Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (21)] pagina 3 vs. pagina 62


nobody

[Eerste Ronde (21)] pagina 3 vs. pagina 62  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke pagina vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 31-12-17 at 07:00

Recommended Posts

Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

undertaker.jpg.ce73aa2d8907ca676687d5298

 

Undertaker, de (horizontale)opbouw van deze plaat spreekt mij enorm aan. De groter wordende roofvogel, de gieren die zich te goed doen aan het paard en tenslotte de held van het verhaal op het grootste panel.. wat een intro.

 

Rik



B

 

5a2247bc6967e_BoisMaurySigurdpg10001.jpg

 

Deze pagina uit Sigurd (Schemerwoude) komt uit de periode waarin Hermann teken-en verhaaltechnisch op zijn hoogtepunt was. De sfeerzetting is fe-no-me-naal... het water spat bijna in je gezicht, je voelt de kou.. ontzettend goed gedaan.. meesterlijke plaat vind ik

 

Sanderg

 

Link naar reactie

Hele moeilijke dit, en spijtig genoeg tussen 2 top pagina's waarbij ik niet zou aarzelen om ze aan te kopen als ik er de kans toe kreeg.

toch maar voor de oudste/grootste liefde gekozen en dus voor de Hermann pagina gestemd

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Link naar reactie

Paard? Op eerste zicht dat ik dat het een lama was. Het hoofd is te klein getekend. Voor de rest mooie plaat hoor, maar Ik vond de keuze dus niet moeilijk. B zou ik zo aan de muur hangen en tot hiertoe mooiste plaat die ik in dit tornooi al heb gezien. Go Hermann go!

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...