Richard Boom-vavavoom Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 ik heb Freddy gevonden of Frieda Krueger Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
esteban² Posted July 22, 2021 Author Share Posted July 22, 2021 https://www.afnews.info/wordpress/2021/07/22/__trashed-1031/ Best tof. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 8 minuten geleden, esteban² zei: https://www.afnews.info/wordpress/2021/07/22/__trashed-1031/ Best tof. Wie is dat dier rechtsonder? Quote Link to comment
esteban² Posted July 22, 2021 Author Share Posted July 22, 2021 Bernice? (Whiffle Hen) Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 een muziek-snowglobe met ipv sneeuwvlokjes, kleine vleermuisjes Dit is massief, groot, zwaar en geweldig. Lady Death vs Purgatori! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
esteban² Posted August 13, 2021 Author Share Posted August 13, 2021 Kleine vleermuisjes? Dat is nog eens een idee. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Vandaag mijn 1e Dejah THoris en mijn 2e Red Sonja binnengekregen! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Willem Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 36 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei: Vandaag mijn 1e Dejah THoris en mijn 2e Red Sonja binnengekregen! zeer fraai. waar heb je deze gekocht? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 1 minute ago, Willem said: waar geluk gehad op een tweedehandsonlineplatform Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 1 minute ago, Willem said: zeer fraai. beide JSC-versie. En die van Vampirella had ik al. Die staat er ook nog op die site, trouwens. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Willem Posted December 5, 2021 Share Posted December 5, 2021 Ik heb echt een allergaartje van beelden. Maar ben er wel blij mee. Helaas zijn er veel beelden buiten mijn prijsklasse, dwz ik geef het geld dan liever aan stripboeken uit. Maar door de loop der jaren toch wel e.e.a. gekocht. cartoonesk 1 Quote Link to comment
Willem Posted December 10, 2021 Share Posted December 10, 2021 vandaag nog een beeldje binnen gekregen. Had hem al eens op een site zien staan maar vond hem aan de prijzige kant, bijna €123,00 euro. Daar staat het beeldje trouwens nog voor te koop. Gelukkig heeft in dit geval het zoeken een mooie korting opgeleverd. Vond het beeldje op een andere site, naar toch wel even zoeken en inclusief verzending was ik €47,00 kwijt. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 wat een beauty!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
eriktex Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Dit ezeltje is net op tijd voor in de kerststal hier: cartoonesk and Richard Boom-vavavoom 2 Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Willem Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 vandaag op catawiki weer de beelden gezien van chick bill. Echt een van mijn favorite serie's. Ben zeer benieuwd waar de prijs naartoe gaat. en dan kan ik wel een winnend bod doen maar da begint de discussie met mij vrouw. Grote dilemma's. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Vandaag kwam uit Portugal een 3D printed HULK en VAMPIRELLA binnen!! Zo heerlijk om deze te zien!! In real life zijn ze magnifiek! Wel heel licht, maar heel mooi! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 o ja, en de HULK dus esteban² 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Willem Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Zijn inderdaad zeer fraai. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Iemand recent nog iets gehoord van het Roodhaar beeld van Uitgeverij L? Quote Link to comment
dutch lines Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 3 uren geleden, Ambreville zei: Iemand recent nog iets gehoord van het Roodhaar beeld van Uitgeverij L? Begin deze maand is deze update naar geïnteresseerden verzonden: Drie jaar geleden deelden we onze plannen rondom de productie van een Roodhaar beeld. De gebeurtenissen in de wereld rondom Corona, oorlog, transport en materialen hebben er voor gezorgd dat we niet veel verder zijn dan toen. Dat wil niet zeggen dat de plannen van de baan zijn, alleen dat we wel het juiste moment uitzoeken van productie. Omdat je bent ingetekend voor het beeld, blijven we je uiteraard op de hoogte houden. En als ‘sneak-preview’ sturen we alvast een beeld in kleur mee van het huidige ontwerp. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Ambreville Posted September 1, 2022 Share Posted September 1, 2022 10 hours ago, dutch lines said: Begin deze maand is deze update naar geïnteresseerden verzonden: Drie jaar geleden deelden we onze plannen rondom de productie van een Roodhaar beeld. De gebeurtenissen in de wereld rondom Corona, oorlog, transport en materialen hebben er voor gezorgd dat we niet veel verder zijn dan toen. Dat wil niet zeggen dat de plannen van de baan zijn, alleen dat we wel het juiste moment uitzoeken van productie. Omdat je bent ingetekend voor het beeld, blijven we je uiteraard op de hoogte houden. En als ‘sneak-preview’ sturen we alvast een beeld in kleur mee van het huidige ontwerp. Bedankt voor de Update. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. dutch lines 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 6, 2022 Share Posted September 6, 2022 Nog een "grapje" gekocht Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Willem Posted September 7, 2022 Share Posted September 7, 2022 je hebt hem na middernacht laten eten en drinken. Zo jammer dit, werd nog zo voor gewaarschuwd in de film. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 mijn lieve vrouw vindt het ondertussen wel genoeg geweest dus ik ga ook een stel (batman, spawn's, catwoman, danger girl) wegdoen want stiekem heeft ze wel gelijk Maar kon deze "diamond eye" version niet aan me voorbij laten gaan. Dus een stapel Sisterhood-comics verkocht en zo deze beauty gefinanciert!!! dan maar snel bij de rest zetten Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Robertkees Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 Sneeuw van Gine en Convard. Zelfgemaakt in schaal 1:35 in 2009. Maakt nu trots onderdeel uit van mijn figurencollectie in schaal 1:35. ( op de laatste foto een selectie daarvan) Groet, RJ esteban², Lestat, mojo and 1 other 4 Quote Link to comment
Willem Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 7 uren geleden, Robertkees zei: Sneeuw van Gine en Convard. Zelfgemaakt in schaal 1:35 in 2009. Maakt nu trots onderdeel uit van mijn figurencollectie in schaal 1:35. ( op de laatste foto een selectie daarvan) Groet, RJ Zelfgemaakt.... wauw. echt zeer mooi Robertkees 1 Quote Link to comment
Willem Posted November 27, 2022 Share Posted November 27, 2022 Vandaag meegenomen door mij dochter die een weekend weg was. Rik, Leesplezier, esteban² and 1 other 3 1 Quote Link to comment
Lestat Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 Sinds zondag deze van De Fameuze Fanclub erbij gekomen. esteban², Willem and cartoonesk 3 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Rocketeer en Betty... Dit moet toch echt één van de leukste beelden zijn die ik heb, want het vertelt een eigen verhaal. Als ik dit zie, herbeleef ik de coole strips en de interactie tussen het mooie stel. in de achtergrond is een actionfig van Painkiller Jane mojo 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Boris Valeo Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 On 12/7/2022 at 3:18 PM, Richard Boom-vavavoom said: Rocketeer en Betty... Dit moet toch echt één van de leukste beelden zijn die ik heb, want het vertelt een eigen verhaal. Als ik dit zie, herbeleef ik de coole strips en de interactie tussen het mooie stel. in de achtergrond is een actionfig van Painkiller Jane Plakband van ICTopus? Toevallig nog voor gewerkt? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 On 12/17/2022 at 8:52 PM, Boris Valeo said: Plakband van ICTopus? Toevallig nog voor gewerkt? IT-trainee van 2000-2002 Manager/coach van 2015-feb 2022 Sticker zelf "ontwikkelt" voor een klein projectje (kerstpakket) en ik plakte ze daarna overal waar ik kon. Zo wel meer dingen ontwikkelt zoals mooie mappen en meer. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Willem Posted January 6 Share Posted January 6 Yes, De ziekenboeg is eindelijk compleet. esteban², Rik, fazerco and 1 other 4 Quote Link to comment
P3TJQ Posted January 7 Share Posted January 7 Die van Sneeuw is zeker heel mooi. Robertkees 1 Quote www.bobdemoor.be Link to comment
Timothy van Damme Posted January 18 Share Posted January 18 Niet stripgerelateerd, maar wel via de Standaard uitverkoop. Willem and Richard Boom-vavavoom 2 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 29 Share Posted March 29 Kreeg een nieuw contract/raise en bonus dusssss kocht mezelf een Vampirella (Adam Hughes-versie) .... Yay acor 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Rataplan Posted March 30 Share Posted March 30 Persoonlijk zou ik gaan voor een Frank Cho of een Frazetta-versie. Indien mogelijk. AH tekent zijn vrouwen met iets te smalle heupen. Bestaan er eigenlijk Vampirella-beeldjes gebaseerd op het werk van José Gonzalez? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 31 Share Posted March 31 17 hours ago, Rataplan said: Persoonlijk zou ik gaan voor een Frank Cho of een Frazetta-versie. Indien mogelijk. nog niet betaalbaar tegen gekomen helaas... Quote Bestaan er eigenlijk Vampirella-beeldjes gebaseerd op het werk van José Gonzalez? Zeker. Die heb ik gelukkig wel Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
linthout Posted March 31 Share Posted March 31 Op 29/11/2022 om 12:25, Lestat zei: Sinds zondag deze van De Fameuze Fanclub erbij gekomen. Wie moet dat voorstellen? Quote Link to comment
cinco Posted March 31 Share Posted March 31 Ah, verschillende beeldjes uit zo een soortgelijke set heb ik recent nog zien staan in een winkel in Maastricht. Ziet er goed gemaakt uit met geïnspireerde vormgeving. Met die van Wiske uit de Kaartendans als één van de uitschieters. Quote Link to comment
Recommended Posts