Ga naar inhoud

Statues & Figurines


Recommended Posts

Ik verzamel pixi’s. Elk beeldje wordt met de hand geschilderd en hierdoor verschilt ook per beeldje de kwaliteit. Dus bijvoorbeeld bij een oplage van 1000 is geen enkel beeldje exact hetzelfde. Aangezien de beeldjes niet zo groot zijn, is het schilderwerk ook niet perfect. Maar dat hoort gewoon bij deze beeldjes. Aangezien de kwaliteit per beeldje verschilt, moet je de beeldjes eigenlijk ook niet blind kopen maar altijd in echt bekijken of aan de hand van goede foto’s van alle zijden van het beeldje. Als ik bijvoorbeeld op catawiki geen foto’s zie van alle zijden van het beeldje, dan begin ik er ook niet aan. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 23/9/2023 om 22:09, Joe zei:

Ik verzamel pixi’s. Elk beeldje wordt met de hand geschilderd en hierdoor verschilt ook per beeldje de kwaliteit. Dus bijvoorbeeld bij een oplage van 1000 is geen enkel beeldje exact hetzelfde. Aangezien de beeldjes niet zo groot zijn, is het schilderwerk ook niet perfect. Maar dat hoort gewoon bij deze beeldjes. Aangezien de kwaliteit per beeldje verschilt, moet je de beeldjes eigenlijk ook niet blind kopen maar altijd in echt bekijken of aan de hand van goede foto’s van alle zijden van het beeldje. Als ik bijvoorbeeld op catawiki geen foto’s zie van alle zijden van het beeldje, dan begin ik er ook niet aan. 

Ik zie afbeeldingen van vrienden en mijn zoon die warhammer 40.00 spelen en de beeldjes schilderen.

Veel handwerk maar de meeste beeldjes zien er in mijn ogen beter uit dan de pixi's.

En gezien het geld wat men voor de Pixi's durft te vragen.....

Link naar reactie
1 hour ago, Willem said:

Ik zie afbeeldingen van vrienden en mijn zoon die warhammer 40.00 spelen en de beeldjes schilderen.

Veel handwerk maar de meeste beeldjes zien er in mijn ogen beter uit dan de pixi's.

En gezien het geld wat men voor de Pixi's durft te vragen.....

Citadel figurines hebben sowieso veel meer detail. Omdat daar geschilderd wordt met acrylique en inkten hebben ze veel meer realisme. Pixi gebruikt hoog glanzende lak. Dat is vrij beperkt in detail.

maar ze hebben wel de,figuren en scenes :) vandaag Pixi Natacha en C’est la corse van Astérix aangehad. Het blijft heel leuk en nostalgisch speelgoed.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 months later...
30 minuten geleden, Willem zei:

Ben hier zo blij mee.....

Rib uit m'n lijf zoals ze zeggen, maar eindelijk.

20240118_181407[978].jpg

Kreeg wel  te horen van mijn vrouw dat ik t/m eind Maart geen strips meer mocht kopen.

Gelukkig was daar mijn zoon die zei:

Pap , ik mag nog wel strips kopen en dan stuur ik je wel een tikkie.

lang leve de moderne techniek. :)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ik hoef eigenlijk geen statues meer... Ik heb er veel van Spawn, van Vampirella en Lady Death, van Kabuki en Darkchylde en Dawn.

 

Ik zou best nog wat Vampirella of LAdy Death (betaalbaar) willen, en zoek er ook naar maar ik HOEF het niet :)

Enige wat ik wel eens zou willen zou FATHOM zijn

fathom-premium-format-figure-aspen-matthews-56-cm.thumb.jpg.428eaa5e5b0745def81442b45c78a592.jpgfathom-statue-aspen-matthews-cs-moore-studio.thumb.jpg.63799c9e90292ea07f295ed85f5867ad.jpg

 

Daar heb ik nu enkel een action figure van. Die zou ik wel als statue willen. 
Maar ze zijn zo duur, zeg!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

vertel?! Wat kost een commissie?

 

 

dit waren twee jaar terug zijn tarieven:

8"    $200

10"   $250

11"   $300

12"   $350

14"   $400

Shipping $40 to Belgium.

Link naar reactie
Op 16/3/2024 om 19:10, Willem zei:

En soms moet je samen delen

Mijn beeldje staan rechts en mijn pc ook

De verzameling van mijn zoon staat links , net als zijn pc.

Alleen heeft hij wel meer ruimte nodig

Warhammer is zijn ding sinds september 2023

 

 

delen.jpg

Leuk om een hobby zo met je zoon te kunnen delen! 👍

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...