Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (4)] winkel 2 vs. winkel 56


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 23-12-21 at 08:00

Recommended Posts

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

DirkJan.jpg.10fe62aaba3482c8df0763d4e5d1

 

 

Rik

 

 

B

 

SarahEnRobin.jpg.aa6fdcd82a5bbd3ea8c5fd9

Ik ga het voor mijn derde inzending bij Sarah & Robin (Steven Dupré) houden.  Uit het vierde album: Het Dagboek.  Het gazettenwinkeltje waar Sarah haar strips van Mickey-schriften haalt om haar dagboek bij te houden. We zien er ook albums liggen van Suske en Wiske, Jommeke, De Rode Ridder en Samson.  Mis ik iets?  Leuk en gezellig tafereeltje, met de slapende kat ook. En de onzichtbare Robin wil een snoepje stelen, dat maakt dit plaatje ook wel voor mij.

 

esteban²

Link naar reactie
2 uren geleden, TDPB zei:

Ik weet eigenlijk niet goed waarvoor we bij dit tournooi stemmen. De mooiste tekening? De origineelste winkel? De leukste grap? De beste strip?

 

Ik had eerst voor B gestemd, maar toch maar veranderd naar A. Spreekt me precies toch iets meer aan.

 

 

Van Yncke
 

Quote

De komende week krijgt iedereen de kans om een inzending te doen die meedingt naar de titel van de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... winkel. 

 

Link naar reactie
15 uren geleden, cinco zei:

 

Welke heb je liggen?

Eerste 2. Maar als delen van zo een vakantieboek. Dus eig valt dit niet mee te tellen. En deze heb ik tijdens vakanties en ook daarbuiten zo vaak gelezen dat het ook de enige dingen zijn die ik nog heb die echt in erbarmelijke staat zijn. Ze staan dan ook niet in de stripkasten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...