Yncke Posted December 9, 2017 Posted December 9, 2017 Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Ik wil in ieder geval ook een pagina van Alex Ross toevoegen, omdat die zo levensecht een fantasiewereld neerzetten. Zeg maar de Norman Rockwell van de comics wereld. Tweetie B Simon yncke.be
esteban² Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 Second that. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Waldorf Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 A. Het is onnozel, maar toch A. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
sanderg Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 44 minutes ago, The Alderwood said: A is zo’n kitsch dat het weer goed wordt. Maar B is beter. second that ;-) https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Kristof Berte Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 Ik twijfel en wacht op overtuigende argumenten 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Bart 01 Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 Hier voor A gegaan. De foto doet de Largo Winch niet echt eer aan, waardoor de pagina veel van zijn kwaliteit verliest. En er zijn veel betere Largo platen dan deze.
Madam Kito Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 Ik ga voor A. Maar het is wel een van de flauwere Ross-pagina's. Beide pagina's barsten overigens van de overgetekende foto's, maar Ross gebruikt foto's om zijn personages te tekenen, terwijl Francq foto's gebruikt om zijn decors te tekenen. Voeg die twee samen en je hebt de ideale striptekenaar. Of juist niet.
esteban² Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 'k Zou graag eens een motivatie betreffende B lezen. Het is namelijk één van de enige platen in dit toernooi (tot nu toe) waarvan ik mij afvraag wat die hier staat te doen. Overtuig mij! :) STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
De Hollander Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 1 uur geleden, esteban² zei: 'k Zou graag eens een motivatie betreffende B lezen. Het is namelijk één van de enige platen in dit toernooi (tot nu toe) waarvan ik mij afvraag wat die hier staat te doen. Overtuig mij! Ik vermoed een emotionele waarde. Ik stem op A.
Simon Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 Zoals de Hollander al reeds zei heeft het een emotionele waarde. Het is de plaat die ervoor heeft gezorgd dat mn interesse in de reeks Largo groeide. Ik ben/was enorm geboeid door de waaghalzerij van Largo, gewoon 10000 dollar op rood zetten en er niet mee inzitten dat hij alles in 1x kwijt zitten. Speciaal voor Bart heb ik gekeken voor een betere foto. 😁
Recommended Posts