Ga naar inhoud

Ertussen


Recommended Posts

Eigenlijk wel merkwaardig. De meeste van mijn strips staan per uitgeverij. Uitzondering hierop vormen de Nederlandse en de Amerikaanse strips die per land geklasseerd staan.

 

 

 

Ik heb dat ook, ik bezit een aparte plek voor Vlamingen, Hollanders (3 meter) en Engelstaligen (hoewel een deel van de Eisners weer tussen de eurostrips staat wegens het formaat)..

Link naar reactie
  • 10 months later...

Dan hoop ik voor jullie dat de integrale inderdaad uitkomt :e007: De 1e drie delen gaan voor rond de € 100,- per stuk bij Catawiki.

 

De serie pakt mij op verschillende vlakken. A. Erg mooi getekend, B. Een verhaal met een rode draad, C. Inmiddels twee afgeronde cyclussen en de laatste cyclus is net begonnen (serie eindigt met deel 9).

 

Het begint met Artemis Delambre. In het begin weten we uiteraard nog niet dat zij de dochter is van (spoiler) die onderweg gaat naar Amerika. Onderweg wordt het schip waar zij op zit geënterd door piraten, die hun thuisbasis hebben op Barataria. Zij vindt, samen met haar bewaker Roustam, haar plek bij de piraten en vanuit daar ontwikkeld het verhaal zicht verder. (Als ik nog meer vertel dan verklap ik straks nog alles)

 

Oja, zij is Française en ze wordt achterna gezeten door de Godams (Engelsen) en Pruisen. Het speelt zich af rond 1800.

Link naar reactie

Totaal niet logisch? Alles van Zidrou staat toch bij elkaar?

Ja deels waar! Maar het is niet alles wat ik van Zidrou heb.

Ik twijfel al lange tijd hoe mijn collectie te sorteren, op alfabet qua titel, tekenaar of uitgever of net zoals WAdriaensen op grote...maar ja wat krijg je als ke te lang twijfelt....idd chaos!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...