snowmansion Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 Op 6-3-2018 om 18:13, Hollywood zei: Enkel foto 1 kreeg een plaatsje in de living, net zoals bij zovelen staat de rest in een aparte ruimte Wow, wat een vet beeld! Heel erg gaaf. Hoe hoog is Kuifje (en bobbie?) iets van 1.50 en 40 cm ofzo? Di beelden zijn vlg mij een paar 1000 euro. Lijkt me altijd heel gaaf om 1 (of meer:)) van deze grote beelden te hebben. Quote Link to comment
Hollywood Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 19 minuten geleden, snowmansion zei: Wow, wat een vet beeld! Heel erg gaaf. Hoe hoog is Kuifje (en bobbie?) iets van 1.50 en 40 cm ofzo? Di beelden zijn vlg mij een paar 1000 euro. Lijkt me altijd heel gaaf om 1 (of meer:)) van deze grote beelden te hebben. Hey, afmetingen kloppen ongeveer. Ze zijn ooit eens geveild op catawiki dacht ik. Ik heb ze toevallig bij een verzamelaar gekocht die ze wegdeed. Bij mijn weten anders nog nergens te koop aangeboden geweest. Ze staan tevens in Sluis in een winkel, maar daar willen ze ze voor geen geld verkopen. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
snowmansion Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 Ah wat een geluk! Maar mooi man. Daar zou ik trots op zijn. Vlg mij heb ik ze ooit een keer bij Yendor zien staan. Niet exact dezelfde, wel hetzelfde formaat. Je hebt van Haddock ook zo'n zelfde. http://www.yendor.nl/product/kuifje-en-bobbie-13/ Alleen die reporter outfit van Kuifje die jij hebt is nog veel gaver. Quote Link to comment
Hollywood Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 28 minuten geleden, snowmansion zei: Ah wat een geluk! Maar mooi man. Daar zou ik trots op zijn. Vlg mij heb ik ze ooit een keer bij Yendor zien staan. Niet exact dezelfde, wel hetzelfde formaat. Je hebt van Haddock ook zo'n zelfde. http://www.yendor.nl/product/kuifje-en-bobbie-13/ Alleen die reporter outfit van Kuifje die jij hebt is nog veel gaver. https://veiling.catawiki.nl/kavels/842031-kuifje-beeld-moulinsart-groot-formaat-haddock-met-pijp-2002 Dit is de Haddock Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
fazerco Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Niet echt een statue, maar leuk voor sommige om te hebben. Disney infinity bij het kruidvat voor 2€. Quote Link to comment
esteban² Posted March 29, 2018 Author Share Posted March 29, 2018 Ha! Ik ben ooit nog van plan geweest die allemaal te verzamelen. Gelukkig nooit gedaan, want nu blijkt het toch eerder een bevlieging. Dat er nooit méér zullen gemaakt worden, is ook al een domper. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted August 28, 2018 Author Share Posted August 28, 2018 Je kan je aanwinst ook hier posten, @Raytheman. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Ik heb deze ELVIRA net nieuw. Een mummy-versie en daardoor de enige reden dat ik hem heb gekocht eigenlijk Stom ding kan geeneens goed blijven staan Maar is toch wel een beauty evengoed. Wellicht dat ik ooit de kop eraf haal en vervang door een andere ActionFig kop Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
linthout Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Haar ogen staan te ver uit elkaar en ze heeft een dikke Betty Boop kop. Zo'n beauty vind ik dat niet. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Dat is een Funko voor je Die zijn per definitie lelijk aan de kop Maar wegens mijn mummy-obsessie kon ik deze niet NIET halen Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
linthout Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Natuurlijk! Begrijp ik helemaal! Quote Link to comment
Raytheman Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Thanks Esteban! -ik had m in het verkeerde subforum gepost dus hier nog een keertje; Quote Link to comment
esteban² Posted August 29, 2018 Author Share Posted August 29, 2018 Zeer mooie verzameling trouwens! Er zitten prachtige beeldjes tussen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Hamirubi Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Ja-loers! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
marioboon Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 6 uren geleden, Raytheman zei: Thanks Esteban! -ik had m in het verkeerde subforum gepost dus hier nog een keertje; Lijkt quasi 100% op het beeldje van Plastoy. Zelfde maker? Quote Link to comment
Raytheman Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Ze lijken inderdaad op elkaar maar behalve het prijsverschil ( 7 euro tov 149 euro) zijn er ook verschillen in detaillering. Die van mij is van Leblon Delienne Quote Link to comment
Raytheman Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 En voor de zeldzaamheid. Nou eigenlijk voor wat de gek ervoor geeft (zei de gek..) Quote Link to comment
marioboon Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 4 uren geleden, Raytheman zei: Ze lijken inderdaad op elkaar maar behalve het prijsverschil ( 7 euro tov 149 euro) zijn er ook verschillen in detaillering. Die van mij is van Leblon Delienne Dan mag ik echt hopen dat het dezelfde maker is, want er zijn er al voor minder gepakt voor plagiaat. Mu zijn die Plastoy beeldjes altijd al heel mooi geboetseerd, dus zou het me niet verbazen moest het een "witte product" van Leblon Delienne zijn. Quote Link to comment
Raytheman Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Nieuwe aanwinst erbij. Het wordt nu een beetje vol in de kast Quote Link to comment
sanderg Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 leuk zeg! erg mooie beeldjes Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Willem Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 zeer fraai, mooie verzameling. Quote Link to comment
Tom MDP Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Beeldje/popje waar ik een tijd geleden niet aan heb kunnen weerstaan: voor geïnteresseerden: https://www.wetanz.com/shop/vinyl-figures Quote Link to comment
esteban² Posted December 31, 2018 Author Share Posted December 31, 2018 Tof! Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rik Posted December 31, 2018 Share Posted December 31, 2018 Gaaf! Wij hebben de Kerstperiode gebruikt om de extended versies van de Hobbit en LOTR opnieuw te gaan bekijken. Dit zijn films die je meer dan 1 keer moet bekijken. Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Raytheman Posted December 31, 2018 Share Posted December 31, 2018 Staat mooi zo in je kast! Quote Link to comment
Robertkees Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Een vriend van mij heeft deze staan. Hij heeft deze ooit gekregen. Het beeld is ongeveer 42 cm hoog. Wie weet van welke producent deze is? Alvast bedankt! Quote Link to comment
esteban² Posted January 3, 2019 Author Share Posted January 3, 2019 Geen idee, maar wel mooi. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Willem Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 Even een vraag. Ik ben op zoek naar beelden van Joe Bar, dus niet de plastic miniaturen. Ik google nogal wat af maar kan niet echt veel vinden. Misschien omdat ik enkel Nederlands en Engels machtig ben Iemand een suggestie waar ik zou kunnen kijken? Quote Link to comment
Ambreville Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 1 uur geleden, Willem zei: Even een vraag. Ik ben op zoek naar beelden van Joe Bar, dus niet de plastic miniaturen. Ik google nogal wat af maar kan niet echt veel vinden. Misschien omdat ik enkel Nederlands en Engels machtig ben Iemand een suggestie waar ik zou kunnen kijken? Stuur een een mail naar multi-bd. Die kennen vast engels. Quote Link to comment
mojo Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 Volgens mij heb ik die al gezien in een ssz in Antwerpen. Probeer eens bij Beo of het Vlaams Stripcentrum in Wilrijk. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Boris Valeo Posted May 5, 2019 Share Posted May 5, 2019 Japanse import: Berserk!!! Quote Link to comment
esteban² Posted May 5, 2019 Author Share Posted May 5, 2019 Ken ik zelf niet, maar wel tof. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cartoonesk Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Van mijn broer heb ik mijn eerste Funko Pop-figuurtje gekregen : Gargamel en Azrael. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Op 28/8/2018 om 18:37, boomvavavoom zei: Ik heb deze ELVIRA net nieuw. Een mummy-versie en daardoor de enige reden dat ik hem heb gekocht eigenlijk Stom ding kan geeneens goed blijven staan Maar is toch wel een beauty evengoed. Wellicht dat ik ooit de kop eraf haal en vervang door een andere ActionFig kop iK KON NIET LANGER WACHTEN En ach, ik heb het gewoon voor de gein online gezet zelfs! De kop gaat eraf Andere kop erop! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Boris Valeo Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 3 hours ago, boomvavavoom said: iK KON NIET LANGER WACHTEN En ach, ik heb het gewoon voor de gein online gezet zelfs! Woow, leuk gedaan Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 fijn om te horen Duurde wel even voordat ik mijn gene aan de kant durfde te zetten Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
cartoonesk Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Mijn Gargamel laat ik gewoon heel, hoor! Quote Link to comment
Gerb-Art Posted May 6, 2019 Share Posted May 6, 2019 Kadootje van vriendin. Gebasseerd op art van J.Scott Campbell. Bloedmooi! Quote Link to comment
Recommended Posts