Ga naar inhoud

Het Negende Labyrint


Recommended Posts

Te verwachten in Het Negende Labyrint te Genk:

 

- zaterdag 28 oktober 2023 14u00-17u00: Stefan Eenkhoorn (Malleus) - Mét exclusieve ex-libris van Het Negende Labyrint

- Signeersessie Ken Broeders (De Adem van de Duivel, Driftwereld, Apostata, etc.) - Tekenaar is niet aanwezig in de winkel! Je bestelt de HC (24,95) of de Luxe-uitgave (49,95) van zijn nieuwe album ‘De Adem van de Duivel’ en komt het afhalen wanneer het signeren klaar is.

- zondag 28 mei 2023 14u00-17u00: Kim Duchateau (Esther Verkest - deel 17 wordt voorgesteld!!! -, Nero, Madelfried)

- donderdag 16 februari 2023 14u00-17u00: Stephan Louwes (Limbo)

- zaterdag 10 december 2022 13u00-17u00: Kris Verwimp (Alaric)

- zondag 13 november 2022 10u00-17u00: Cammardella (El Alamein, Churchill) & Nenadov (Frontlinies, Derde Zoon van Rome)

- zaterdag 25 juni 2022 14u00-17u00: Bart Proost (exclusieve uitgave van “Donkere Stille Gangen”)

- zaterdag 23 april 2022 14u00-18u00: Patrick Cornelis (Virus, Wardane, Waldrin…)

 

 

 

- Zaterdag 15 juni 2019 14u00-17u00: Maza (Wunderwaffen, Lady Spitfire, USA uber Alles)

- Zaterdag 13 april 2019 13u00-16u00: Frodo de Decker (Otto, De Ridder)

- Zaterdag 6 april 2019 14u00-17u00: Federico Ferniani (Kendo: De Weg van het Zwaard) & Alessandro Calore (Ik ben een Kathaar)

- Zaterdag 23 maart 2019 14u30-16u30: Frederik Hautain & Hanne Dewachter (De Walvis)

- Zaterdag 23 februari 2019 14u00-16u00: Merho (De Kiekeboes) signeersessie voorafgegaan door een interview o.l.v. Frieda van Wyck

- Zaterdag 16 februari 2019 14u30-17u30: Stephan Louwes (Limbo)

- Zaterdag 22 december 2018 13u00-15u00: Kristof Berte & Joey Potargent (Lise op Monstereiland)

- Zaterdag 1 december 2018 14u30-17u30: Michel Chevereau (Wet van de Kanun, Onder een Loden Hemel)

- Zaterdag 3 november 2018 14u00-18u00: Patrick Cornelis (Virus, Verbonden Zielen, De Huivering)

Het Negende Labyrint

Rootenstraat 25/4 - BE3600 Genk

0456 57 03 96 - info@hetnegendelabyrint.com

http://www.hetnegendelabyrint.com

Link naar reactie
55 minuten geleden, Het Negende Labyrint zei:

Om naar uit te kijken:

  • Zaterdag 22 december 2018 13u00-15u00: Kristof Berte & Joey Potargent (Lise op Monstereiland)

 

Speciaal voor de gelegenheid (en énkel die dag verkrijgbaar) maken Joey en ik unieke gezamenlijke dédicaties. Collectors item of gewoon een leuk last-minute kerstkadootje.

 

Ik post één van de dagen nog wel eens een voorbeeld.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Inschrijvingen, signeertickets, gewoon boekje kopen en in de rij gaan staan... Het hangt allemaal een beetje van de tekenaar af. 

Voor Kristof & Joey en Frodo is het gewoon langskomen en laten signeren, geen inschrijving nodig.

Het Negende Labyrint

Rootenstraat 25/4 - BE3600 Genk

0456 57 03 96 - info@hetnegendelabyrint.com

http://www.hetnegendelabyrint.com

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

De eerste namen voor 2019 zijn bekend!

- 16 februari: Stephan Louwes (Limbo)

- 6 april: Federico Ferniani (Kendo De Weg van het Zwaard) EN Alessandro Calore (Ik ben een Kathaar)

- 13 april: Frodo de Decker (Otto, De Ridder)

 

Hou zeker ook de agenda en de nieuwspagina op onze website http://www.hetnegendelabyrint.com in de gaten voor meer signeersessies en andere events.

Tot snel!

 

Lars

Het Negende Labyrint

Rootenstraat 25/4 - BE3600 Genk

0456 57 03 96 - info@hetnegendelabyrint.com

http://www.hetnegendelabyrint.com

Link naar reactie
Op 25/1/2019 om 13:15, Ambreville zei:

@Het Negende Labyrint Ik heb net mijn ticketjes voor Merho gewonnen. Gaat 'Niet van Gisteren' er al zijn voor die signeersessie?

Sorry voor het wachten, maar heb het even moeten navragen. Ik heb begrepen dat op de vernissage (1 februari) het album er wel zou zijn, maar geen signeersessie. Meer info volgt nog...

Het Negende Labyrint

Rootenstraat 25/4 - BE3600 Genk

0456 57 03 96 - info@hetnegendelabyrint.com

http://www.hetnegendelabyrint.com

Link naar reactie

Naar analogie met andere draadjes hier op het forum heb ik deze ook even aangepast. Alle nieuwe info zie je vanaf heden bovenaan in het originele bericht verschijnen. De kalender wordt bij nieuwe info altijd geupdated. Ik denk dat dit iets makkelijker werkt om snel een overzicht te krijgen van wat er nog op het programma staat in Het Negende Labyrint.

Het Negende Labyrint

Rootenstraat 25/4 - BE3600 Genk

0456 57 03 96 - info@hetnegendelabyrint.com

http://www.hetnegendelabyrint.com

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Lars was enorm gemotiveerd en deed ook van alles om zijn zaak van de grond te krijgen. Je kon met hem ook een heel leuke babbel hebben over strips.

Maar de zaak kreeg geen omzet. Het Shopping 2 winkelcentrum waar ze, naast Daedalus/Bloomies, lagen was ronduit vervallen. Geen grote passage en een grote Standard Boekhandel in een veel nettere straat maakten de opstart heel moeilijk.

Op een gegeven moment heeft de boekhouder dan de waarschuwing gegeven dat het mis aan het gaan was. Met een kind op komst hebben ze dan de harde, maar waarschijnlijk beste, beslissing genomen om de zaak stop te zetten.

 

 

 

Link naar reactie
8 minuten geleden, Ambreville zei:

Maar de zaak kreeg geen omzet. Het Shopping 2 winkelcentrum waar ze, naast Daedalus/Bloomies, lagen was ronduit vervallen.

 

Maar je zou denken dat het vaste strippubliek van het voormalige Bloomies er van nature zijn weg naartoe zou vinden, net doordat het precies daar lag.

Link naar reactie
20 minuten geleden, cinco zei:

 

Maar je zou denken dat het vaste strippubliek van het voormalige Bloomies er van nature zijn weg naartoe zou vinden, net doordat het precies daar lag.

Ik kwam wekelijks bij Bloomies en daarna bij het negende labyrint. Bloomies had ook niet zo een groot vast strippubliek. In de overgangsperiode van bloomies naar het negende labyrint, waren er al verschillende klanten uitgeweken  naar Wonderland of online beginnen te bestellen. In dat jaar opende ook wokka mokka in Bilzen en daar gingen klanten uit de omgeving van Bilzen naartoe ipv naar het negende labyrint. Ikzelf ga na de sluiting van het negende labyrint ook wekelijks naar wokka mokka, dat uitgebaat wordt door Kris, een vroegere klant van Bloomies en ook en groot stripliefhebber. Altijd een gezellige babbel over strips met een lekker koffietje.    

Link naar reactie
  • 4 months later...

EDF4A874-D388-4864-BAB5-FF889B12851E.jpeg

 

Op zondag 13 november (10u-17u) komen Cammardella an Nenadov langs voor een signeersessie! De tekenaars van El Alamein, Churchill, Derde Zoon van Rome en Frontlinies staan voor jullie klaar.

We werken met signeertickets die je op voorhand in onze winkel kan kopen. Ze geven je recht op 1 HC óf 2 SC’s van Daedalus én 1 tekening die je door de auteurs kan laten aanbrengen. De plaatsen zijn beperkt, snel zijn is dus de boodschap.

De signeersessie gaat door in het zaaltje van de lagere school in Termien-Genk (De Schom 8).

Tot dan!

Het Negende Labyrint

Rootenstraat 25/4 - BE3600 Genk

0456 57 03 96 - info@hetnegendelabyrint.com

http://www.hetnegendelabyrint.com

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...