Bonte Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Vandaag doe ik ietwat noodgedwongen een forum update, er is nieuwe software en had graag gewacht tot onze thema's werden upgedate maar dat lijkt er niet van te komen. We stappen dus over naar het standaard thema en doen dan de update. Quote
Peter Motte Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Misschien als hulp: ik zie de icoontjes niet meer van het forum. Heeft dat wat met die update te maken? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Ja, ik zie de update! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Maar nog altijd geen icoontjes op de indexpagina van het forum of in de banner bovenaan de andere p's. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Bonte Posted September 24, 2020 Author Posted September 24, 2020 Nog niet, dit is het thema dat nu op standaard staat, de update en nieuwe thema's volgen nog Quote
Peter Motte Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 We wachten geduldig af. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Bonte Posted September 24, 2020 Author Posted September 24, 2020 5 minuten geleden, Waakwater zei: Zal het nieuwe forum een mogelijkheid hebben om bepaalde leden te muten? dat kun je nu al Quote
Yncke Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 3 minutes ago, Waakwater said: WAARLIJK?! Vertel me hoe In je settings (klikken op je icoontje rechtsboven) kun je namen toevoegen om te negeren. Quote yncke.be
Bonte Posted September 24, 2020 Author Posted September 24, 2020 2 minuten geleden, Waakwater zei: WAARLIJK?! Vertel me hoe Je klikt bovenaan rechts op je naam en dan 'genegeerde gebruikers', dan kun je daar de naam toevoegen Quote
Peter Motte Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 55 minutes ago, Bonte said: dat kun je nu al Ik vrees dat ik mijn belangrijkste lezer zal verliezen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Bonte Posted September 24, 2020 Author Posted September 24, 2020 Het probleem met de icoontjes is nog niet opgelost Quote
Peter Motte Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Klopt. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
mojo Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 weer even wennen dat ik niet op de thread titel mag klikken om naar het recentste ongelezen bericht te gaan. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Bonte Posted September 24, 2020 Author Posted September 24, 2020 5 uren geleden, mojo zei: weer even wennen dat ik niet op de thread titel mag klikken om naar het recentste ongelezen bericht te gaan. Dat is nu een gebruikersinstelling blijkbaar http://www.getekendereep.com/settings/links/ Content View Behavior Quote
Johan Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 De reacties en weergaven worden afgerond per duizend bvb. 2,8 Quote
mojo Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 24 minuten geleden, Bonte zei: Dat is nu een gebruikersinstelling blijkbaar http://www.getekendereep.com/settings/links/ Content View Behavior Bedankt! Heb het al aangepast. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Bonte Posted September 24, 2020 Author Posted September 24, 2020 1 minuut geleden, Johan zei: De reacties en weergaven worden afgerond per duizend bvb. 2,8 Ja, die 'k' wil zeggen 1000, dat zal iets te maken hebben met de vertaling denk ik Quote
Johan Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Spijtig, anders kon ik de weergaven rustig opvolgen... Quote
Bonte Posted September 25, 2020 Author Posted September 25, 2020 De icoontjes zijn terug, nu de andere probleempjes nog. De thema's moeten nog een update krijgen, daarvoor moeten we wat geduld hebben. Quote
sanderg Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 1 hour ago, Bonte said: De icoontjes zijn terug, nu de andere probleempjes nog. De thema's moeten nog een update krijgen, daarvoor moeten we wat geduld hebben. ik vind t er wel allemaal al knap uitzien Bonte! mijn complimenten Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Peter Motte Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 4 hours ago, Bonte said: De icoontjes zijn terug, Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
fazerco Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 13 uren geleden, Bonte zei: Dat is nu een gebruikersinstelling blijkbaar http://www.getekendereep.com/settings/links/ Content View Behavior Merci, dat zocht ik ook. Quote
Bonte Posted September 27, 2020 Author Posted September 27, 2020 Er is nu ook een grid-view optie, de afbeeldingen kunnen nog veranderen. Quote
Lav Posted September 30, 2020 Posted September 30, 2020 Het ziet er heel netjes uit! Had een probleem maar is al opgelost Quote Lav A Fistful of Lines
cartoonesk Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 Zijn de verschillende gekleurde achtergronden (thema's) er nu niet meer? Quote
Bonte Posted October 14, 2020 Author Posted October 14, 2020 Die komen terug, ik wacht op een update van dat thema. Quote
cartoonesk Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 Okay, Ik vroeg het me af. Bedankt voor je reactie. Quote
Hardcover Posted October 15, 2020 Posted October 15, 2020 Cursief [i][/i] kan nu niet meer? Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten."
Bonte Posted October 15, 2020 Author Posted October 15, 2020 Jawel hoor, je moet de icoontjes bovenaan gebruiken. BB codes zijn standaard uitgeschakeld, terug inschakelen eventueel? Ze zijn eigenlijk niet meer nodig Quote
Hardcover Posted October 15, 2020 Posted October 15, 2020 Ja, nu komt het mee. Hiervoor zag ik (print-screen): Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten."
Bonte Posted October 15, 2020 Author Posted October 15, 2020 Ja, dat is afhankelijk van het breedte van je venster of scherm. Quote
Bonte Posted July 4, 2021 Author Posted July 4, 2021 Er is terug een update gaande, even geduld voordat de achtergrond thema's terug zijn Quote
cinco Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 Oh, de posted images in de rechterbovenhoek zijn nu degenen die het laatst gepost zijn ipv degenen die het eerst gepost zijn. Quote
cinco Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 Kan het zijn dat er login-problemen zijn verbonden aan deze update? Quote
Lük Bey Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 En de meldingen zijn in het Engels! Mooi, dan wordt ik niet meer 'vermeldt' Quote https://www.facebook.com/lukbey
Yncke Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 25 minutes ago, Lük Bey said: Mooi, dan wordt ik niet meer 'vermeldt' Nu moet je zelf je dt-fouten schrijven. Quote yncke.be
JPAR Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 8 minuten geleden, Yncke zei: Nu moet je zelf je dt-fouten schrijven. Lol Quote
Peter Motte Posted July 4, 2021 Posted July 4, 2021 Foei. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
cinco Posted July 5, 2021 Posted July 5, 2021 Oh wow, het aantal keuzevragen die je in een thread kunt steken is uitgebreid naar 5. Quote
Recommended Posts