Peter Motte Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Hoe oud is een reper zo ongeveer? Een enquête. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
JPAR Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Je weet toch dat je met deze schaal niet een goed gemiddelde gaat krijgen? Quote Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Mja, maar de leeftijd van striplezers is een moeilijk geval. Jonger dan 6 zijn de meesten analfabeet, dus die zou 0 moeten zijn. Maar je weet maar nooit, natuurlijk. Van 6 tot 18 zijn er heel snelle evoluties en veranderingen, dus daar wou ik rekening mee kunnen houden. Boven 18 werd het moeilijker. 19-21 en 22-25 werden ingegeven doordat de eerste leeftijd de laatste periode is dat velen onderwijs krijgen, en het tweede interval is omdat er dan ook vanalles verandert: afstuderen, werk vinden, trouwen, kinderen ... Boven 25 is de indeling eigenlijk arbitrair. De groep 60-65 is omwille van de pensioneringen. Boven 65 is zowat iedereen gepensioneerd. Dus die leeftijdsgroepen waren de laatste natuurlijke grenzen. Tussen 25 en 60 is het meer een kwestie van generaties: iemand van 30 heeft een andere achtergrond an iemand van 50, maar niettemin zijn de grensleeftijden 30/40/50 daar wel wat arbitrair. Als ze allemaal in één groep worden gestopt, zouden we echter geen goed beeld krijgen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
eriktex Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Is dit een anonieme of publieke poll? En wat wordt er met de verzamelde informatie gedaan? Stel je voor dat er uitgeverijen aan de haal gaan met deze meta-data en gericht mailingen gaan sturen... . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Johan de Neef Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ik van nu nog in de categorie 50-59, maar eind mei wordt dat 60-65. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Het is anoniem. De informatie dient alleen maar om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Zijn het hier allemaal ouwe knakken die De Hoed van Geraard de Duivel een klassieker vinden, of zijn er hier ook die alleen maar Skylanders lezen? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Ik van nu nog in de categorie 50-59, maar eind mei wordt dat 60-65.Ik zal een tussencategorietje van 60 maken, een overloopje tussen de trap 50-59 en de trap 61-65 Maar het klopt, dat soort zaken is inderdaad een probleem. Zoals iemand die 49 is. Waarom zou die in de jongere groep horen en niet in de oudere? Voor een stuk is het arbitrair. Niets aan te doen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Waldorf Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Twee maand later en ik zat in de categorie 40 - 49. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Twee maand later en ik zat in de categorie 40 - 49. Geniet er nog wat van. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Stel je voor dat er uitgeverijen aan de haal gaan met deze meta-data en gericht mailingen gaan sturen... . Die gaan verloren tussen de berichten van Kameraad Mauser. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
eriktex Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Mijn zoon heeft hier ook een account dacht ik - zal die eens aansporen mee te doen, dat trekt het gemiddelde fors omlaag... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Timhardt Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 snel invullen voor ik 40 word.... Quote Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Dju. Ben juist een categorie gestegen. Quote Link to comment
Timhardt Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Dju. Ben juist een categorie gestegen. +70? Quote Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 +70? Aangezien je maar zo oud bent als je je voelt, ja. Quote Link to comment
SPeeDy Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 De Hoek van Geraard de Duivel Nee, da's geen klassieker. De Hoed daarentegen... Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Olsimar Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Jong van geest staat er niet bij Quote Link to comment
156 Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Jong van geest staat er niet bij Da's totaal onbetrouwbaar. Hoe oud je omgeving schat dat je bent is meer veelzeggend. Maar volgens mij zijn de Russen de stemresultaten hier waar aan het hacken. Quote Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Zeker weten. Je denkt toch niet dat ik "De Hoek van Geraard de Duivel" schrijf? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Chimi Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ah, positief nieuws, er is nog iemand van mijn leeftijd op dit forum (15-18). En ik maar denken dat ik hier de jongste was. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Waldorf Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ah, positief nieuws, er is nog iemand van mijn leeftijd op dit forum (15-18). En ik maar denken dat ik hier de jongste was. Nee, hier zitten nog kinderen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Timhardt Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Nee, hier zitten nog kinderen. Anders moeten we eens facturen beginnen sturen voor kinderopvang. Tegenwoordig is dat per begonnen kwartier. Quote Link to comment
Chimi Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Nee, hier zitten nog kinderen. Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Waldorf Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Anders moeten we eens facturen beginnen sturen voor kinderopvang. Tegenwoordig is dat per begonnen kwartier. Wat is het adres van jouw ouders, jongen? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Aha, de hoogbegaafde heeft ook gereageerd Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Aha, de hoogbegaafde heeft ook gereageerd Wie? Waldorf? Quote Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Wie is de hoogbegaafde Een ideetje voor een nieuwe poll? Of ineens een programma op VIER? Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Wie is de hoogbegaafde Waarschijnlijk iemand die weet wanneer interpunctie te hanteren waar nodig... Quote Link to comment
Chimi Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Er zit hier blijkbaar ook al iemand van de categorie 0-5 jaar oud... Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
linthout Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Dat is die hoogbegaafde denk ik. Quote Link to comment
Chimi Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
lukoste Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ik ben eerder geïnteresseerd in opleidingsniveau. Dat lijkt mij hier redelijk hoog te liggen. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Behalve wanneer men eens een economisch aspect benadert... Quote Link to comment
Rik Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ah, positief nieuws, er is nog iemand van mijn leeftijd op dit forum (15-18). En ik maar denken dat ik hier de jongste was. Dat was ik maar ik had mijn leesbril niet op Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
De Gehaaide Dolfijn Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Er zit hier blijkbaar ook al iemand van de categorie 0-5 jaar oud... Als we die ook eens een eigen draad geven in de Chocolate Bar. Quote Link to comment
Peter Motte Posted February 7, 2017 Author Share Posted February 7, 2017 Top. Stem ik voor. Met recensies over K3. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Rik Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Top. Stem ik voor. Met recensies over K3. K3??? Mijn nummer 1 van dit jaar Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Timhardt Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Dat is die hoogbegaafde denk ik. nee, dat is Stuvio de troll! Quote Link to comment
nobody Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 nee, dat is Stuvio de troll! Stop eens met die mens te trollen. Quote Link to comment
Timhardt Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Stop eens met die mens te trollen. ok meester. Quote Link to comment
Recommended Posts