Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Jaja hadden jullei niet gedacht he! Dat comichater Dio eigenlijk zelf de tekenaar is van een stel comicreeksen. :e011:

 

Alle gekheid op een stokje. Je zal toch maar echt Diogenes heten. Dan ben je ook niet blij. Zo'n leuke figuur was dat niet.

 

PS: Ik ben ook geen comic hater (meer). Nr 1 in mijn top10 van dit jaar is een GN.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Kontiki

Beeld_0523.jpg

 

StripFacts

Zie hierboven

 

KCQ v/d Dag

The Beatles en Nighthawks in Primal Zone

 

Te Verschijnen

Medusa (2 pdf'en)

 

Nummer 60 in De Honderd Hoogtepunten van Vandersteen

Link naar reactie

Overclocked_-_A_History_of_Violence_Cove

Ha Diogenes, geef me de naam van die producenten door zodanig dat ik de Steeno achter die mannen hun veren laat zitten. Ongeoorloofd gebruik van zijn gezicht... "de mannen van SABAM" gaan hier nie mee kunnen lachen, zo zij dat al kunnen  

 

Smileys werken als je het neusje weg laat uit de ;-) MA LINK :) , maar om uw inactieve werkbalk te activeren, moet je op het symbooltje (knopke) links boven klikken.

 

Bedankt Spock, soms lukt het soms niet, zoals nu dus blijkbaar. :-)))) en ;-) 'k Zal wel te lomp zijn.

 

sttt, daag 'm niet uit

Jaja, toch wel. Zoals een rooie lap voor een stier. Torro Rosso... Red Bull... geeft je vleugels (en nu nog een vliegend engeltje als smiley... ik droom

 

 

Hey. Lectrr is weg bij Sylvester en nu bij Strip2000 !

Strip2000 ? Zijn dit al geen even grote "gangsters" als 12Bis of het vroegere Talent ?
Link naar reactie

Ja, lap.  Ik vernoem hier nog maar net Talent... 

of ene Gentenaar (?) ziet alweer zijn kans om via de Catawiki Dagaanbieding 10 albums x 1.000 (?) keer van zijn onoverzichtelijke stock buiten te kieperen.

 

Hoe zou het trouwens met die Ronny M. zijn ?  Iemand nieuws over die lapzwans, fraudeur, grootprater... ?

Link naar reactie
Gast Kontiki

Beeld_0525.jpg

 

Stripinvasie

Tussen 19 en 25 mei verschenen 34 nieuwe uitgaven bij 12bis, Adhemar, Daedalus, Dark Dragon Books, Glénat, Medusa, Oog & Blik | De Bezige Bij, Saga Uitgaven, Uitgeverij L.

 

Verkooptop 10

Tussen 13 en 19 mei stonden Amoras 1 (VL) en Le Tectonique des Plaques (FR) op nummer 1. Voor de rest van de top 10 en bijkomende posities in de top 100 (VL) en top 200 (FR): KLIK VERDER
 

Kalender

Expo La Boîte à Gand

 

Besprekingen

- Godenschemering 3

- Natte Maan 3

- Mr. Nobody

 

De Commentator

- Sytse S. Algera over De Verloren Verhalen van Lemuria (2)
- Denis Bajram en Valérie Mangin over Spiegelingen 3

 

KCQ v/d Dag

Peyo over lezersreacties

 

Weetje v/d Week

Onvoltooid project (3): Prequelspin-off De Dolle Musketiers door Charel Cambré en Ronald Grossey

 

Nummer 59 in De Honderd Hoogtepunten van Vandersteen

 

Nieuwe promopagina's van daedalus en dark Dragon Books (+ previews)
 

Link naar reactie

Weetje v/d Week

Onvoltooid project (3): Prequelspin-off De Dolle Musketiers door Charel Cambré en Ronald Grossey

 

"Het zou een drieluik worden over Jerom. Wie is die figuur eigenlijk? Waar komt hij vandaan? En hoe geraakt hij in dat hok met die dikke stalen tralies in De Dolle Musketiers."

 

Paul Geerts  heeft al die vragen nochtans al eens beantwoord in De Malle Mergpijp.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Beeld_0528.jpg

 

StripFacts

zie hierboven

 

Minifotoreportage

WereldStripsinOriginelen_i.jpg

 

Besprekingen

- Niourk 1

- Simon de Samaritaan 2

- Het Vervloekte Kind integraal

 

KCQ v/d Dag

Joe Bar Team en Asterix in Gil St-André 10

 

Nummer 58 in De Honderd Hoogtepunten van Vandersteen

Link naar reactie
Gast Kontiki

Beeld_0530.jpg

 

Te Verschijnen

Saga Uitgaven

 

Besprekingen

- De Druïden 7

- De Lokroep van de Roots 2

- Silas Corey 2

- Travis 8

- Ys, de Legende 2

 

KCQ v/d Dag

Madam Pheip in De Lustige Kapoentjes 1

 

Nummer 57 in De Honderd Hoogtepunten van Vandersteen

Link naar reactie

Die Silas Corey spreekt me wel aan. Ik had er al eens in gebladerd, maar ik ga die de volgende keer meenemen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Die Silas Corey spreekt me wel aan. Ik had er al eens in gebladerd, maar ik ga die de volgende keer meenemen.

Ziet er inderdaad wel interessant uit, ik zal er de volgende keer eens in bladeren.

 

 

Eerlijkheidshalve zei de naam Stefan Wul en diens werk Niourk ons helemaal nietss — je mag ons nu stenigen.

Het boek is volgens mij alleen in het Frans, Spaans en Portugees verschenen? Dan zal ik voor de strip gaan.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Beeld_0601.jpg

 

Stripinvasie

Tussen 26 mei en 1 juni verschenen 9 nieuwe uitgaven bij Oog & Blik | De Bezige Bij, Silvester.
 

StripFacts

zie hierboven

 

Besprekingen

Gil St-Abndré 10

 

Verkooptop 10

Tussen 20 en 26 mei stonden De Kiekeboes 136 (VL) en Le Tectonique des Plaques (FR) op nummer 1. Voor de rest van de top 10 en bijkomende posities in de top 100 (VL) en top 200 (FR): KLIK VERDER
 

Striplijst 2013

Tot eind mei verschenen 441 uitgaven waarvan 53 herdrukken, 18 heruitgaven, 3 facsimiles en 21 integrales/bundelingen bij 48 verschillende uitgeverijen en partners.
 

KCQ v/d Dag

isaac Asimov in Travis 8

 

De Commentator

Olivier Vatine over Niourk 1

 

Nummer 56 in De Honderd Hoogtepunten van Vandersteen

 

Promopagina van Silvester

 

De winnaars van de wedstrijden Een Paar Stappen naar het Licht en Transmetropolitan

Link naar reactie
Gast Natte aap

ik ga vanaf nu de ssz boycotten want ik heb niks gewonnen, allemaal doorgestoken kaart en vriendjespolitiek :D

 

(snie waar hoor, en ik heb al eens een keer karma salsa 1 gewonnen, een schitterende prijs dat ik met plezier gelezen heb en deel 2 van ga kopen, dus terecht dat anderen ook eens aan de feestdis aanschuiven :) )

Link naar reactie
Gast Kontiki

Veel updates van deze week zullen vooruitblikken zijn naar de maanden september en oktober. Morgen geven we ineens de aftrap met het aanbod van Ballon. Andere uitgeverijen volgen daarna.

Toch al één covertje:

post-35-0-58354600-1370258207_thumb.png

Link naar reactie

brr, wat een halfslachtige cover. Die kleurige vlaggen linksboven nemen direct alle aandacht weg om dan door te lopen in de cape van Kriss. Hierdoor had ik zelfs niet direct gezien dat La Valnor kwaad keek. De lijn van de hoofden van de mannen links leidt dan weer naar de naam Thorgal. Ik had dit naar het hoofd van La Valnor gebracht.( de overwonnenen konden knielen ) 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Beeld_0530.jpg

 

Te Verschijnen

Saga Uitgaven

 

Besprekingen

- De Druïden 7

- De Lokroep van de Roots 2

- Silas Corey 2

- Travis 8

- Ys, de Legende 2

 

KCQ v/d Dag

Madam Pheip in De Lustige Kapoentjes 1

 

Nummer 57 in De Honderd Hoogtepunten van Vandersteen

 

Zag dat er een Franstalige luxe van Silas Corey in de maak is (toch wel een beetje the next level van TT's):

http://laurent-hennebelle.e-monsite.com/pages/realisations/alary/silas-corey.html

Link naar reactie
Gast Kontiki

Beeld_0604.jpg

 

StripFacts

- Marc Legendres eerste Rode Ridder-boek

- Vooruitblikken Ballon Media

- Drive-regisseur werkt aan De Incal-film

 

Te Verschijnen

- Ballon

- Blake en Mortimer

- Blloan

- Dragaud

- Dupuis

- Kana

- Le Lombard

 

Besprekingen

- A Game of Thrones 1-2

- Marie der Draken 2

 

KCQ v/d Dag

Namedropping in Valstrik op Zarkass 1

Link naar reactie

brr, wat een halfslachtige cover. Die kleurige vlaggen linksboven nemen direct alle aandacht weg om dan door te lopen in de cape van Kriss. Hierdoor had ik zelfs niet direct gezien dat La Valnor kwaad keek. De lijn van de hoofden van de mannen links leidt dan weer naar de naam Thorgal. Ik had dit naar het hoofd van La Valnor gebracht.( de overwonnenen konden knielen ) 

 

Is this sarcasm?

 

Zo niet: Jezus, wat een gezeik! Prachtige cover.

Link naar reactie
Gast Natte aap

En een nieuwe Rani :hartje:

 

yep, maar ik had er toch meer van verwacht eerlijk gezegd. Al blijf ik dit wel kopen (die India verslaving hé, niets meer aan te doen :) )

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...