Ga naar inhoud

Soms Vraagt Een Mens Zich Af...


Snook

Recommended Posts

10 uren geleden, Waldorf zei:

. Naast katten is gif leggen eigenlijk het enige dat werkt. De nieuwste soorten bevatten bloedverdunners. Als de muizen dan door nauwe openingen passeren krijgen ze inwendige bloedingen die niet meer genezen. Ze bloeden dood, en dan droogt hun lijkje uit. 

Yech, wat gemeen.

Link naar reactie
13 minuten geleden, Stuvio zei:

Ja, helemaal. Ofwel heeft de 50-jarige zijn zoon (of een werkslaaf) gestuurd. In ieder geval was de persoon die Chimi pretendeerde te zijn een erg aangenaam persoon wiens tekeningen in't echt nog mooier zijn. 

:e008:

Stuvio bleek ook veel sociaal vaardiger (en jonger) te zijn dan hij zelf beweerde. Om nog maar te zwijgen van de kwaliteit van zijn aquarellen... :)

Link naar reactie
35 minuten geleden, Lav zei:

Het mysterieus wezen bij mij thuis zou blijkbaar een marter zijn ipv een rat, ik vrees dat mijn katten daar niet tegenop kunnen

Marters zijn beschermd. Dat wordt verhuizen, gek worden van het geluid of elke opening van je huis opsporen en dichtmaken. Een onbegonnen werk bij oudere woningen. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
48 minutes ago, Stuvio said:

Opgepast voor marters. Wanneer ze zich bedreigd door een ander dier (jij) voelen, vliegen ze naar de nek om de halsslagader door te bijten. Ze kunnen hoog springen.

 

8501060009_3957ecfc2c_z.jpg

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
18 minutes ago, Waldorf said:

Marters zijn beschermd. Dat wordt verhuizen, gek worden van het geluid of elke opening van je huis opsporen en dichtmaken. Een onbegonnen werk bij oudere woningen. 

Niemand komt dat te weten wanneer je - indien geen andere mogelijkheid gelaten - een marter...uitschakelt.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Waarom de militie van Koning Egbert van Wessex in feite 16e eeuwse morionhelmen droegen? In de serie Vikings toch...

 

Waarom er toch veel sukkels bestaan die het gerechtvaardigd vinden dat er op alles en nog wat belasting moet worden betaald.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 5 weeks later...

Buiten naast de regenbak heb ik een grote waterkan staan.

Nu kom ik thuis en ik heb blijkbaar een kraai gevangen met mijn waterkan. Ze is dood.

Ik vermoed dat dat beest wou drinken uit die kan, er in is getuimeld en er niet meer uitgeraakt.

Maar wat bezielt een kraai om te gaan drinken uit een smalle waterkan????

Zeer vreemd.

Het zit hier vol kraaien, ik denk dat ik mijn hof vol waterkannen ga zetten...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Klopt. De vraag is nu: gaan we voor nog beter, of laten we het hierbij om dan tot de conclusie te komen dat we in barslechte omstandigheden terechtgekomen zijn?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Er zijn er die klagen vanuit het onbegrip wat welvaart inhoudt en wat er nodig is voor een technologisch geavanceerde maatschappij. Voor hun zijn veel technologische ontwikkelingen slecht.  Zij zijn verkeerd.

En dan zijn er die klagen omdat die anderen klagen dat we moeten minderen enz...omdat we anders onze welvaart zullen verliezen indien we het pad op te gaan van die 1e groep klagers.
 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
5 hours ago, Mask said:

En wat doe je dan met degenen die klagen vanuit een volle begrip over wat sommige technologische ontwikkelingen inhouden?

 

Geef eens een voorbeeldje...

Link naar reactie

Ik ga geen voorbeelden geven. Ik vind gewoon dat jij te fel naar het andere uiterste ten opzichte van technologische ontwikkelingen neigt. "Door alle technologische middelen die we nu hebben zijn we alleen maar veel beter af dan vroeger, technologie zal in de toekomst alleen maar nog meer verbeteringen teweeg brengen, hoe meer technologie, hoe beter. En het uiteindelijke ideaal is een supermens-machine. En wie het hier niet mee eens is, die begrijpt niks van technologie en vooruitgang"

Link naar reactie
18 uren geleden, Mask zei:

Ik ga geen voorbeelden geven.

 Jammer, want het zou me helpen te begrijpen wat je bedoelt.

Ik kan erin meegaan wanneer je bedoelt dat niet alle mensen de ontwikkelingen kunnen volgen en bijgevolg achterblijven. Veel mensen hebben hier een angst voor, wat hen echter niet belet volop te profiteren van een hoop van die ontwikkelingen zonder dat ze het door hebben.

Anderzijds kan je niet ontkennen dat het overgrote deel van de technologische vooruitgang wél belangrijke verbeteringen hebben gebracht of zullen brengen, hopelijk op tijd om de mensheid te redden van de zichzelf toegebrachte klimaatverandering.

Als ik alleen maar kijk wat er veranderd is op die korte tijd tussen mijn jeugdjaren en nu (jonge veertiger)...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...