Yncke Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Rik B Ik ga het voor mijn derde inzending bij Sarah & Robin (Steven Dupré) houden. Uit het vierde album: Het Dagboek. Het gazettenwinkeltje waar Sarah haar strips van Mickey-schriften haalt om haar dagboek bij te houden. We zien er ook albums liggen van Suske en Wiske, Jommeke, De Rode Ridder en Samson. Mis ik iets? Leuk en gezellig tafereeltje, met de slapende kat ook. En de onzichtbare Robin wil een snoepje stelen, dat maakt dit plaatje ook wel voor mij. esteban² yncke.be
Stem Franquin naar de finale Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Gezelligheid troef bij Sarah en Robin. B dus. Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Waldorf Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Leuke grap van Dirkjan, maar die winkel van Sarah en Robin roept toch warme nostalgische gevoelens op. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Lük Bey Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Naar DirkJan normen is dat een beetje een flauwe mop, en B is uiteraard een veel mooiere tekening uit een ondergewaardeerde reeks. B dus. https://www.facebook.com/lukbey
sanderg Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 B- zonder twijfel.. https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Bart 01 Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 De winkel in A valt toch wat magertjes uit. En ik zou mijn 10 schellekes jonge kaas nu niet direct bestellen bij een verkoper die er uit ziet alsof hij net van Blankenberge plage komt.
hemweg Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Campingwinkels hebben vaak lege schappen en de medewerkers zijn dikwijls informeel zomers gekleed.
Madam Kito Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Ik weet eigenlijk niet goed waarvoor we bij dit tournooi stemmen. De mooiste tekening? De origineelste winkel? De leukste grap? De beste strip? Ik had eerst voor B gestemd, maar toch maar veranderd naar A. Spreekt me precies toch iets meer aan.
ovócito Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 2 uren geleden, TDPB zei: Ik weet eigenlijk niet goed waarvoor we bij dit tournooi stemmen. De mooiste tekening? De origineelste winkel? De leukste grap? De beste strip? Ik had eerst voor B gestemd, maar toch maar veranderd naar A. Spreekt me precies toch iets meer aan. Van Yncke : Quote De komende week krijgt iedereen de kans om een inzending te doen die meedingt naar de titel van de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... winkel.
Yncke Posted December 16, 2021 Author Posted December 16, 2021 Zoals elk jaar: stem zoals je hart 't je ingeeft. yncke.be
Lük Bey Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 3 hours ago, TDPB said: Ik weet eigenlijk niet goed waarvoor we bij dit tournooi stemmen. De mooiste tekening? De origineelste winkel? De leukste grap? De beste strip? 'De door Henk Kuijpers getekendste' https://www.facebook.com/lukbey
kbellon Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 Oh de gezelligheid en nostalgie van Sarah & Robin voor mij Ik moet me eens die integrale aanschaffen, want heb er toch maar 2 delen van liggen
Madam Kito Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 6 uren geleden, Lük Bey zei: 'De door Henk Kuijpers getekendste' Wordt moeilijk in dit geval.
cinco Posted December 16, 2021 Posted December 16, 2021 4 uren geleden, kbellon zei: want heb er toch maar 2 delen van liggen Welke heb je liggen?
kbellon Posted December 17, 2021 Posted December 17, 2021 15 uren geleden, cinco zei: Welke heb je liggen? Eerste 2. Maar als delen van zo een vakantieboek. Dus eig valt dit niet mee te tellen. En deze heb ik tijdens vakanties en ook daarbuiten zo vaak gelezen dat het ook de enige dingen zijn die ik nog heb die echt in erbarmelijke staat zijn. Ze staan dan ook niet in de stripkasten.
Recommended Posts