nobody Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 2de kwartfinale. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Mijn tweede prentje uit Ragebol "De Droom van de Walvis" van Frank Pé, dit is me altijd bijgebleven tot de reeks in de laatste paar albums verwaterde tot een vakantie verhaal en esoterisch gezwets." Bonte B: Uit "De terugkeer van Cromwell Stone" Aaltomuoto
nobody Posted February 7, 2016 Author Posted February 7, 2016 Al tien stemmen maar niemand heeft een mening?
Dr. Benway Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Poëzie vs.technische opschepperij A dus. Zonder enige twijfel. marcelherms.nl
nobody Posted February 7, 2016 Author Posted February 7, 2016 Ik had graag, net zoals in de eerste kwartfinale, weer de advocaat van de duivel kunnen spelen, maar deze keer gaat het niet lukken. Maar ik stem toch op Cromwell Stone.
nobody Posted February 7, 2016 Author Posted February 7, 2016 Poëzie vs.technische opschepperij A dus. Zonder enige twijfel. B is geen opschepperij. Kunst/kunde is geen opschepperij. En de tekening past volledig in het verhaal.
Madam Kito Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 Oei, da's een moeilijke. Maar als losstaand prentje vind ik B net iets beter.
Rik Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 B! Hoewel het lastig is maar niet voor niets een kwartfinale natuurlijk Omnia mutantur nihil interit
Waldorf Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 A. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Bonte Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 A Voor mij is het de romantiek en nostalgie die het haal boven de technische tekening.
Peter Motte Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Ik vind ze allebei supergeslaagd. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Aaltomuoto Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Beide prachtig, maar ik ga toch voor degene die ik zelf ingediend heb
Tweetie Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 De dromers zijn het momenteel aan het verliezen van de technocraten.
Zwendel Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Hoe langer ik naar die plaat van Andreas kijk, hoe meer ik onder de indruk ben... Dat is een gevolg van mind control door discipelen van de Orde van Andreas. Hoog tijd om Mulder en Scully ter hulp te roepen
Safetyboy Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 en ik eens het dubbeltje deed kantelen - B dus... (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.
Kool Thing Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 A Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Lav Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Moeilijke keuze, ben uiteindelijk wel voor B gegaan Lav A Fistful of Lines
Rork Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Poëzie vs.technische opschepperij A dus. Zonder enige twijfel. Technische opschepperij boven alles!
Marc Siroop Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Hoewel ik destijds A graag gelezen heb: B is gewoon een heel sterke tekening, en krijgt dus mijn stem http://stripbesprekingen.blogspot.be/
Recommended Posts