Ga naar inhoud

Wat smeer je op de boterham?


cinco

Recommended Posts

22 uren geleden, cinco zei:

Eten mensen eigenlijk nog dagelijks gewone boterhammen?

 

 

Nu graan met dank aan de mislukte oogst in India en het landjepik van putin een schaars goed dreigt te worden ben ik aan 't denken om over te stappen op spaghetti. (vrij naar Marie-Antoinette)

Link naar reactie
On 4/25/2021 at 11:28 PM, Tanuki said:

anders goei boter, beetje peper en zout en een flinke schel rosbief.

 

On 7/11/2021 at 5:54 PM, esteban² said:

Verse preparé met veel ajuin. 

 

On 7/16/2021 at 4:19 PM, Red Arrow said:

Groentesalade van Boni!

Ik moet al watertanden als ik het typ. Een beetje zuur dankzij de wittekool, augurkjes en vinaigrette (de goeie soort, geen ranzige yoghurtzijk), maar ook weer niet te zuur. Perfect.

 

In de Delhaize hebben ze ook auberginesalade en kipsalade met knapperige spekjes. Hmmm.

 

 

wow

dat klinkt allemaal luxe!!

 

 

 

Ik heb een NORMAAL en een SPECIAAL ontbijt met boterhammen eigenlijk

NORMAAL is het gewoon een boterham met cassellerib, kaas of hagelslag.

SPECIAAL maak ik het als ik chocolade vlokken pak en daar jong belegen kaas overheen doe... yummmmm
NOG specialer is als ik dan bij de Aldi hier in ons dorpje lekker wat verse broodjes haal en DIE er mee beleg.

Maar dat kan ik niet elke dag doen, want dan ontplof ik!

En dan is er natuurlijk nog af en toe een pot Nutella die door het gezin soldaat wordt gemaakt.

 

Als ik op vakantie ben, maak je me blij met een vers broodje salami :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Wat zijn eigenlijk gezonde dingen die je op een normale boterham kunt eten, want euhhh... de ene groep van smeersels is voor de helft suiker en de andere groep van smeersels is voor de helft vet. En vlees bij de boterham zorgt er dan weer voor dat je mogelijk te veel vlees op een dag zit te eten.

 

 

Link naar reactie

Tip voor de top: broodje aap. Een dun laagje kwatta (zwart) en daarop schijfjes banaan. 

Ook goed: roerei. In tegenstelling tot wat vroeger beweerd werd mag je best wel vaak ei eten. En je kan er een tomaat bij bakken. Dat noemden wij vroeger kattenspuug. 

Guacamole. Vet, ja. maar een avocado en een beetje olijfolie zijn echt wel gezond.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Sommige smeerproducenten moeten het concept van smeren nog eens even doornemen.

Als je de materie amper over de boterham gestreken krijgt, dan klopt er toch iets niet.

En zeker in dit warme seizoen zou het geen verstijfde massa mogen zijn die precies je mes niet wil loslaten.

 

Link naar reactie
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
Op 18/9/2023 om 17:44, Waldorf zei:

Mevrouw Waldorf is overgegaan tot de productie van druivenconfituur van vruchten uit onze tuin. Erg lekker.

Een buurman hier heeft ook druiven, confituur is een goed idee... 

wie weet binnenkort eens proberen... receptje misschien?

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...