Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Nieuws van het integralefront. Dupuis gaat vanaf februari, althans volgens Van Ditmar, Robbedoes en Kwabbernoot door Franquin als bundels heruitgeven. Die reeks wordt trouwens het vaakst genoemd in onze eigen integraleswedstrijd als tips voor het uitgeven van volgende integrales. De vraag is er dus al, nu het aanbod ook.

Link naar reactie

Beetje gemengde gevoelens bij die integrales van Robbedoes , wellicht koop ik ze niet .

Ik had een uitgave verwacht zoals Arboris. (die doen dit trouwens schitterend )

 

Inderdaad. Voor twee albums met telkens een paar pagina's achtergrond pas ik

En natuurlijk, Franquin is God, maar ik had graag die andere R&B ook in een integraal jasje gezien (zeker de periode Tome & Janry!)

Link naar reactie

Star-Wars.jpg

 

Nice! 

Van de nieuwe reeksen, die nu officiële canon zijn, is Star Wars natuurlijk de hoordreeks, dus je zou Skywalker Slaat Toe dus eigenlijk eerst moeten lezen, en dan pas Darth Vader volume 1 (daar staan verwijzingen in naar SW:SST). :) Ik heb er niet op gelet in welke volgorde ze uitkomen. 

Princes Leia is een minireeks, net zoals Shattered Empire. Deze laatste staat natuurlijk los van de andere delen, want speelt zich jaren later af.

 

einde nerdmode. 

Info te verkrijgen op aanvraag natuurlijk (maar ik lees ook niet alles)

Link naar reactie

Ik krijg de laatste tijd zodanig veel vragen over het uitstel van titels bij Daedalus en Uitgeverij L dat ik maar ineens navraag deed bij de uitgevers. Het komt allemaal in orde! Uitleg en nieuwe aankondigingen staan vanmiddag online.

Link naar reactie

Man , man , Standaard slaat toch steeds de bal mis wat Sleen betreft.Eerst die belachelijke klein formaat albums van Nero die zelfs

in dump niet verkopen.En nu die integrales waarvan deel 2 in de rubriek te verschijnen staat met  de zelfde tekening als deel 1 maar een ander kleurtje als achtergrond.Sleen had veel beter verdiend.

 

Bakelandt nu integraal  (in sc met flappen  ?!? ) aan meer dan 20 € , die moet ik zeker niet ....

Link naar reactie

Integraal voor Bakelandt is ook weer zo'n woord. Het gaat eigenlijk om thematische bundelingen, dus niet eens een chronologische uitgave.

 

Ik had mij verwacht aan een integrale uitgave naar het voorbeeld van de Franse Integrales. 

Harde kaft, minimaal 4 albums met telkens een royaal infokatern.

Dat zou perfect moeten lukken want het is een historische reeks. En Hec Leemans gooit niks weg denk ik aan schetsen en doet altijd een heel uitgebreide research. 

 

Jammer dat dit niet beter kan. 

De Vlaamse afzetmarkt zal te klein zijn zeker?

Link naar reactie

Arboris heb ik een paar jaar geleden al eens volledig gewist om er daarna enkel concrete aankondigingen bij te plaatsen. Die volgden daarop wel... waarop het  wéér spaak liep. Voorlopig laat ik ze gewoon staan, ook wel eenbeetje als confrontatie/herinnering voor de uitgeverij.

Om eenzelfde reden kondig ik geen albums aan van Xtra en sinds kort niet meer van Oog & Blik | De Bezige Bij. Koper Comics zal ook verdwijnen want de heruitgave van Casper en Hobbes 2 was aangekondigd voor mei!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...