-organisator is dat niet mijn prioriteit. Link to comment
eriktex Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Ik ben op de chinese muur geweest en dat was best mooi, maar liever kijk ik dagelijks naar zaken zoals in plaatje A. Zeker als het om de Bernet-vrouw gaat. A dus, zonder twijfel. .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Tweetie Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Beide niet bijzonder. A vanwege het onderwerp. Link to comment
retep Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Moeilijk, toch maar voor Bernet gekozen... Link to comment
Safetyboy Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Slechte scan, maar toch A (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
nobody Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Deze twee zijn geen scans maar zelfgemaakte foto's Link to comment
Waldorf Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Ik word van beide plaatjes niet wild, maar A bevat een damesderrière. Wat wil een mens nog meer? Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Bonte Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 B vanwege m'n oude stripliefje Vania, wat heb ik die reeks kapot gelezen in den tijd. Link to comment
mojo Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Ik vind beide prentjes wel tof, maar Bernet net iets meer. NIet echt eerlijk, want Franz is een overzichtsprent, terwijl Bernet beweging suggereert met verschillende plaatjes en het is net dat wat me aantrekt. Ik zie haar zo lopen en zich omdraaien. Hmmm... This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
nobody Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 B vanwege m'n oude stripliefje Vania, wat heb ik die reeks kapot gelezen in den tijd. 2 zowel het ouwe stripliefje, als de reeks kapotgelezen. Link to comment
Diogenes Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Allebei niet heel mooi maar allez: plaatje A dan toch maar. Koos ik in ronde 1 ook al en plaatje B vind ik nog steeds afzichtelijk. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Rik Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Beide plaatjes zijn niet top maar ondanks het mooie dameskontje kies ik toch voor B Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Gilles Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Ik weet het, ik weet het ! B is het goede antwoord ! Allee dan, alstublieft. Link to comment
Recommended Posts