Ga naar inhoud

In Memoriam Getekende Reper (aka Welke liedjes speelt men tijdens uw begrafenisplechtigheid?)


Hamirubi

Recommended Posts

Noodgedwongen ooit al eens over nagedacht en ... uiteindelijk beslist dat ik gewoon een heleboel muziek ga oplijsten waar de familie kan uit kiezen.  Het zijn de achterblijvers die zich allen tezamen goed moeten voelen bij de keuzes, dacht ik zo, wetende dat ze sowieso goed doen met eender welk nummer uit de lijst. :)  Uiteraard zal er iets van John Williams tussen zitten.  'k Zal later wel eens wat kandidaten posten.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
3 uren geleden, Konincks zei:

Helemaal geen muziek !

 

Waarom mijn nabestaanden, overgebleven vrienden en kennissen trakteren op geluiden die de emoties alleen maar kunstmatig opkloppen.  

Liever echt goede koffie en thee, whisky en bier en verse puntbroodjes met vers gesneden beleg en dergelijke degelijke catering.

 

Als ik sterf op de daartoe statistisch voorziene dag gaan er toch amper nabestaanden of vrienden over zijn. Dus veel kans dat de plechtigheid in 10 minuten voorbij is.

Link naar reactie

Popdeuntjes tijdens je begrafenis is zoooo 20e-eeuws.

Bij mij moeten ze een film vertonen, de hele 2001 A Space Odyssey.

En ze moeten me verbranden, kunnen ze de urn meenemen naar de bioscoop voor de vertoning.

Alleen vervelend dat als je daar een zaal huurt voor een privévertoning, ze automatisch "privéfeestje" op de deuren hangen. Toch een beetje vreemd.

Zullen de mensen zeggen: de suppoost bij die deuren ziet eruit als een doodgraver.

Logisch, dat zal hij ook zijn.

Oogt als Lurch uit The Addams Family.

 

 

 

Link naar reactie
7 uren geleden, IvoVWS zei:

Ik huiver bij het idee van mijn begrafenis. De ene helft gaat van pure vreugde een orgie organiseren met champagne en coke, de andere gaat alle beschamende verhalen nog eens herhalen.

dat hoort bij het rouwproces van de overlevenden

het is ook een extra gelegenheid voor je <beste maten> om eindelijk je partner te verleiden & te bespringen   :D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...