nobody Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Deze cover heeft alles wat je van een piratenstrip kan verwachten: een scheepswrak, een bootje met een lichtje dat er naartoe vaart, etc. De cover nodigt zo uit om dat boek vast te nemen en te beginnen lezen: wat zit er in dat wrak, een schat misschien? SPeeDy B Een goede cover is er een waar je onmiddellijk zin hebt om de strip te lezen. En deze is er een. Prachtige kleuren, prachtig lettertype en schalks aankijken. Kool Thing
Gio Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Moeilijk. Voor mij is er een verschil tussen een goede cover en een mooie prent. Beide prenten zijn mooi. Maar de cover van Djinn is beter leesbaar dan die van Long John Silver. Zelfs in de details. De titel past ook beter bij de tekening. Dus B.
Rik Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Inderdaad moeilijk, maar ik kies toch voor A omdat deze cover mij meer integreert dan de mooie compositie van B. Omnia mutantur nihil interit
nobody Posted November 21, 2016 Author Posted November 21, 2016 Yep, weer een heel moeilijke keuze. Maar toch ook A, wegens het mysterieuze, de kleur en het geheel als compositie, en het mooiere lettertype. Prachtig logo. Cover A vind ik even goed leesbaar als B.
Timhardt Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Zeker A. Goede avonturen strips zijn dun gezaaid. De cover van A doet verhopen dat dit er eentje is. (En is het ook!) Erg mysterieuze cover, prachtig, voor mij een potentiele winnaar
Bart 01 Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Jammer voor Djinn dat deze direct tegen een topper als Long John Silver komt. B is heel knap, uitnodigend, sensueel, de 'vlakke' haardos is super gedaan ... maar A is beter.
Kool Thing Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Jammer voor Djinn dat deze direct tegen een topper als Long John Silver komt. 2 . Toch gestemd voor B Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Kristof Berte Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Inderdaad jammer voor Djinn, maar A is voor mij één van de kanshebbers voor eindwinst. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
the pope Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 sympathy-vote voor djinn! A is zeer goed uitgevoerd, maar tegelijkertijd toch ook wel een beetje cliché..
knobbel Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Dit zijn veruit de 2 mooiste covers tot nog toe! Allebei minstens kwartfinale-waardig. Ik stem pas id loop van de week.
sanderg Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Tot nu toe de moeilijkste voor mij.. Ik heb een zwak voor het tekenwerk van Ana Miralles maar vind cover A toch net wat meer uitnodigen om de inhoud te lezen https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
156 Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Deze Djinn cover vind ik nu net de lelijkste van alle Djinn covers.
mojo Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Moeilijk, moeilijk. Ik denk dat ik voor A ga stemmen, maar zou het heel jammer vinden dat B niet doorgaat naar een volgende ronde als ik sommige andere covers uit ronde 1 bekijk. This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Waldorf Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Ik heb een eenvoudige beslissingsmatrix ontworpen. Als er een naakte dame op de cover staat wint die. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
knobbel Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Ik heb een eenvoudige beslissingsmatrix ontworpen. Als er een naakte dame op de cover staat wint die.Bij mij hier thuis is dat die onder de covers.
Rik Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Ik heb een eenvoudige beslissingsmatrix ontworpen. Als er een naakte dame op de cover staat wint die. Shit..... Had ik toch deze moeten indienen Omnia mutantur nihil interit
dirk (monsieur toupet) Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 A is een prachtige plaat. Als cover helpen de titels niet- ze verpesten de plaat toch een beetje. Maar spreekt me minder aan; ik zie toch liefst figuren op het voorplan. B mooie warme kleuren, een mooie figuur, en idd een mooier geheel tekening - titels. Dus kies ik B.
Recommended Posts